Nog steeds lekker hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 16:57 schreef single_queen het volgende:
Ieeeelh, niet mijn Brad Pitt!!!![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kelly op de foto met Nicole Ritchie en daaronder zittend langs Paris Hilton?
Dat lijken me juist 2 totaal verschillende figuren die niet met elkaar op kunnen schieten
Wat is de essentie van die broekriem als zijn broek toch al op half 7 hangt?quote:Op zondag 18 september 2005 22:30 schreef SEMTEX het volgende:
Lekker aan je reet krabben met de trailerparkjes
[afbeelding]
Zijn hele oude foto'squote:Op maandag 19 september 2005 11:23 schreef XiChico het volgende:
Hoe komt die vriend van Britney aan zulk lang haar ineens? Tijdje terug had hij het nog gewoon kort. hair extensions ofzo?
Iets zegt mij dat deze mevroi ofwel een heel dunne huid heeft ofwel borstvoeding gegeven heeft (beide kunnen de verzakking en de aderen verklaren)...quote:Op maandag 19 september 2005 12:32 schreef Spindizzy het volgende:
BH's zijn je vriend, Paula:
[afbeelding]
Het feit dat ze al een poosje geen 20 meer is zal er ook wat mee te maken hebben.quote:Op maandag 19 september 2005 12:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat deze mevroi ofwel een heel dunne huid heeft ofwel borstvoeding gegeven heeft (beide kunnen de verzakking en de aderen verklaren)...
Zou goed voor haar zijnquote:Op maandag 19 september 2005 11:01 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kelly is nu ook al bevriend met Lindsay Lohan. Ik voorspel dat Kelly binnen een halfjaar 20 kilo afvalt![]()
Of Lindsay krijgt er 20 kilootjes bij, dat zou nog beter zijnquote:
Zo ziet ie er juist vet uit! Zou ie vaker moeten hebben.quote:Op zondag 18 september 2005 19:37 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
met die lange baard zeker.. dat was zo lelijk![]()
[afbeelding]
Mwoah, zijn ook 16-jarigen die zulke borsten hebben hoor. Ziet er eigenlijk heel normaal uit. Bij veel borsten zie je een of meer aderen er doorheen lopen ook. Maar goed, andere discussie.quote:Op maandag 19 september 2005 12:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat deze mevroi ofwel een heel dunne huid heeft ofwel borstvoeding gegeven heeft (beide kunnen de verzakking en de aderen verklaren)...
Grabbel jij daar nooit dan?quote:Op zondag 18 september 2005 22:30 schreef SEMTEX het volgende:
Lekker aan je reet krabben met de trailerparkjes
[afbeelding]
mmmmmmm.. die bef ik wel!quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:13 schreef LonelyWolf het volgende:
Hulk Hogan en Lizzie Grubman (zijn publicist) met haar hoeha nu overal op het internet:
[afbeelding]
En ze doet mee in de mtv serie PoweRgirlsquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
mmmmmmm.. die bef ik wel!
Grubman is trouwens directrice van een marketing/promotiebedrijf voor artiesten. Een publicist is iemand die boeken en films uitbrengt.![]()
Ja, ze heeft een vierkant hoofd met een haakneus.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:26 schreef Flyga het volgende:
[afbeelding]
dit vind ik toch wel een hele erge rotkop hoor![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:26 schreef Flyga het volgende:
[afbeelding]
dit vind ik toch wel een hele erge rotkop hoor![]()
Wtf. 6 tenen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:11 schreef static het volgende:
Valt er iets op aan Kate Bosworth?
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Manneke_Pils op 23-09-2005 14:04:02 ]Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
De ombouwoperatie vind ik bij Kelly net wat meer geslaagd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:39 schreef apestaartje het volgende:
Onflatteus? Mwoah, er zijn zoveel mensen die er zo uit zien. Maar of er ècht veel mensen zijn die Christine van der Horst in badpak zouden willen zien? Ik weet het niet.
[afbeelding]
Is dit dan een en de zelfde persoonquote:Op zondag 25 september 2005 17:07 schreef Flyga het volgende:
Ik weet niet of dit trucage is maar toch
dit is wel heeel erg
[afbeelding]
Ik geloofde nooit zo in die "Christine van der Horst is een man" verhalen, maar nu ik die foto zie, krijg ik toch ook mn vermoedens. En idd Kelly is vele malen beter gelukt!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:39 schreef apestaartje het volgende:
Onflatteus? Mwoah, er zijn zoveel mensen die er zo uit zien. Maar of er ècht veel mensen zijn die Christine van der Horst in badpak zouden willen zien? Ik weet het niet.
[afbeelding]
Same here...quote:Op zondag 25 september 2005 21:18 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Ik geloofde nooit zo in die "Christine van der Horst is een man" verhalen, maar nu ik die foto zie, krijg ik toch ook mn vermoedens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |