Het werd tijd.quote:
dikke pretquote:
Goed plan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:37 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo hier weer verder ...
Wiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
jeemig - ik schrik me suf van die fok-user die zelfmoord heeft gepleegd
Die jongen die iets te maken had met die Enschedese wethouder?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:05 schreef SCH het volgende:
Bedreiger raadslid pleegt zelfmoord
Is mineo - een user die eerst als Gboy27 postte maar werd geband nadat hij heel fok in rep en roer bracht na een live-zelfmoordpoging hier.
Voorselectiesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Geen verrassing bij Oranje...
Nog steeds Heitinga dus, geen Van Bommel
, en wel Vennegoor
![]()
ja, 'raar' topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Jeetje die ken ik nog wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:05 schreef SCH het volgende:
Is mineo - een user die eerst als Gboy27 postte maar werd geband nadat hij heel fok in rep en roer bracht na een live-zelfmoordpoging hier.
Heitinga bij Oranje is echt belachelijk zeg....prutser die kerel..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Geen verrassing bij Oranje...
Nog steeds Heitinga dus, geen Van Bommel
, en wel Vennegoor
![]()
alleen die speculaties eromheenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Sjesus die kende ik ook wel vooral door zijn icoonquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:05 schreef SCH het volgende:
is inderdaad zo....als je terug kijkt met de mensen met wie je bijv op de lagere school hebt gezeten, daar kunnen er ook al een aantal van overleden zijn !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:37 schreef Suijk het volgende:
Tja, eigenlijk is het niet zo gek dat er zulke dingen gebeuren met zoveel users. Het is wel een bizar verhaal...
Ja, maf inderdaad, die kop staat mij ook meer bij dan de naam.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Sjesus die kende ik ook wel vooral door zijn icoon
[afbeelding]
inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is inderdaad zo....als je terug kijkt met de mensen met wie je bijv op de lagere school hebt gezeten, daar kunnen er ook al een aantal van overleden zijn !
(niet specifiek bij jou in de klas, maar meer de periode dat je er zat !)
Van mijn middelbare schoolklas zijn er al 3 overleden sinds ik daar weg ben idd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is inderdaad zo....als je terug kijkt met de mensen met wie je bijv op de lagere school hebt gezeten, daar kunnen er ook al een aantal van overleden zijn !
(niet specifiek bij jou in de klas, maar meer de periode dat je er zat !)
Je moet dat oude topic eens lezen van jaren terug, (of misschien ook maar niet) 't verbaast me niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
nee kijk maar mineo39-76quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Op de FP staat dat mineo inmiddels al weer gepost heeft
Nope, op dagje Efteling, dagje dierentuin etc na.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef Suijk het volgende:
Ga je nog ergens heen, DD?
dat laatste bezoek schijnt een bug te zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:33 schreef 9christensen het volgende:
[..]
nee kijk maar mineo39-76
Laatste bezoek: 4 dagen, 22 uur, 31 minuten geleden
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:05 schreef rubbereend het volgende:mn moeder heeft vandaag haar laatste bestraling gehad, nu hebben we alles achter de rug
rondje van mij
goed m te horen eendquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:05 schreef rubbereend het volgende:mn moeder heeft vandaag haar laatste bestraling gehad, nu hebben we alles achter de rug
rondje van mij
een beetje veel denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:59 schreef Dos37 het volgende:
kijken of ik 30miljoenste post in hools kan krijgen
Dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:05 schreef rubbereend het volgende:mn moeder heeft vandaag haar laatste bestraling gehad, nu hebben we alles achter de rug
30 miljoen op Fok Forumquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een beetje veel denk ik
883 x 300 = 26.490
neem dan nog een stuk of 50 hools waarin Bluezz gewoon heeft doorgepost na de 300
en niet te vergeten dat de eerste 500 hools ofzo maar 250 posts had ...dus denk dat 25.000 wel in de buurt komt !
Quequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:11 schreef VoreG het volgende:
Ey Sandman voldoet jouw club wel aan de hoogte van de doelpalen?
kort bijquote:
ah op die fiets....quote:
de eerste zoveel 100 hoolsen waren maar tot de 255quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een beetje veel denk ik
883 x 300 = 26.490
neem dan nog een stuk of 50 hools waarin Bluezz gewoon heeft doorgepost na de 300
en niet te vergeten dat de eerste 500 hools ofzo maar 250 posts had ...dus denk dat 25.000 wel in de buurt komt !
http://telegraaf-i.telegr(...)0050826_1/pagina.phpquote:
oke dat had Bjoro dus zelf ook al bedachtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de eerste zoveel 100 hoolsen waren maar tot de 255
en idd heel goed nieuws, feest allen mee en neem wat op mijn rekening
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:18 schreef VoreG het volgende:
Maar 70% van de velden in zeeland voldeed niet aan de norm
1 borst heeft ze nu gehad, aangezien er teveel lymfeklieren besmet waren moest ze ook chemo en bestraling ondergaan, gelukkig waren alle andere tests negatief en is t hier bij gebleven en meot ze er nu helemaal vanaf zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:50 schreef popolon het volgende:
Hey mooi Rubbert.
M'n moeder heeft 't tien jaar geleden 2 keer gehad (jaar daarna kwam het terug) maar is nu al heel lang gezondAls ik het begrijp heeft ze ongeveer 't zelfde gehad.
En vergeleken met 10 jaar geleden kunnen ze nu veel meer. Mooi.
Klinkt heel bekend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1 borst heeft ze nu gehad, aangezien er teveel lymfeklieren besmet waren moest ze ook chemo en bestraling ondergaan, gelukkig waren alle andere tests negatief en is t hier bij gebleven en meot ze er nu helemaal vanaf zijn
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:59 schreef clauwheee het volgende:
Wij gaan er zo vandoor![]()
Tot ergens dit weekend![]()
quote:
en hoe smaakte "het avond "?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:49 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo het avond zit er ook weer in
*burp*
Dat mag nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:22 schreef pascalheister het volgende:
kun jij je username niet wijzigen in VreG?
Geen zin meer in ctrl v-en (of alt 111 -en) ?quote:
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen zin meer in ctrl v-en (of alt 111 -en) ?
oke,quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee
Pappie had ng een tetsenbrd p zn werk dus die kmt ie z brengen
Bijkomen van gisterenavond en me voorbereiden op morgenavondquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Het weekend is begonnen.
Dadelijk ff de vrouw ophalen, en dan dvdtje, en bierzuipen in de kroeg!
Ik ook. Waar heb je die van jou besteld ? Ik heb hem van Christine le Duc. Kreeg reductie omdat het een exemplaar is van de vorige catalogus.quote:
Topic over Koeman is terecht hoor Tong.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Waar heb je die van jou besteld ? Ik heb hem van Christine le Duc. Kreeg reductie omdat het een exemplaar is van de vorige catalogus.
gaat helemaal ged hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:50 schreef Suijk het volgende:
Laten we als we antwoord op VoreG geven ook maar geen o's gebruiken.
Hall Vreg, alles ged?
De mijne heb ik gevonden op de stoffige zolder van mijn opa!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
Ik ook. Waar heb je die van jou besteld ? Ik heb hem van Christine le Duc. Kreeg reductie omdat het een exemplaar is van de vorige catalogus.
je o werktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:00 schreef VoreG het volgende:
behorlijk! nu met ik mrgen een nieuw tetsenbrd kpen...
Ik weet nog dat ik hoorde dat er nog een Koeman was die beter zou zijn als zijn broertje die op z'n 17de al naar PSV ging. Al snel zag ik dat dat niet klopte. Die dikke reet met gebrek aan snelheid kon het nooit zijn. Totdat ie met FC Groningen tegen PSV speelde en z'n broer Erwin een doodschop gaf. Hé hier is wel iets aan de hand. Vervolgens scoorde ie regelmatig bij FC Groningen en ging naar Ajax. Wat de meeste mensen zijn vergeten is dat we jonge spelers een kans moeten blijven geven. Want Ronald deed het nioet echt geweldig bij Ajax, de meeste schoten gingen over en net het stadion niet uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Topic over Koeman is terecht hoor Tong.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:58 schreef VoreG het volgende:
Kut... Het is z'n ud tetsenbrd en dat past dus niet
Ja idd doe nie zo moeilijk manquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
fijn toetsenbordje voor weinig geld
http://www.tweakers.net/pricewatch/92474
Saaie grafstad is dat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:07 schreef Blumchen het volgende:
Vandaag uit dordt
Ben nog naar de efteling geweest enzo![]()
Hehe, ik ken een paar dordtenaren en die gingen ieder weekend naar Breda toe.quote:
Moet je eens in Breda uitgaan en dan naar de suykerkist. Alleen rotjedommerts en dordtenaren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe, ik ken een paar dordtenaren en die gingen ieder weekend naar Breda toe.
Ik was er vorige maand nog een week maar vind het maar saai, het uitgaans leven is ook dood.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:28 schreef methodmich het volgende:
Dordrecht is helemaal niet saai op zich hoor.
* methodmich gaat ADO - Heerenveen kijken!
zou ook niet goed zijn als jij je nu zou vervelen bij je vriendjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:29 schreef Blumchen het volgende:
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens superheld
Mijn lieve vriendjewoont daar.. en heb het er toch wel erg naar mijn zin
Is ook niequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zou ook niet goed zijn als jij je nu zou vervelen bij je vriendje
kun je er niet 1 aan die arme VoreG geven, die heeft z'n o kapotquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:51 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Is ook nieWe zitten nu naast elkaar te pc-en op de nieuwe zwarte toetstenborden..
![]()
Wanneer begint die shw?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:53 schreef Suijk het volgende:
[De vliegende panters]
Ohhh, vet romantisch!
[/De vliegende panters]
Vamos a salouquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:57 schreef Suijk het volgende:
Geen idee, zag laatst wel een aankondiging idd.
Met breezer en paella. Hij is lachen ja!quote:
niet straks maar nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:00 schreef golfer het volgende:
Zo, Bluezz en ik zijn terug van de kraamvisite.
Ik heb het liefste en mooiste kleindochtertje dat er bestaat.![]()
Gooi straks nog wel een paar trotse Opa-foto's online.
Te droogquote:
Trotse Opa met kleindochter:quote:
Ja, de naam mag vrijgegeven worden, ze heeft de ongebruikelijke naam Yazz gekregen van haar ouders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:10 schreef VoreG het volgende:
we mogen de naam zeker ng niet weten?
en he spreek je dat uit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, de naam mag vrijgegeven worden, ze heeft de ongebruikelijke naam Yazz gekregen van haar ouders.
broekiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:34 schreef VoreG het volgende:
Wat ben ik ng jong als ik dat z zie
Met andere woorden: wat zijn die golfer en Bluezz stokoud?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:34 schreef VoreG het volgende:
Wat ben ik ng jong als ik dat z zie
Zo wu ik het niet nemen maar het kmt er pneer jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Met andere woorden: wat zijn die golfer en Bluezz stokoud?![]()
Bij sommige niet hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:36 schreef Suijk het volgende:
Pasgeboren babietjes vind ik altijd maar lelijke mormeltjes, maar dat trekt later wel weer bij.
Dat kan Suijk in zijn zak steken.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat aan de arbeid
+1 scherpquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
he was het ok alweer? Lelijk in de luier moi in de sluier?
dat is k mgekeerd z
quote:
Maar... maar ik bedoelde jou nietquote:
Het waren 2 mooie dagenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:46 schreef appelsientje het volgende:
ging snel voorbij die 2 vrije dagen..
Howdy!quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zeg je nu echt werkelijk waar hoi zonder me een biertje aan te bieden?![]()
Weltrustequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef appelsientje het volgende:
Zooo ik duik erin... morgen werken
doei
Hey Bloooooooesie Babe! Mis je je stadsie nog wel eens?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Ailantsjieieieieieieieieie![]()
![]()
Lekkerrrrrrrr ding
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagt
[afbeelding]
Naaaiiii ik kom er 3X in de week voor mijn werkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:00 schreef Eilanden het volgende:
Hey Bloooooooesie Babe! Mis je je stadsie nog wel eens?
Om 10 uur hoop ik nog een beetje uit te slapen .. laatste tijd druk op het werk en dat begin je toch wel te voelen.... helemaal omdat ik nog nul komma niks vakantie heb gehadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Naaaiiii ik kom er 3X in de week voor mijn werk
En als ik mijn bedje uit kan rollen morgenochtend om 10 uur weer
Nou, dan mag je wel snel zijn, alle leuke wedstrijden zijn al uitverkochtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:15 schreef Eilanden het volgende:
Honkbal ga ik in september kijken denk ik... het WK. En mijn vriendin wil graag Puerto Rico hier in Nederland aan het werk zien op het WK, dus zullen we waarschijnlijk wel een wedstrijdje meepakken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:15 schreef Eilanden het volgende:
Mijn 'ferkansie' is pas in november, maar om dezelfde reden als wat jullie in september gaan doen
Ik ga er morgen even naar kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou, dan mag je wel snel zijn, alle leuke wedstrijden zijn al uitverkocht
Zie het topic in sport, door een fout hebben we geen kaarten voor de 11e
Dogville?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat nog even de Lars von Trier-film op Ned 3 bekijken.
Pascal zou een movie-programma moeten presenterenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dogville?
toppertje, aparte set, sterk verhaal![]()
en dan hele dagen betaald films kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Pascal zou een movie-programma moeten presenteren
Vast wel, maar ik trek het nu even niet, die zeer aparte setting.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:45 schreef pascalheister het volgende:
Dogville?
toppertje, aparte set, sterk verhaal![]()
Dogma is idd erg leuk, maar het is verder niet echt aangeslagen vind ik. Festen is één van mijn favorieten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik trek het nu even niet, die zeer aparte setting.
Ben zeer groot fan van Von Trier en zijn Dogma-gedoe, maar dit begin is mij nu even te weinig pakkend om door te zetten.
Kijk hem nog wel een andere keer.
Ga maar overschakelen op de video van afgelopen woensdag van een andere Deense (Dogma) film: Jeg Elker Dig for Evigt.
Inderdaad. Of was het ondertussen een brunch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedemiddag.
Mooi tijdstip. Net de lunch naar binnen gewerkt zeker?
Hehe, ook goed. Hoe heet dat tussen lunch en diner dan nog 's?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een brunch zit toch tussen het ontbijt en lunch?
ik ga zo ook maar even in het water liggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 07:57 schreef Suijk het volgende:
Oja, er deed een vriend mee.
Ze liggen intussen in het water, toch maar eens kijken of het wat is.
Trusten, popo!
Zelfmoord? Vriend van je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:53 schreef SCH het volgende:
Hallo, ik ben niet sip van die wedstrijd, zo'n zelfmoord relativeert dat dan wel weer.
Heerlijk even 2,5 dag vrij
Moet ik nog zien, school begint maandagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trusten Ambrosius
Komende week zal je wel wat vaker langer opblijven lijkt me met de US open?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:12 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van opa Golfer dus.
Lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:33 schreef just me het volgende:
Pak er maar 2 sien, het is toch rustig hier
ik pak er ook 1. Op Yazzquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:53 schreef methodmich het volgende:
Wordt het vechten dan JM?
Zulke berichten zijn inderdaad nooit leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:31 schreef pascalheister het volgende:
http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1932
wordt je toch wel weer even stil van
Zo 20 jaar is echt jongquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:31 schreef pascalheister het volgende:
http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1932
wordt je toch wel weer even stil van
en dan zet jij jan smit op voor in de wacht?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:06 schreef appelsientje het volgende:
Het is nog drukker dan vorige week
wachttijd is nu iets van 40 min ....
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet ik nog zien, school begint maandag.
Sorry.. ik ben echt hard aan het werkenquote:
Ja echt schandalig... vooral als andere collega's niet doorwerkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:53 schreef Bluezz het volgende:
He, wat vervelend dat je daar zit en je moet nog werken ook
Zeursientjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry.. ik ben echt hard aan het werken
Maar ze blijven de klanten maar doorverbinden..
Wat voor meetingen Bluezz ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Afwassen, boodschappen en dan naar A'dam, meetingen
De helft komt niet eens opdagenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:31 schreef tong80 het volgende:
Da's geen kleine meet. Het zweet breekt me al uit
Vanavond een vrijgezellenfeest.. dus kan niet kijken, maar heb je de foto;s gezien op de TROS muziekfeest site ?? backstage heb ik allemaal gemaaktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:03 schreef tong80 het volgende:
Appelsientje, vanavond weer trosmuziekfeest. O.a. Koos Alberts en Wolter Kroes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |