Cool!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:32 schreef roxxe het volgende:
voila
[[url=http://img65.imageshack.us/img65/1148/nportmanmohawk3ip.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
Hij zat met een slok op achter het stuur geloof ik.quote:
Ja maar zij vergeet wel vaker dingen weg te halen en zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:05 schreef Tokay het volgende:
Drew Barrymore op z'n Julia Roberts
[afbeelding]
Natalie...ma cherie, wat doe je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:32 schreef roxxe het volgende:
voila
[[url=http://img65.imageshack.us/img65/1148/nportmanmohawk3ip.th.jpg]afbeelding][/URL]
vince was in april 2001 betrokken bij een heuse barfight. daarin werd steve buscemi een paar keer met een mes gestoken.quote:
Ik vind em nu ook niet verkeerd hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:40 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hij zat met een slok op achter het stuur geloof ik.
Toch vind ik Vince leuk. Hij was tot een poosje terug echt prachtig
Zo, dat is nog best heftigquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:18 schreef KWAKje het volgende:
[..]
vince was in april 2001 betrokken bij een heuse barfight. daarin werd steve buscemi een paar keer met een mes gestoken.
hier info over de juridische afloopzie '4 juni 2001'
Ik zie daar gewoon een prachtig meisje hoor. Ook zie ik twee pooiers op de achtergrond waarvan er één heus een naïef meisje staat te ronselen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:44 schreef roxxe het volgende:
[[url=http://img353.imageshack.us/img353/9783/hduffvma18ve.th.jpg]afbeelding][/URL]
en dat is hillary duff for fucks sake![]()
Ook ik zie er weinig onflatteus aan...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:40 schreef Kebab het volgende:
Ik zie daar gewoon een prachtig meisje hoor.
misschien is het hem juist wel dat er geen tiet uit haar jurkje floeptquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook ik zie er weinig onflatteus aan...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:40 schreef Kebab het volgende:
[..]
Ik zie daar gewoon een prachtig meisje hoor. Ook zie ik twee pooiers op de achtergrond waarvan er één heus een naïef meisje staat te ronselen.
quote:
Ze had hele zwakke tanden doordat ze als kind heel veel ziek was, en dus heeft ze van die nepperds (aangezien één van d'r voortanden afbraken tijdens een optreden ofzo). Althans, dat had ze een keer gezegd in een interview. Ofzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:27 schreef SEMTEX het volgende:
Hillary HAD toch al hele mooie tanden? Ik snap 't niet
Behalve dat het Kimberly Steward is?quote:
Britneyquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:11 schreef static het volgende:
Boulevard heeft nu zijn eigen rubriek, afgekeken bij ons.![]()
Dat had ik in het vorige deel ook al gemeld..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:11 schreef static het volgende:
Boulevard heeft nu zijn eigen rubriek, afgekeken bij ons.http://www.rtl.nl/actueel(...)t/fug_algemeen_3.xml
Ik had het in het deel daar voor al gezegdquote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat had ik in het vorige deel ook al gemeld..Er zijn ook veel foto's die hier al eens geplaatst zijn!
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het in het deel daar voor al gezegd!
Echt waar hoorquote:
het erge is dat ze er waarschijnlijk nog trots op is ookquote:Op donderdag 1 september 2005 14:18 schreef Svensational het volgende:
Hier ook nog maar even dan:
[afbeelding]
Hoe flatteus!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:18 schreef Svensational het volgende:
Hier ook nog maar even dan:
[afbeelding]
Hmm, en ik vond haar nog wel zo leukquote:Op donderdag 1 september 2005 14:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoe flatteus onflatteus!![]()
Ze heeft een meisje gekregen, hoorde ik vandaag op de radio.
Neem aan dat dit oude foto's betreft? Of zijn Robine en Mark van der Loo weer in blijde verwachting?quote:
Ik dacht dat ik van de week las dat ze idd weer een kindje verwachtenquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neem aan dat dit oude foto's betreft? Of zijn Robine en Mark van der Loo weer in blijde verwachting?
Ze is volgens mij al weer 6 maanden zwanger of zo hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neem aan dat dit oude foto's betreft? Of zijn Robine en Mark van der Loo weer in blijde verwachting?
Whaha, die man vind ik engerquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:12 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Een niet zo'n mooie versie van Barbie![]()
het zijn moordwapensquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:12 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Een niet zo'n mooie versie van Barbie![]()
quote:
Nou als ik zo op de foto zou staan zou ik me toch behoorlijk schamenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:24 schreef Roi het volgende:
Nou die Kirsten Dunst en Natalie Portman zijn helemaal niet zo erg![]()
!
Ik heb het over de eerdere foto'squote:Op zaterdag 3 september 2005 23:01 schreef rena het volgende:
[..]
Nou als ik zo op de foto zou staan zou ik me toch behoorlijk schamenZo'n overdreven neplach
![]()
Ze speelde o.a. in American Pie.quote:Op maandag 5 september 2005 18:03 schreef ChrisJX het volgende:
Wie ís Tara ReidIk zie d'r steeds voorbij komen, maar ik ken het meidje niet
Zij speelde volgens mij ook nog in The Butterfly Effect (met Ashton Kutcher)quote:Op maandag 5 september 2005 18:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ze speelde o.a. in American Pie. Ze is dus actrice. Ik kan me alleen geen echt recente film meer van haar herinneren...
Ik weet wel zeker van niet. Dat was Amy Smart.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:04 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Volgens mij niet hoor
Leco goes USA!quote:Op maandag 5 september 2005 11:57 schreef apestaartje het volgende:
(En weer eentje, dit keer van Britney...)
http://www.theplace.ru/forum/pics/ellecover.jpg
Zijn de 80's weer hip? Wat een 'The Bold & The Beautiful'-look.![]()
Jeetje wat erg zegquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:33 schreef Tokay het volgende:
Dit is een beetje zielig, maar met Sienna Miller gaat het naar verluidt niet goed...
[afbeelding]
Zo zien haar onderarmen er tegenwoordig uit. *kras*![]()
Linkje naar het verhaal en een aanklikbare link voor nog meer foto's:
http://www.sky.com/showbiz/article/0,,50001-1193276,00.html
Jezusquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:33 schreef Tokay het volgende:
Dit is een beetje zielig, maar met Sienna Miller gaat het naar verluidt niet goed...
[afbeelding]
Zo zien haar onderarmen er tegenwoordig uit. *kras*![]()
Linkje naar het verhaal en een aanklikbare link voor nog meer foto's:
http://www.sky.com/showbiz/article/0,,50001-1193276,00.html
Tara: "Ik ben een vliegtuig!!!!"quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:20 schreef SEMTEX het volgende:
Juliette Lewis & de Jostiband
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:06 schreef Spindizzy het volgende:
Tara Reid over 20 jaar:
[afbeelding]
ihlquote:Op donderdag 8 september 2005 11:00 schreef Nory het volgende:
Deze foto komt uit Broodmagere Celebs, maar vind deze ook behoorlijk onflatteus.
Weet trouwens niet of die al een keertje is langsgekomen.
[afbeelding]
OldschoolFool, dit is dus Hilary Duff
Team Jolie & Team Anistonquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:22 schreef roxxe het volgende:
[[url=http://img29.imageshack.us/img29/9646/hiltonjolieaniston0rf.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het verbaast me al dat ze haar mond zo ver kan open trekken met die plastische chirurgie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:56 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ze lijkt een combinatie tussen:en
![]()
Janice Dickinson
[afbeelding]
"Ahahaha, wat ben je grappig"
[afbeelding]
Kan ze ook anders kijken dan dit?![]()
Alles is juist zó strakgetrokken, dat ze haar mond niet dicht krijgt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het verbaast me al dat ze haar mond zo ver kan open trekken met die plastische chirurgie.
Tof!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:22 schreef roxxe het volgende:
[[url=http://img29.imageshack.us/img29/9646/hiltonjolieaniston0rf.th.jpg]afbeelding][/URL]
Waar moeten we die van kennen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:56 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ze lijkt een combinatie tussen:en
![]()
Janice Dickinson
[afbeelding]
"Ahahaha, wat ben je grappig"
[afbeelding]
Kan ze ook anders kijken dan dit?![]()
America's Next Topmodel, zit ze in de jury.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Waar moeten we die van kennen?
Nou op deze foto dus duidelijk niet! Moet je eens kijken wat een ruimte er aan de achterkant over is...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:05 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien draagt ze ook te kleine schoenen..
Haha, ja maar wilde ze toch even postenquote:Op zondag 11 september 2005 10:46 schreef rena het volgende:
[..]
America's Next Topmodel, zit ze in de jury.
Die foto's van Debra en Megan vind ik niet onflatteus hoorEerder grappig.
Seven of Ninequote:Op zondag 11 september 2005 12:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jeri Ryan:
[afbeelding]
-Boston Public
-Startrek Voyager
-The O.C.
quote:Op zondag 11 september 2005 14:29 schreef PeRi het volgende:
Opzich mogen je plaatjes ook wat kleiner Sven.
Ze waren idd wel erg groot, heb het ff aangepastquote:Op zondag 11 september 2005 14:29 schreef PeRi het volgende:
Opzich mogen je plaatjes ook wat kleiner Sven.
Nu zie ik veel kruisjes...quote:Op zondag 11 september 2005 15:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze waren idd wel erg groot, heb het ff aangepast.
Jezus.quote:Op zondag 11 september 2005 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Is dat niet Freddie Prince Jr?.
En uh, tsja, die tong van Jessica was me al eerder opgevallen...helaas...
[afbeelding].
Nick zal er niet mee getrouwd zijn om d'r intellectquote:Op zondag 11 september 2005 23:46 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Jezus.
Niet slecht die tong. Volgens mij kan ze pijpen als een thaise professional.![]()
Nog maar een keer aangepast danquote:
Nicole kijkt permanent boos door de botox. En als ze lacht kijkt ze nog kwader!quote:Op maandag 12 september 2005 00:27 schreef Marloes het volgende:
Ik vind het wel een lieve foto, je kunt wel goed zien dat ze botox heeft zeg, dat voorhoofd
lekkere tong zeg...quote:Op maandag 12 september 2005 15:02 schreef Spindizzy het volgende:
HalootjesIk ben Jessica Simpson en ik doe Tara Reid na *HIK*
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vond haar voor de rest ook niet heel lelijk, maar als ze er zo bij gaat lopen dan vraagt ze er gewoon omquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:54 schreef Aventura het volgende:
D'r haar is bruin en ze is wat pondjes afgevallen, meer niet hoor.
Vanmorgen zag ik haar op een of andere cover, prachtfoto. Ik vind haar mooi, heeft niet zo'n standaardharses en -figuur.
Volgens mij zit het hem in de wenkbrauwen.. die zijn 'bushie-er' dan normaalquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:48 schreef Copycat het volgende:![]()
Ik vind haar er hier juist gelukkig en gezond uitzien.
Ik zou haar niet herkend hebben hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:48 schreef Copycat het volgende:![]()
Ik vind haar er hier juist gelukkig en gezond uitzien.
Kijk eens op de vorige paginaquote:Op maandag 12 september 2005 15:02 schreef Spindizzy het volgende:
HalootjesIk ben Jessica Simpson en ik doe Tara Reid na *HIK*
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze lijkt wel een beetje op Estellequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:14 schreef Borin het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Anniston (doet een Estelle Gullit imitatie?)
Ik vind die man links op de foto er anders ook creepy uitzien..quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:28 schreef rena het volgende:
Wat is er met Drew Barrymore gebeurd??![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En een bad clothesday, en een bad headday... een bad allesday, zeg maar.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vind die man links op de foto er anders ook creepy uitzien..
En Drew heeft een bad hairday.. kan beuren..
Ik vind Drew er goed uitzien op deze foto's..quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:28 schreef rena het volgende:
Wat is er met Drew Barrymore gebeurd??![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Pamela Anderson, Tommy Lee en Courtney Lovequote:Op woensdag 14 september 2005 14:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar welke celebs zijn er hier precies te zien?![]()
Zet dat er voortaan direct even bijquote:Op woensdag 14 september 2005 14:17 schreef mrsj het volgende:
[..]
Pamela Anderson, Tommy Lee en Courtney Love![]()
Ook enig idee waar dat precies was?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:17 schreef mrsj het volgende:
[..]
Pamela Anderson, Tommy Lee en Courtney Love![]()
op deze pic ziet het eruit alsof ze net haar lippen heeft laten opvullen. Overigens op de vorige page staat deze pic ook en de rest die daarbij staat ziet er ook uit alsof ze iets aan d'r lippen heeft laten doenquote:
Geen idee.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Ook enig idee waar dat precies was?
Was een show die gepresenteerd werd door Andy Dick, der zijn zat foto's van op internetquote:Op woensdag 14 september 2005 15:57 schreef Hare het volgende:
[..]
En dat is...?quote:
Dat meisje uit de OC... ben ever haar naam kwijtquote:Op woensdag 14 september 2005 19:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dat is...?
Moet trouwens misschien in Broodmagere celebs
Carson Daily. Presenteerde op de amerikaanse MTV TRL.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dat is...?
Moet trouwens misschien in Broodmagere celebs
We hebben toch wel door dat dit een fake is he...quote:
Neuh.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:26 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
We hebben toch wel door dat dit een fake is he...
http://www.6pkclan.com/clips/JefferyRossRoast.wmvquote:Op woensdag 14 september 2005 15:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, prachtigquote:Op donderdag 15 september 2005 00:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://www.6pkclan.com/clips/JefferyRossRoast.wmv
Nep nep nepperde nep.quote:
Oh damn, die had ik wel willen zien. Even een Photobucket uploadje?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:39 schreef SEMTEX het volgende:
Nee gek
Eentje die ik in diezelfde post had geplant van Kate Moss waar ze zichtbaar coke snoof.
Had bij de kassa van de supermarkt vandaag al zo'n huh-zag-ik-dat-nou-net-goed-op-de-voorkant-van-de=krant-of-verbeelde-ik-het-me-nou-moment.quote:Eentje die ik in diezelfde post had geplant van Kate Moss waar ze zichtbaar coke snoof.
Lilo en Stitch...quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:52 schreef SEMTEX het volgende:
Ze staan er allebei wat onflatteus op; Kelly Osbourne en Lilo
Die kijkt alsof er iets met hoge snelheid tussen z'n billetjes is geramdquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding]
Elijah Wood (frodo) [afbeelding]
jaaaaaa hé, ook al kiekt ie zo, dan nog vind ik hemquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding]
Elijah Wood (frodo) [afbeelding]
Zonnebankje ook niet blijkbaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Kelly zou 's wat minder stopverf op d'r gezicht moeten kwakken. Make-up doet dat meisje niet veel goeds.
In showbizland doen ze allemaal of ze de dikste vriendinnen zijn, is goed voor de publiciteitquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kelly op de foto met Nicole Ritchie en daaronder zittend langs Paris Hilton?
Dat lijken me juist 2 totaal verschillende figuren die niet met elkaar op kunnen schieten
Ik heb hem wel eens veeeeel erger gezienquote:Op zondag 18 september 2005 16:57 schreef single_queen het volgende:
Ieeeelh, niet mijn Brad Pitt!!!![]()
[afbeelding]
met die lange baard zeker.. dat was zo lelijkquote:Op zondag 18 september 2005 19:25 schreef Nory het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens veeeeel erger gezien
Die bedoelde ik ja!quote:Op zondag 18 september 2005 19:37 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
met die lange baard zeker.. dat was zo lelijk![]()
[afbeelding]
Nog steeds lekker hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 16:57 schreef single_queen het volgende:
Ieeeelh, niet mijn Brad Pitt!!!![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kelly op de foto met Nicole Ritchie en daaronder zittend langs Paris Hilton?
Dat lijken me juist 2 totaal verschillende figuren die niet met elkaar op kunnen schieten
Wat is de essentie van die broekriem als zijn broek toch al op half 7 hangt?quote:Op zondag 18 september 2005 22:30 schreef SEMTEX het volgende:
Lekker aan je reet krabben met de trailerparkjes
[afbeelding]
Zijn hele oude foto'squote:Op maandag 19 september 2005 11:23 schreef XiChico het volgende:
Hoe komt die vriend van Britney aan zulk lang haar ineens? Tijdje terug had hij het nog gewoon kort. hair extensions ofzo?
Iets zegt mij dat deze mevroi ofwel een heel dunne huid heeft ofwel borstvoeding gegeven heeft (beide kunnen de verzakking en de aderen verklaren)...quote:Op maandag 19 september 2005 12:32 schreef Spindizzy het volgende:
BH's zijn je vriend, Paula:
[afbeelding]
Het feit dat ze al een poosje geen 20 meer is zal er ook wat mee te maken hebben.quote:Op maandag 19 september 2005 12:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat deze mevroi ofwel een heel dunne huid heeft ofwel borstvoeding gegeven heeft (beide kunnen de verzakking en de aderen verklaren)...
Zou goed voor haar zijnquote:Op maandag 19 september 2005 11:01 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kelly is nu ook al bevriend met Lindsay Lohan. Ik voorspel dat Kelly binnen een halfjaar 20 kilo afvalt![]()
Of Lindsay krijgt er 20 kilootjes bij, dat zou nog beter zijnquote:
Zo ziet ie er juist vet uit! Zou ie vaker moeten hebben.quote:Op zondag 18 september 2005 19:37 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
met die lange baard zeker.. dat was zo lelijk![]()
[afbeelding]
Mwoah, zijn ook 16-jarigen die zulke borsten hebben hoor. Ziet er eigenlijk heel normaal uit. Bij veel borsten zie je een of meer aderen er doorheen lopen ook. Maar goed, andere discussie.quote:Op maandag 19 september 2005 12:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat deze mevroi ofwel een heel dunne huid heeft ofwel borstvoeding gegeven heeft (beide kunnen de verzakking en de aderen verklaren)...
Grabbel jij daar nooit dan?quote:Op zondag 18 september 2005 22:30 schreef SEMTEX het volgende:
Lekker aan je reet krabben met de trailerparkjes
[afbeelding]
mmmmmmm.. die bef ik wel!quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:13 schreef LonelyWolf het volgende:
Hulk Hogan en Lizzie Grubman (zijn publicist) met haar hoeha nu overal op het internet:
[afbeelding]
En ze doet mee in de mtv serie PoweRgirlsquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
mmmmmmm.. die bef ik wel!
Grubman is trouwens directrice van een marketing/promotiebedrijf voor artiesten. Een publicist is iemand die boeken en films uitbrengt.![]()
Ja, ze heeft een vierkant hoofd met een haakneus.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:26 schreef Flyga het volgende:
[afbeelding]
dit vind ik toch wel een hele erge rotkop hoor![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:26 schreef Flyga het volgende:
[afbeelding]
dit vind ik toch wel een hele erge rotkop hoor![]()
Wtf. 6 tenen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:11 schreef static het volgende:
Valt er iets op aan Kate Bosworth?
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Manneke_Pils op 23-09-2005 14:04:02 ]Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
De ombouwoperatie vind ik bij Kelly net wat meer geslaagd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:39 schreef apestaartje het volgende:
Onflatteus? Mwoah, er zijn zoveel mensen die er zo uit zien. Maar of er ècht veel mensen zijn die Christine van der Horst in badpak zouden willen zien? Ik weet het niet.
[afbeelding]
Is dit dan een en de zelfde persoonquote:Op zondag 25 september 2005 17:07 schreef Flyga het volgende:
Ik weet niet of dit trucage is maar toch
dit is wel heeel erg
[afbeelding]
Ik geloofde nooit zo in die "Christine van der Horst is een man" verhalen, maar nu ik die foto zie, krijg ik toch ook mn vermoedens. En idd Kelly is vele malen beter gelukt!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:39 schreef apestaartje het volgende:
Onflatteus? Mwoah, er zijn zoveel mensen die er zo uit zien. Maar of er ècht veel mensen zijn die Christine van der Horst in badpak zouden willen zien? Ik weet het niet.
[afbeelding]
Same here...quote:Op zondag 25 september 2005 21:18 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Ik geloofde nooit zo in die "Christine van der Horst is een man" verhalen, maar nu ik die foto zie, krijg ik toch ook mn vermoedens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |