Deal.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:58 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik doe het, ik ga morgen naar de bank 50.000 lenendaar betaal je een stukke minder rente danb 25%.........hebben we alletwee winst
Een saldo in de minquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:15 schreef roel26 het volgende:
Mijn echte saldo is nu -9.74 bij een 1ste storting van 100 euro (valt na afgelopen klote weekend gelukkig nog wel mee)
quote:
Ik had je post ergesn terug in dit topic gelezen waarin je quoteringen had gezet van jou en van TT. Het houdt dus in dqat je helemaal geen combo's maakt en die tips overslaat:? Verder heb ik met BF meeste quoteringen van 0.10 om meer lager, terwijl ik meestal gelijk inzet na de sms. Vandaag bv 1.52 tegenover 1.62 van TT. Soms is het ook wel eens 0.20 of 0.25 lager. Vrijwel nooit hoger. Heb jij dat dan niet of heb je een bepaalde grens dat je dan niet inzetquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:50 schreef Calella het volgende:
De US Open duurt nog wel ff dus dat wordt graaien.![]()
En ik lees die TT-motivaties niet eens meer.![]()
Gewoon blind inzetten. Als hij 20% yield heeft heb ik 15% yield.
Paar honderd euro per maand erbij voor 5 minuten 'werk' per dag.
Ik vind het wel best.
Ik zou eigenlijk met 500 euro per unit willen spelen.![]()
![]()
Zo'n 7500 euro per maand voor 1 uur werk.![]()
Die kans is kleiner dan 1:20 , zeker met nog 1 game te spelen , dus is het pure value.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:49 schreef OnlineGokker het volgende:
Zo'n tennisser hoeft maakt door z'n enkel te gaan en je bent je ¤50,- @ 1.05 kwijt.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:52 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Die kans is kleiner dan 1:20 , zeker met nog 1 game te spelen , dus is het pure value.![]()
ps. Die livescore van de US Open is trouwens behoorlijk brak![]()
Klopt idd, hij blijft iig hangen op het bord dat je aanklikt bij multiple bets. De anderen lopen dan wel gewoon door.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:10 schreef Notoire_Gek het volgende:
Soms gaat het met 6 punten tegelijk, dan weer springt ie terug van 40-0 naar 30-0
en Youzny stond 50 minuten lang op matchpoint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |