niet straks maar nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:00 schreef golfer het volgende:
Zo, Bluezz en ik zijn terug van de kraamvisite.
Ik heb het liefste en mooiste kleindochtertje dat er bestaat.![]()
Gooi straks nog wel een paar trotse Opa-foto's online.
Te droogquote:
Trotse Opa met kleindochter:quote:
Ja, de naam mag vrijgegeven worden, ze heeft de ongebruikelijke naam Yazz gekregen van haar ouders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:10 schreef VoreG het volgende:
we mogen de naam zeker ng niet weten?
en he spreek je dat uit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, de naam mag vrijgegeven worden, ze heeft de ongebruikelijke naam Yazz gekregen van haar ouders.
broekiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:34 schreef VoreG het volgende:
Wat ben ik ng jong als ik dat z zie
Met andere woorden: wat zijn die golfer en Bluezz stokoud?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:34 schreef VoreG het volgende:
Wat ben ik ng jong als ik dat z zie
Zo wu ik het niet nemen maar het kmt er pneer jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Met andere woorden: wat zijn die golfer en Bluezz stokoud?![]()
Bij sommige niet hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:36 schreef Suijk het volgende:
Pasgeboren babietjes vind ik altijd maar lelijke mormeltjes, maar dat trekt later wel weer bij.
Dat kan Suijk in zijn zak steken.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat aan de arbeid
+1 scherpquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
he was het ok alweer? Lelijk in de luier moi in de sluier?
dat is k mgekeerd z
quote:
Maar... maar ik bedoelde jou nietquote:
Het waren 2 mooie dagenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:46 schreef appelsientje het volgende:
ging snel voorbij die 2 vrije dagen..
Howdy!quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zeg je nu echt werkelijk waar hoi zonder me een biertje aan te bieden?![]()
Weltrustequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef appelsientje het volgende:
Zooo ik duik erin... morgen werken
doei
Hey Bloooooooesie Babe! Mis je je stadsie nog wel eens?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Ailantsjieieieieieieieieie![]()
![]()
Lekkerrrrrrrr ding
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagt
[afbeelding]
Naaaiiii ik kom er 3X in de week voor mijn werkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:00 schreef Eilanden het volgende:
Hey Bloooooooesie Babe! Mis je je stadsie nog wel eens?
Om 10 uur hoop ik nog een beetje uit te slapen .. laatste tijd druk op het werk en dat begin je toch wel te voelen.... helemaal omdat ik nog nul komma niks vakantie heb gehadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Naaaiiii ik kom er 3X in de week voor mijn werk
En als ik mijn bedje uit kan rollen morgenochtend om 10 uur weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |