quote:Op donderdag 1 september 2005 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het in het deel daar voor al gezegd!
Echt waar hoorquote:
het erge is dat ze er waarschijnlijk nog trots op is ookquote:Op donderdag 1 september 2005 14:18 schreef Svensational het volgende:
Hier ook nog maar even dan:
[afbeelding]
Hoe flatteus!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:18 schreef Svensational het volgende:
Hier ook nog maar even dan:
[afbeelding]
Hmm, en ik vond haar nog wel zo leukquote:Op donderdag 1 september 2005 14:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoe flatteus onflatteus!![]()
Ze heeft een meisje gekregen, hoorde ik vandaag op de radio.
Neem aan dat dit oude foto's betreft? Of zijn Robine en Mark van der Loo weer in blijde verwachting?quote:
Ik dacht dat ik van de week las dat ze idd weer een kindje verwachtenquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neem aan dat dit oude foto's betreft? Of zijn Robine en Mark van der Loo weer in blijde verwachting?
Ze is volgens mij al weer 6 maanden zwanger of zo hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neem aan dat dit oude foto's betreft? Of zijn Robine en Mark van der Loo weer in blijde verwachting?
Whaha, die man vind ik engerquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:12 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Een niet zo'n mooie versie van Barbie![]()
het zijn moordwapensquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:12 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Een niet zo'n mooie versie van Barbie![]()
quote:
Nou als ik zo op de foto zou staan zou ik me toch behoorlijk schamenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:24 schreef Roi het volgende:
Nou die Kirsten Dunst en Natalie Portman zijn helemaal niet zo erg![]()
!
Ik heb het over de eerdere foto'squote:Op zaterdag 3 september 2005 23:01 schreef rena het volgende:
[..]
Nou als ik zo op de foto zou staan zou ik me toch behoorlijk schamenZo'n overdreven neplach
![]()
Ze speelde o.a. in American Pie.quote:Op maandag 5 september 2005 18:03 schreef ChrisJX het volgende:
Wie ís Tara ReidIk zie d'r steeds voorbij komen, maar ik ken het meidje niet
Zij speelde volgens mij ook nog in The Butterfly Effect (met Ashton Kutcher)quote:Op maandag 5 september 2005 18:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ze speelde o.a. in American Pie. Ze is dus actrice. Ik kan me alleen geen echt recente film meer van haar herinneren...
Ik weet wel zeker van niet. Dat was Amy Smart.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:04 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Volgens mij niet hoor
Leco goes USA!quote:Op maandag 5 september 2005 11:57 schreef apestaartje het volgende:
(En weer eentje, dit keer van Britney...)
http://www.theplace.ru/forum/pics/ellecover.jpg
Zijn de 80's weer hip? Wat een 'The Bold & The Beautiful'-look.![]()
Jeetje wat erg zegquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:33 schreef Tokay het volgende:
Dit is een beetje zielig, maar met Sienna Miller gaat het naar verluidt niet goed...
[afbeelding]
Zo zien haar onderarmen er tegenwoordig uit. *kras*![]()
Linkje naar het verhaal en een aanklikbare link voor nog meer foto's:
http://www.sky.com/showbiz/article/0,,50001-1193276,00.html
Jezusquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:33 schreef Tokay het volgende:
Dit is een beetje zielig, maar met Sienna Miller gaat het naar verluidt niet goed...
[afbeelding]
Zo zien haar onderarmen er tegenwoordig uit. *kras*![]()
Linkje naar het verhaal en een aanklikbare link voor nog meer foto's:
http://www.sky.com/showbiz/article/0,,50001-1193276,00.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |