Het werd tijd.quote:
dikke pretquote:
Goed plan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:37 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo hier weer verder ...
Wiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
jeemig - ik schrik me suf van die fok-user die zelfmoord heeft gepleegd
Die jongen die iets te maken had met die Enschedese wethouder?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:05 schreef SCH het volgende:
Bedreiger raadslid pleegt zelfmoord
Is mineo - een user die eerst als Gboy27 postte maar werd geband nadat hij heel fok in rep en roer bracht na een live-zelfmoordpoging hier.
Voorselectiesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Geen verrassing bij Oranje...
Nog steeds Heitinga dus, geen Van Bommel
, en wel Vennegoor
![]()
ja, 'raar' topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Jeetje die ken ik nog wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:05 schreef SCH het volgende:
Is mineo - een user die eerst als Gboy27 postte maar werd geband nadat hij heel fok in rep en roer bracht na een live-zelfmoordpoging hier.
Heitinga bij Oranje is echt belachelijk zeg....prutser die kerel..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Geen verrassing bij Oranje...
Nog steeds Heitinga dus, geen Van Bommel
, en wel Vennegoor
![]()
alleen die speculaties eromheenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Sjesus die kende ik ook wel vooral door zijn icoonquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:05 schreef SCH het volgende:
is inderdaad zo....als je terug kijkt met de mensen met wie je bijv op de lagere school hebt gezeten, daar kunnen er ook al een aantal van overleden zijn !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:37 schreef Suijk het volgende:
Tja, eigenlijk is het niet zo gek dat er zulke dingen gebeuren met zoveel users. Het is wel een bizar verhaal...
Ja, maf inderdaad, die kop staat mij ook meer bij dan de naam.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Sjesus die kende ik ook wel vooral door zijn icoon
[afbeelding]
inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is inderdaad zo....als je terug kijkt met de mensen met wie je bijv op de lagere school hebt gezeten, daar kunnen er ook al een aantal van overleden zijn !
(niet specifiek bij jou in de klas, maar meer de periode dat je er zat !)
Van mijn middelbare schoolklas zijn er al 3 overleden sinds ik daar weg ben idd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is inderdaad zo....als je terug kijkt met de mensen met wie je bijv op de lagere school hebt gezeten, daar kunnen er ook al een aantal van overleden zijn !
(niet specifiek bij jou in de klas, maar meer de periode dat je er zat !)
Je moet dat oude topic eens lezen van jaren terug, (of misschien ook maar niet) 't verbaast me niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
nee kijk maar mineo39-76quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Op de FP staat dat mineo inmiddels al weer gepost heeft
Nope, op dagje Efteling, dagje dierentuin etc na.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef Suijk het volgende:
Ga je nog ergens heen, DD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |