Tara: "Ik ben een vliegtuig!!!!"quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:20 schreef SEMTEX het volgende:
Juliette Lewis & de Jostiband
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:06 schreef Spindizzy het volgende:
Tara Reid over 20 jaar:
[afbeelding]
ihlquote:Op donderdag 8 september 2005 11:00 schreef Nory het volgende:
Deze foto komt uit Broodmagere Celebs, maar vind deze ook behoorlijk onflatteus.
Weet trouwens niet of die al een keertje is langsgekomen.
[afbeelding]
OldschoolFool, dit is dus Hilary Duff
Team Jolie & Team Anistonquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:22 schreef roxxe het volgende:
[[url=http://img29.imageshack.us/img29/9646/hiltonjolieaniston0rf.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het verbaast me al dat ze haar mond zo ver kan open trekken met die plastische chirurgie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:56 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ze lijkt een combinatie tussen:en
![]()
Janice Dickinson
[afbeelding]
"Ahahaha, wat ben je grappig"
[afbeelding]
Kan ze ook anders kijken dan dit?![]()
Alles is juist zó strakgetrokken, dat ze haar mond niet dicht krijgt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het verbaast me al dat ze haar mond zo ver kan open trekken met die plastische chirurgie.
Tof!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:22 schreef roxxe het volgende:
[[url=http://img29.imageshack.us/img29/9646/hiltonjolieaniston0rf.th.jpg]afbeelding][/URL]
Waar moeten we die van kennen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:56 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ze lijkt een combinatie tussen:en
![]()
Janice Dickinson
[afbeelding]
"Ahahaha, wat ben je grappig"
[afbeelding]
Kan ze ook anders kijken dan dit?![]()
America's Next Topmodel, zit ze in de jury.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Waar moeten we die van kennen?
Nou op deze foto dus duidelijk niet! Moet je eens kijken wat een ruimte er aan de achterkant over is...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:05 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien draagt ze ook te kleine schoenen..
Haha, ja maar wilde ze toch even postenquote:Op zondag 11 september 2005 10:46 schreef rena het volgende:
[..]
America's Next Topmodel, zit ze in de jury.
Die foto's van Debra en Megan vind ik niet onflatteus hoorEerder grappig.
Seven of Ninequote:Op zondag 11 september 2005 12:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jeri Ryan:
[afbeelding]
-Boston Public
-Startrek Voyager
-The O.C.
quote:Op zondag 11 september 2005 14:29 schreef PeRi het volgende:
Opzich mogen je plaatjes ook wat kleiner Sven.
Ze waren idd wel erg groot, heb het ff aangepastquote:Op zondag 11 september 2005 14:29 schreef PeRi het volgende:
Opzich mogen je plaatjes ook wat kleiner Sven.
Nu zie ik veel kruisjes...quote:Op zondag 11 september 2005 15:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze waren idd wel erg groot, heb het ff aangepast.
Jezus.quote:Op zondag 11 september 2005 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Is dat niet Freddie Prince Jr?.
En uh, tsja, die tong van Jessica was me al eerder opgevallen...helaas...
[afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |