quote:
en hoe smaakte "het avond "?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:49 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo het avond zit er ook weer in
*burp*
Dat mag nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:22 schreef pascalheister het volgende:
kun jij je username niet wijzigen in VreG?
Geen zin meer in ctrl v-en (of alt 111 -en) ?quote:
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen zin meer in ctrl v-en (of alt 111 -en) ?
oke,quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee
Pappie had ng een tetsenbrd p zn werk dus die kmt ie z brengen
Bijkomen van gisterenavond en me voorbereiden op morgenavondquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Het weekend is begonnen.
Dadelijk ff de vrouw ophalen, en dan dvdtje, en bierzuipen in de kroeg!
Ik ook. Waar heb je die van jou besteld ? Ik heb hem van Christine le Duc. Kreeg reductie omdat het een exemplaar is van de vorige catalogus.quote:
Topic over Koeman is terecht hoor Tong.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Waar heb je die van jou besteld ? Ik heb hem van Christine le Duc. Kreeg reductie omdat het een exemplaar is van de vorige catalogus.
gaat helemaal ged hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:50 schreef Suijk het volgende:
Laten we als we antwoord op VoreG geven ook maar geen o's gebruiken.
Hall Vreg, alles ged?
De mijne heb ik gevonden op de stoffige zolder van mijn opa!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
Ik ook. Waar heb je die van jou besteld ? Ik heb hem van Christine le Duc. Kreeg reductie omdat het een exemplaar is van de vorige catalogus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |