Nick zal er niet mee getrouwd zijn om d'r intellectquote:Op zondag 11 september 2005 23:46 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Jezus.
Niet slecht die tong. Volgens mij kan ze pijpen als een thaise professional.![]()
Nog maar een keer aangepast danquote:
Nicole kijkt permanent boos door de botox. En als ze lacht kijkt ze nog kwader!quote:Op maandag 12 september 2005 00:27 schreef Marloes het volgende:
Ik vind het wel een lieve foto, je kunt wel goed zien dat ze botox heeft zeg, dat voorhoofd
lekkere tong zeg...quote:Op maandag 12 september 2005 15:02 schreef Spindizzy het volgende:
HalootjesIk ben Jessica Simpson en ik doe Tara Reid na *HIK*
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vond haar voor de rest ook niet heel lelijk, maar als ze er zo bij gaat lopen dan vraagt ze er gewoon omquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:54 schreef Aventura het volgende:
D'r haar is bruin en ze is wat pondjes afgevallen, meer niet hoor.
Vanmorgen zag ik haar op een of andere cover, prachtfoto. Ik vind haar mooi, heeft niet zo'n standaardharses en -figuur.
Volgens mij zit het hem in de wenkbrauwen.. die zijn 'bushie-er' dan normaalquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:48 schreef Copycat het volgende:![]()
Ik vind haar er hier juist gelukkig en gezond uitzien.
Ik zou haar niet herkend hebben hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:48 schreef Copycat het volgende:![]()
Ik vind haar er hier juist gelukkig en gezond uitzien.
Kijk eens op de vorige paginaquote:Op maandag 12 september 2005 15:02 schreef Spindizzy het volgende:
HalootjesIk ben Jessica Simpson en ik doe Tara Reid na *HIK*
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze lijkt wel een beetje op Estellequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:14 schreef Borin het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Anniston (doet een Estelle Gullit imitatie?)
Ik vind die man links op de foto er anders ook creepy uitzien..quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:28 schreef rena het volgende:
Wat is er met Drew Barrymore gebeurd??![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En een bad clothesday, en een bad headday... een bad allesday, zeg maar.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vind die man links op de foto er anders ook creepy uitzien..
En Drew heeft een bad hairday.. kan beuren..
Ik vind Drew er goed uitzien op deze foto's..quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:28 schreef rena het volgende:
Wat is er met Drew Barrymore gebeurd??![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Pamela Anderson, Tommy Lee en Courtney Lovequote:Op woensdag 14 september 2005 14:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar welke celebs zijn er hier precies te zien?![]()
Zet dat er voortaan direct even bijquote:Op woensdag 14 september 2005 14:17 schreef mrsj het volgende:
[..]
Pamela Anderson, Tommy Lee en Courtney Love![]()
Ook enig idee waar dat precies was?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:17 schreef mrsj het volgende:
[..]
Pamela Anderson, Tommy Lee en Courtney Love![]()
op deze pic ziet het eruit alsof ze net haar lippen heeft laten opvullen. Overigens op de vorige page staat deze pic ook en de rest die daarbij staat ziet er ook uit alsof ze iets aan d'r lippen heeft laten doenquote:
Geen idee.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Ook enig idee waar dat precies was?
Was een show die gepresenteerd werd door Andy Dick, der zijn zat foto's van op internetquote:Op woensdag 14 september 2005 15:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Ook enig idee waar dat precies was?
En dat is...?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |