en hoe smaakte "het avond "?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:49 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo het avond zit er ook weer in
*burp*
Dat mag nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:22 schreef pascalheister het volgende:
kun jij je username niet wijzigen in VreG?
Geen zin meer in ctrl v-en (of alt 111 -en) ?quote:
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen zin meer in ctrl v-en (of alt 111 -en) ?
oke,quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee
Pappie had ng een tetsenbrd p zn werk dus die kmt ie z brengen
Bijkomen van gisterenavond en me voorbereiden op morgenavondquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Het weekend is begonnen.
Dadelijk ff de vrouw ophalen, en dan dvdtje, en bierzuipen in de kroeg!
Ik ook. Waar heb je die van jou besteld ? Ik heb hem van Christine le Duc. Kreeg reductie omdat het een exemplaar is van de vorige catalogus.quote:
Topic over Koeman is terecht hoor Tong.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Waar heb je die van jou besteld ? Ik heb hem van Christine le Duc. Kreeg reductie omdat het een exemplaar is van de vorige catalogus.
gaat helemaal ged hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:50 schreef Suijk het volgende:
Laten we als we antwoord op VoreG geven ook maar geen o's gebruiken.
Hall Vreg, alles ged?
De mijne heb ik gevonden op de stoffige zolder van mijn opa!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
Ik ook. Waar heb je die van jou besteld ? Ik heb hem van Christine le Duc. Kreeg reductie omdat het een exemplaar is van de vorige catalogus.
je o werktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:00 schreef VoreG het volgende:
behorlijk! nu met ik mrgen een nieuw tetsenbrd kpen...
Ik weet nog dat ik hoorde dat er nog een Koeman was die beter zou zijn als zijn broertje die op z'n 17de al naar PSV ging. Al snel zag ik dat dat niet klopte. Die dikke reet met gebrek aan snelheid kon het nooit zijn. Totdat ie met FC Groningen tegen PSV speelde en z'n broer Erwin een doodschop gaf. Hé hier is wel iets aan de hand. Vervolgens scoorde ie regelmatig bij FC Groningen en ging naar Ajax. Wat de meeste mensen zijn vergeten is dat we jonge spelers een kans moeten blijven geven. Want Ronald deed het nioet echt geweldig bij Ajax, de meeste schoten gingen over en net het stadion niet uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Topic over Koeman is terecht hoor Tong.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:58 schreef VoreG het volgende:
Kut... Het is z'n ud tetsenbrd en dat past dus niet
Ja idd doe nie zo moeilijk manquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
fijn toetsenbordje voor weinig geld
http://www.tweakers.net/pricewatch/92474
Saaie grafstad is dat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:07 schreef Blumchen het volgende:
Vandaag uit dordt
Ben nog naar de efteling geweest enzo![]()
Hehe, ik ken een paar dordtenaren en die gingen ieder weekend naar Breda toe.quote:
Moet je eens in Breda uitgaan en dan naar de suykerkist. Alleen rotjedommerts en dordtenaren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe, ik ken een paar dordtenaren en die gingen ieder weekend naar Breda toe.
Ik was er vorige maand nog een week maar vind het maar saai, het uitgaans leven is ook dood.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:28 schreef methodmich het volgende:
Dordrecht is helemaal niet saai op zich hoor.
* methodmich gaat ADO - Heerenveen kijken!
zou ook niet goed zijn als jij je nu zou vervelen bij je vriendjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:29 schreef Blumchen het volgende:
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens superheld
Mijn lieve vriendjewoont daar.. en heb het er toch wel erg naar mijn zin
Is ook niequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zou ook niet goed zijn als jij je nu zou vervelen bij je vriendje
kun je er niet 1 aan die arme VoreG geven, die heeft z'n o kapotquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:51 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Is ook nieWe zitten nu naast elkaar te pc-en op de nieuwe zwarte toetstenborden..
![]()
Wanneer begint die shw?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:53 schreef Suijk het volgende:
[De vliegende panters]
Ohhh, vet romantisch!
[/De vliegende panters]
Vamos a salouquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:57 schreef Suijk het volgende:
Geen idee, zag laatst wel een aankondiging idd.
Met breezer en paella. Hij is lachen ja!quote:
niet straks maar nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:00 schreef golfer het volgende:
Zo, Bluezz en ik zijn terug van de kraamvisite.
Ik heb het liefste en mooiste kleindochtertje dat er bestaat.![]()
Gooi straks nog wel een paar trotse Opa-foto's online.
Te droogquote:
Trotse Opa met kleindochter:quote:
Ja, de naam mag vrijgegeven worden, ze heeft de ongebruikelijke naam Yazz gekregen van haar ouders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:10 schreef VoreG het volgende:
we mogen de naam zeker ng niet weten?
en he spreek je dat uit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, de naam mag vrijgegeven worden, ze heeft de ongebruikelijke naam Yazz gekregen van haar ouders.
broekiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:34 schreef VoreG het volgende:
Wat ben ik ng jong als ik dat z zie
Met andere woorden: wat zijn die golfer en Bluezz stokoud?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:34 schreef VoreG het volgende:
Wat ben ik ng jong als ik dat z zie
Zo wu ik het niet nemen maar het kmt er pneer jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Met andere woorden: wat zijn die golfer en Bluezz stokoud?![]()
Bij sommige niet hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:36 schreef Suijk het volgende:
Pasgeboren babietjes vind ik altijd maar lelijke mormeltjes, maar dat trekt later wel weer bij.
Dat kan Suijk in zijn zak steken.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat aan de arbeid
+1 scherpquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
he was het ok alweer? Lelijk in de luier moi in de sluier?
dat is k mgekeerd z
quote:
Maar... maar ik bedoelde jou nietquote:
Het waren 2 mooie dagenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:46 schreef appelsientje het volgende:
ging snel voorbij die 2 vrije dagen..
Howdy!quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zeg je nu echt werkelijk waar hoi zonder me een biertje aan te bieden?![]()
Weltrustequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef appelsientje het volgende:
Zooo ik duik erin... morgen werken
doei
Hey Bloooooooesie Babe! Mis je je stadsie nog wel eens?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Ailantsjieieieieieieieieie![]()
![]()
Lekkerrrrrrrr ding
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagt
[afbeelding]
Naaaiiii ik kom er 3X in de week voor mijn werkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:00 schreef Eilanden het volgende:
Hey Bloooooooesie Babe! Mis je je stadsie nog wel eens?
Om 10 uur hoop ik nog een beetje uit te slapen .. laatste tijd druk op het werk en dat begin je toch wel te voelen.... helemaal omdat ik nog nul komma niks vakantie heb gehadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Naaaiiii ik kom er 3X in de week voor mijn werk
En als ik mijn bedje uit kan rollen morgenochtend om 10 uur weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |