Het werd tijd.quote:
dikke pretquote:
Goed plan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:37 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo hier weer verder ...
Wiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
jeemig - ik schrik me suf van die fok-user die zelfmoord heeft gepleegd
Die jongen die iets te maken had met die Enschedese wethouder?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:05 schreef SCH het volgende:
Bedreiger raadslid pleegt zelfmoord
Is mineo - een user die eerst als Gboy27 postte maar werd geband nadat hij heel fok in rep en roer bracht na een live-zelfmoordpoging hier.
Voorselectiesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Geen verrassing bij Oranje...
Nog steeds Heitinga dus, geen Van Bommel
, en wel Vennegoor
![]()
ja, 'raar' topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Jeetje die ken ik nog wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:05 schreef SCH het volgende:
Bedreiger raadslid pleegt zelfmoord
Is mineo - een user die eerst als Gboy27 postte maar werd geband nadat hij heel fok in rep en roer bracht na een live-zelfmoordpoging hier.
Heitinga bij Oranje is echt belachelijk zeg....prutser die kerel..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Geen verrassing bij Oranje...
Nog steeds Heitinga dus, geen Van Bommel
, en wel Vennegoor
![]()
alleen die speculaties eromheenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |