Dat meisje uit de OC... ben ever haar naam kwijtquote:Op woensdag 14 september 2005 19:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dat is...?
Moet trouwens misschien in Broodmagere celebs
Carson Daily. Presenteerde op de amerikaanse MTV TRL.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dat is...?
Moet trouwens misschien in Broodmagere celebs
We hebben toch wel door dat dit een fake is he...quote:
Neuh.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:26 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
We hebben toch wel door dat dit een fake is he...
http://www.6pkclan.com/clips/JefferyRossRoast.wmvquote:Op woensdag 14 september 2005 15:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Ook enig idee waar dat precies was?
Haha, prachtigquote:Op donderdag 15 september 2005 00:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://www.6pkclan.com/clips/JefferyRossRoast.wmv
Nep nep nepperde nep.quote:
Oh damn, die had ik wel willen zien. Even een Photobucket uploadje?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:39 schreef SEMTEX het volgende:
Nee gek
Eentje die ik in diezelfde post had geplant van Kate Moss waar ze zichtbaar coke snoof.
Had bij de kassa van de supermarkt vandaag al zo'n huh-zag-ik-dat-nou-net-goed-op-de-voorkant-van-de=krant-of-verbeelde-ik-het-me-nou-moment.quote:Eentje die ik in diezelfde post had geplant van Kate Moss waar ze zichtbaar coke snoof.
Lilo en Stitch...quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:52 schreef SEMTEX het volgende:
Ze staan er allebei wat onflatteus op; Kelly Osbourne en Lilo
Die kijkt alsof er iets met hoge snelheid tussen z'n billetjes is geramdquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding]
Elijah Wood (frodo) [afbeelding]
jaaaaaa hé, ook al kiekt ie zo, dan nog vind ik hemquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding]
Elijah Wood (frodo) [afbeelding]
Zonnebankje ook niet blijkbaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Kelly zou 's wat minder stopverf op d'r gezicht moeten kwakken. Make-up doet dat meisje niet veel goeds.
In showbizland doen ze allemaal of ze de dikste vriendinnen zijn, is goed voor de publiciteitquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kelly op de foto met Nicole Ritchie en daaronder zittend langs Paris Hilton?
Dat lijken me juist 2 totaal verschillende figuren die niet met elkaar op kunnen schieten
Ik heb hem wel eens veeeeel erger gezienquote:Op zondag 18 september 2005 16:57 schreef single_queen het volgende:
Ieeeelh, niet mijn Brad Pitt!!!![]()
[afbeelding]
met die lange baard zeker.. dat was zo lelijkquote:Op zondag 18 september 2005 19:25 schreef Nory het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens veeeeel erger gezien
Die bedoelde ik ja!quote:Op zondag 18 september 2005 19:37 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
met die lange baard zeker.. dat was zo lelijk![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |