quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:18 schreef Maikuuul het volgende:
Haha Sven gebruikt mijn Loltruck als avaterrofl
oohoo Doodverwensingenquote:
Ik vind ze wel redelijk geil.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
...
best frontaal, sommige fotos
Whehehe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vorige keer kreeg ik een ban voor zoiets.
En waar sta ik want ik zie je helemaal niet in mijn lijst maar toch heb ik je toegevoegdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohja?![]()
* Imberr kijkt in msnlijst
ohja!![]()
Ja ik was vergeten te veranderen toen ik copy pasttequote:
Dat zeg ik ook altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja ik was vergeten te veranderen toen ik copy pastte
Jehovagetuigenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:42 schreef Chanandler het volgende:
Wow staat er net even een mooie meid voor de deurOf ik 18 was. Ik zei nee. Zegt ze : "Zijn je ouders vanavond thuis, dan kom ik terug" Ik zo, Okeuuuj
voor een aardig meisje wil ik heus tot inkeer komen.quote:
Dapper van je.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:42 schreef Chanandler het volgende:
Wow staat er net even een mooie meid voor de deurOf ik 18 was. Ik zei nee. Zegt ze : "Zijn je ouders vanavond thuis, dan kom ik terug" Ik zo, Okeuuuj
Die had ik ook een keer. Dat waren tweelingen, ik geloofde eerst niet dat ze Jehova's waren want Damnnnnnn die waren leeeeeeekker jonge. Serieus die leken net op de Olsen Twins. Volgende keer zet ik gewoon de koffie klaarquote:
Dapper van je.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Die had ik ook een keer. Dat waren tweelingen, ik geloofde eerst niet dat ze Jehova's waren want Damnnnnnn die waren leeeeeeekker jonge. Serieus die leken net op de Olsen Twins. Volgende keer zet ik gewoon de koffie klaar
En een tv op hun buikje? Ja! Ja!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:48 schreef Maikuuul het volgende:
En hadden die jehova's ook zoeen bruine rokken aan ?
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:50 schreef Mainport het volgende:
[..]
En een tv op hun buikje? Ja! Ja!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:53 schreef Maikuuul het volgende:
Lemonparty !!!
Een teletubie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:51 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
btw, kennen jullie www.zolderboys.nl al?!
Inberr en Trynity ken ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:56 schreef Svensational het volgende:
Waar zijn Jett, MaRySe, IJsmeis, Brechtje, Inberr en Trynity?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |