Blok iedereen behalve mij en ga dan on.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
so..?
ik ben trouwens wel online maar ik sta op offline weergeven![]()
Mooie avatarquote:
waarom?quote:
Welke zon?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:29 schreef saaw het volgende:
anyway
ik ga toch echt in het zonnetje zitten
dus doei![]()
doeiquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:29 schreef saaw het volgende:
anyway
ik ga toch echt in het zonnetje zitten
dus doei![]()
quote:
die heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:29 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Mooie avatar![]()
Ik zat toevallig gisterochtend te kijken, was met die oom die net deed of ie een bokskampioen was geweest enzo. Meesterlijke aflevering
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:28 schreef Maikuuul het volgende:
Het wordt niet gewaardeerd als mensen die slechts enkele posts hebben geplaatst in de reeks, zichzelf toevoegen in de OP. Mensen die avatars hebben met epileptische bijwerkingen gaan eruit/komen er niet in (Knoekie is de uitzondering).
Geef je echte dan heel ff heel sneaky =]quote:
Hier hetzelfde, die wolk van op jouw foto is nu bijna hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:29 schreef Renesite het volgende:
NU weer droog..
En de volgende wolk komt weer
Ik ben wel blij dat Calimero op het einde wonquote:
Ikke over 4.5 uurquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:32 schreef Maikuuul het volgende:
Oj Joj !!!! over 2.5 uur moet ik gaan werken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geef je echte dan heel ff heel sneaky =]
Damn het moet deel 144 zijn
Huile.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:32 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat Calimero op het einde wonAnders kon ik echt niet slapen enzo, die grote hond was echt eng
ikke staat er ook tussen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
zoeffzoef@hotmail.com
dan ben je nr. 45 in mijn fok!user-lijst![]()
Jawel hoor, gewoon de befaamde 30 seconden regel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De rest van de foto's is ze naakt, maar dat mag ik niet posten.
Maar dan moet je wel online komen. Waarom ben je nu off?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:32 schreef Imberr het volgende:
[..]zoeffzoef@hotmail.com
Jij bent met Mo mijn enigequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:32 schreef Imberr het volgende:
[..]zoeffzoef@hotmail.com
Euhhhhh....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:33 schreef Boeman het volgende:
hey heb je ook insidersinformatie over grunn?
(ja kan da ook vragen over mestreeech, maja daar kom ik NOOIT!)
Als je huilie wilt roepen, doe het dan op z'n minst goedquote:
nee nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:34 schreef Chriz2k het volgende:
Kastje dicht.
Val dood.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:34 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Als je huilie wilt roepen, doe het dan op z'n minst goed
lul.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
...
best frontaal, sommige fotos
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:18 schreef Maikuuul het volgende:
Haha Sven gebruikt mijn Loltruck als avaterrofl
oohoo Doodverwensingenquote:
Ik vind ze wel redelijk geil.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
...
best frontaal, sommige fotos
Whehehe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vorige keer kreeg ik een ban voor zoiets.
En waar sta ik want ik zie je helemaal niet in mijn lijst maar toch heb ik je toegevoegdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohja?![]()
* Imberr kijkt in msnlijst
ohja!![]()
Ja ik was vergeten te veranderen toen ik copy pasttequote:
Dat zeg ik ook altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja ik was vergeten te veranderen toen ik copy pastte
Jehovagetuigenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:42 schreef Chanandler het volgende:
Wow staat er net even een mooie meid voor de deurOf ik 18 was. Ik zei nee. Zegt ze : "Zijn je ouders vanavond thuis, dan kom ik terug" Ik zo, Okeuuuj
voor een aardig meisje wil ik heus tot inkeer komen.quote:
Dapper van je.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:42 schreef Chanandler het volgende:
Wow staat er net even een mooie meid voor de deurOf ik 18 was. Ik zei nee. Zegt ze : "Zijn je ouders vanavond thuis, dan kom ik terug" Ik zo, Okeuuuj
Die had ik ook een keer. Dat waren tweelingen, ik geloofde eerst niet dat ze Jehova's waren want Damnnnnnn die waren leeeeeeekker jonge. Serieus die leken net op de Olsen Twins. Volgende keer zet ik gewoon de koffie klaarquote:
Dapper van je.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Die had ik ook een keer. Dat waren tweelingen, ik geloofde eerst niet dat ze Jehova's waren want Damnnnnnn die waren leeeeeeekker jonge. Serieus die leken net op de Olsen Twins. Volgende keer zet ik gewoon de koffie klaar
En een tv op hun buikje? Ja! Ja!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:48 schreef Maikuuul het volgende:
En hadden die jehova's ook zoeen bruine rokken aan ?
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:50 schreef Mainport het volgende:
[..]
En een tv op hun buikje? Ja! Ja!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:53 schreef Maikuuul het volgende:
Lemonparty !!!
Een teletubie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:51 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
btw, kennen jullie www.zolderboys.nl al?!
Inberr en Trynity ken ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:56 schreef Svensational het volgende:
Waar zijn Jett, MaRySe, IJsmeis, Brechtje, Inberr en Trynity?
Ja, ik trapte er ook in ja.quote:
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik trapte er ook in ja..
Idd.... Alleen lijkt ik zo'n iemand die heel negatief door het leven gaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja daarom, dat zou echt niet kunnen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Idd.... Alleen lijkt ik zo'n iemand die heel negatief door het leven gaat.![]()
quote:
Ja, maar bij Imberr dan.quote:
ik zat met nolius in me kop, dusse..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Als je -No- heet... das echt positief.![]()
BObNL , Spenky, Knoekie , jaquarized , tonge, gabry .... En majojoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:56 schreef Svensational het volgende:
Waar zijn Jett, MaRySe, IJsmeis, Brechtje, Inberr en Trynity?
Je ziet alles zo donker in vanwege je avatarquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:15 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Je ziet alles zo donker in vanwege je avatar![]()
Juist we zullen je missenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:17 schreef Maikuuul het volgende:ik ga dalijk ff mijn haren doen dan post ik dus ff niet ... oke ?
Triest figuurquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:17 schreef Maikuuul het volgende:ik ga dalijk ff mijn haren doen dan post ik dus ff niet ... oke ?
Echt waar ?quote:
Nee die heb ik gemistquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hey...Flopmokkel![]()
Ben je al in mijn prettoppik geweest?![]()
Wat een postopkrik topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:20 schreef -Mo- het volgende:
Mo's Eigen Pret Topic! (deel 1 van de 86)
Stormlooptoppik
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:23 schreef -Mo- het volgende:
Tis stukken leuker hier weer, zonder die irritante nerds
hahahahahahaahquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
Kutjong ik dacht je knoekie was , Verander onmiddelijk je avatar![]()
Echt niet.quote:
Zou een gredrags code moeten komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:23 schreef -Mo- het volgende:
Tis stukken leuker hier weer, zonder die irritante nerds
jij hoort er niet bijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:26 schreef BObNL het volgende:
[..]
Staat een copyright op zijn avatar hoor![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:30 schreef saaw het volgende:
ben ik weer
jammergenoeg, ik zou eiglik de stad in maar ben door mn knie gegaan en kan niet lopen![]()
![]()
Hoeveel weeg je uberhaupt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:32 schreef saaw het volgende:
[..]
troosten heb ik niks aan
wil je me ronddragen?![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:32 schreef saaw het volgende:
[..]
troosten heb ik niks aan
wil je me ronddragen?![]()
48?quote:
Mên, eet je nooit ofzo?quote:
Politie: Hey kijk, die knakker en zn vriendin hebben n winkelwagentje geklauwd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:37 schreef BObNL het volgende:
[..]
Saaw : Ik wil de Hema in !
Bob : Hey kijk computerspelletjes!
ik 1 keer per dagquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Mên, eet je nooit ofzo?![]()
Dat kan ik ook wel dragen hoor.![]()
BOb : Rijd met winkelwagentje politieknakker omver! en rend (met winkelwagentje) hard wegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Politie: Hey kijk, die knakker en zn vriendin hebben n winkelwagentje geklauwd.![]()
![]()
Saaw moet wel blijven leven hoor!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:39 schreef BObNL het volgende:
[..]
BOb : Rijd met winkelwagentje politieknakker omver! en rend (met winkelwagentje) hard weg![]()
Hehe, ik kom ook geen gram aan wat ik ook eetquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:39 schreef saaw het volgende:
[..]
ik 1 keer per dag
non-stop
is nog bijna echt zo ook
Hier is niet genoeg proviand voor Non-stop te eten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:39 schreef saaw het volgende:
[..]
ik 1 keer per dag
non-stop
is nog bijna echt zo ook
Ik kom ook niet veel aan, maar ik eet opzich ook vrij weinig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:42 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hehe, ik kom ook geen gram aan wat ik ook eetIk heb ochtend maaltijd, en dan s middags, dan net voor het eten , dan avond eten , dan net na het avond eten , dan om 00:00 lunch tijd, en dan net voor het slapen
![]()
mijn ouders zijn er aan gewend dat ik veel eet en bijna altijd veel vrienden mee naar huis neem dus eten zat hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Hier is niet genoeg proviand voor Non-stop te eten.Dat red ik maar een dag.
lappen we wel weer opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:40 schreef brainster het volgende:
[..]
Saaw moet wel blijven leven hoor!
Had ik maar zo'n ouders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:45 schreef saaw het volgende:
[..]
mijn ouders zijn er aan gewend dat ik veel eet en bijna altijd veel vrienden mee naar huis neem dus eten zat hier
eh...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik kom ook niet veel aan, maar ik eet opzich ook vrij weinig.![]()
Sommige mensen doen bij t ontbijt 5 boterhammen en nog s zoveel op school opeten...![]()
Ow ik pak altijd uit de gewone voedsel vorraad , afbak broodjes, of magnetron zooi, Of pita broodjes, tostiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n ouders.![]()
Ik krijg maar 5 pakken chocolade en soms n zak mars.![]()
Ik vind dat gekquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:47 schreef saaw het volgende:
[..]
eh...
is dat gek?
ik eet er thuis 6, op school 5, dan na school meestal ee hoop junk [koekjes, chips enzo, want met vrienden] dat duurt voort tot en uur of 7, dan om 8 uur avondeten, een uur later een berg koekjes oid en dan kan ik wel door eten tot ik ga slapen
en ik kom niets aan en sport nieteens [ivm knie]
55 / 56 . Kom niet aan met eten . Ben laatste tijd aardig aant sporten , en morgen ff bezoekje aan fitnis hier. Miss dat ik zo wat aankomquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:47 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weeg 53 :/
Ik ook 55/56, hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:50 schreef BObNL het volgende:
[..]
55 / 56 . Kom niet aan met eten . Ben laatste tijd aardig aant sporten , en morgen ff bezoekje aan fitnis hier. Miss dat ik zo wat aankom![]()
Naja, ik kan t je niet nadoen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:47 schreef saaw het volgende:
[..]
eh...
is dat gek?
ik eet er thuis 6, op school 5, dan na school meestal ee hoop junk [koekjes, chips enzo, want met vrienden] dat duurt voort tot en uur of 7, dan om 8 uur avondeten, een uur later een berg koekjes oid en dan kan ik wel door eten tot ik ga slapen
en ik kom niets aan en sport nieteens [ivm knie]
Mijn botten en organen moeten gewoon ff de breedte ingroeienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik 1,70 ofzo, dus jij bent iets te licht denk ik.
god, alweer verhuizen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Naja, ik kan t je niet nadoen...
Die berg koekjes enzo lukt wel, maar zoveel boterhammen...![]()
Naja, ik moet gaan. Mn moeder krijgt alle dozen van de boeken die over zijn van school omdat we gaan verhuizen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij natuurlijk te hele tijd zitten rukken op die site.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
Yes ik heb net met Imberr op msn gepraat en ze liet haar kleine pruim zien
Trouwens ik vind dit een aardige "verkapte-ik-kijk-kutjes-op-cams-post"
wtfquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
Half life nerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
Sorry mevrouw, het was maar een grapje mensen ik heb haar pruim niet gezien !quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
![]()
Van mij mag je lekker door cammen, en hier wegblijven.![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sorry mevrouw, het was maar een grapje mensen ik heb haar pruim niet gezien !
[..]
Hij zei alweer pruimquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
puh lease...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
Jij past niet bij je ondertitel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef -Mo- het volgende:
Die 't' en de '!' passen niet mijn bij mijn ondertitel.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:02 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens2 weken geledn zag ik een gast met een GeenStijl t-shirt rondlopen
en soms als ik zeg maar wortels ben aant bijvullen dan zie je soms zoeen figuren rondlopen en dan denkje : Die gast zit denk ik ook op de Fok forums of hij is een cs speler
wie heeft dat ook wel eens ?
Terecht. Amsterdammers.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:03 schreef saaw het volgende:
gvd
ik bel de ib-groep en moet een half uur wachten
bitches
[..]
Moet een piemel in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:03 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]
Kijk nou! De pruim van imberr!
Ja die gast was 40 ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:03 schreef Chanandler het volgende:
[..]GS shirts dragen is iets voor mensen boven de 40 die puberaal gedrag vertonen
![]()
Moet je ze ook maar niet uitscheldenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:03 schreef saaw het volgende:
gvd
bitches
Het is 10 minuten fietsenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:03 schreef saaw het volgende:
gvd
bitches
Dan moetje eens mailenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:03 schreef saaw het volgende:
gvd
bitches
En bovendien goed voor de lijnquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:06 schreef -Mo- het volgende:
Ik kom nooit aan.
wel lastig als je ergens heen wilt...hihi![]()
Hahah!!11 hij is de grappigstequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:06 schreef -Mo- het volgende:
Ik kom nooit aan.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:05 schreef Renesite het volgende:
175/180 en ja ik kom snel aan![]()
Is een erfenis van mijn moeders kant
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:07 schreef Chanandler het volgende:
[..]
En bovendien goed voor de lijn![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:08 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hahah!!11 hij is de grappigste
Ik kom nooit aan.
Ik kom nooit aan.
Ik weet het. Heb je al kaarten gekocht voor mij cabaret show?quote:
hihi, ik maakte net een zelf gemaakt grapje..hihiquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:08 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hahah!!11 hij is de grappigste
Mijn broer heeft het van vaders kant, hij heeft tig lintwormen en blijft qua gewicht eeuwig hetzelfde en komt nooit iets aanquote:
doe je slecht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:08 schreef saaw het volgende:
wat is er mis met amsterdammers?
en het is al geregeldheb uiteindelijk 4 minuten gewacht ofzo en nu krijg ik braaf elke maand 95,37 op mn rekening gestort
Waar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:09 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik weet het. Heb je al kaarten gekocht voor mij cabaret show?
Als je in Groningen komt welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:09 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik weet het. Heb je al kaarten gekocht voor mij cabaret show?
Carréquote:
Ik uit Emmen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:10 schreef Chanandler het volgende:
Ik kom uit 1654.
Toch wel netjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:08 schreef saaw het volgende:
wat is er mis met amsterdammers?
en het is al geregeldheb uiteindelijk 4 minuten gewacht ofzo en nu krijg ik braaf elke maand 95,37 op mn rekening gestort
Ik treed op onder de naam "Teeuwen"quote:
Post eens een foto.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb tubgirl gerimt.
quote:
doe ik goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
doe je slecht.
broer heeft verhoging van 100 euro gekregen.
en is thuiswonend![]()
Geboortedatum: 1987-08-06quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:14 schreef saaw het volgende:
[..]
doe ik goed
ik kreeg niks, nu krijg ik dit
en ik studeer nieteens
En daar komt ons kleine frau-onder-deurtje uit de miauwquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:14 schreef saaw het volgende:
[..]
doe ik goed
ik kreeg niks, nu krijg ik dit
en ik studeer nieteens
mijn broer is uitwonend en heeft verhoging van 200 gekregen
maar je moet het wel aanvragenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1987-08-06
Opleiding: 5VWO
Says enough.
Ben je 18 dan krijg je geld, ookal studeer je niet, maar ben je wel schoolgaand.
Oh, nu ineens weer niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:16 schreef Svensational het volgende:
Gaat echt langzaam joh.
Nietus!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:15 schreef Chanandler het volgende:
[..]
En daar komt ons kleine frau-onder-deurtje uit de miauw![]()
1700
![]()
Hmmmmm, ik denk dat je dan wel bij de IBG bekend stond.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:16 schreef saaw het volgende:
[..]
maar je moet het wel aanvragen
was ik dus vergeten, dus ik dacht shit daar gaat mn geld
maar ik krijg het met terugwerkende kracht vanaf mn verjaardag [niet veel, maar toch 1 maand]
Hiep hoiquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen straks als ik terug ben van het werk maak ik een mooi fotoboekwant het werkte eerst niet
Iedereen is daar toch blij mee ? vooral me fans hierquote:
Als je zegt dat het langzaam is, gaat ie snel, en als je zegt dat ie snel is, doet ie ineens weer langzaam.quote:
Ik ben er reuzeblij mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Iedereen is daar toch blij mee ? vooral me fans hier
Welke fans?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Iedereen is daar toch blij mee ? vooral me fans hier
Weer zoiets waarmee ik reuzeblij ben dat ik dat weet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:21 schreef Maikuuul het volgende:
nog 8 minuten en dan ga ik me tanden poetsen !!11eeneen
T'is net een vrouw dit forum.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je zegt dat het langzaam is, gaat ie snel, en als je zegt dat ie snel is, doet ie ineens weer langzaam..
quote:
Je moet blijven ! de verslaving is te sterkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:23 schreef saaw het volgende:
shit
ik wil naar buiten! de zon shcijnt
en er is uitmarkt dit weekend
grr
Bij deze:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:23 schreef saaw het volgende:
shit
grr
Wat let je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:23 schreef saaw het volgende:
shit
grr
Dus hup, rook/zuip/neuk er op los!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:25 schreef ijsmeis het volgende:!
Laatste vakantiedag! Zo ongeveer
!
Op een vrijdag ? moetje op zaterdag en zondag werken dan ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:25 schreef ijsmeis het volgende:!
!
Je bent maandag toch nog vrij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:25 schreef ijsmeis het volgende:!
!
Je kan niet lopen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:25 schreef saaw het volgende:
[..]
ik kan niet lopen
brainster is een schat
saaw is ook een schatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:25 schreef saaw het volgende:
[..]
ik kan niet lopen
brainster is een schat
Neen, maar dat is weekendquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Op een vrijdag ? moetje op zaterdag en zondag werken dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |