duhquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Of niet natuurlijk
tut tutquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:30 schreef Chriz2k het volgende:
Verkankerde OP.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:32 schreef Bupatih het volgende:
*nog net voor het slotje meepost*
En met je edit, ook helemaal in stijlquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zonder PI, helemaal in stijl
Tof en leuk enzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga proberen iets van die icons te maken
Ik zag 'm ookal, maar besloot er dit keer niks over te zeggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:32 schreef Chriz2k het volgende:
133.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:33 schreef -Trinity- het volgende:
Christiaan moet echt geen topics meer openen.
Hij verdient het.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:34 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik zag 'm ookal, maar besloot er dit keer niks over te zeggen.
jaaaaaaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:36 schreef -Trinity- het volgende:
Wie wil een knuffel?
Ik wil rechtsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik probeer nu PUB van de avatars te maken
Ik heb geen Alt-P als mod.quote:
Agossie... *knuffelt* Arme ziel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb geen Alt-P als mod.
Ik doe nu dus soms Alt-S na het typen en later editen (PI bijflikkeren) óf opReageren
klikken, bericht typen en PI toevoegen.
Ik wil in de buurt van Marysequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
*snik*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:41 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Agossie... *knuffelt* Arme ziel.
*knikt* Volgens mij wel. En geef Christiaan een open-topic verbodquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:42 schreef Bupatih het volgende:
Maar in welk nummer moet de TT veranderd worden?
143?
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:42 schreef Bupatih het volgende:
Maar in welk nummer moet de TT veranderd worden?
143?
Ik wil omringd worden door Trinity, Imberr, Jett en MaRySe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mja, dat compenseert het toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*snik*
Máárrrrrrr, ik heb wel "verwijder geselecteerde berichten"![]()
![]()
*bericht verwijdert*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:43 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, dat compenseert het toch?
*peptalkt*
Ik in mijn eentje is toch wel genoeg, lieverd? Maar dan niet door avatar omringd, maar de echte ik!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil omringd worden door Trinity, Imberr, Jett en MaRySe.
Moet wel lukken, toch?
Eén Trinity + 3 anderen is alleen maar nóg gezelliger.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:44 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik in mijn eentje is toch wel genoeg, lieverd? Maar dan niet door avatar omringd, maar de echte ik!
(het is te vroeg om serieus te zijn)
Sjaak springt er wel uit, zeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kijken of het tot nu toe werkt
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ja, mij "jouw honneponnetje en hartediefje" noemen....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:44 schreef Chriz2k het volgende:
Mijn bericht, wat doe je?!
Aha. Hier staat dus "PUB"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, mij "jouw honneponnetje en hartediefje" noemen....
Niet iedereen hoeft het van ons te weten, Chriz
Ik hoef me toch niet te schamen voor ons innige liefdesspel gisternacht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, mij "jouw honneponnetje en hartediefje" noemen....
Niet iedereen hoeft het van ons te weten, Chriz
SSSsssstttttt!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik hoef me toch niet te schamen voor ons innige liefdesspel gisternacht?.
REMINDERquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet wel lukken, toch?
Achteraan sluiten mênnekequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet wel lukken, toch?
Je weet hoe een vierkant eruit ziet, hè?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik maak wel een vierkant ofzo
HaLloOoOo0 MaRySe !!!!111~quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:55 schreef MaRySe het volgende:
haLloooo !111111!!!!!!!!!!
Ik kan alles, Sven. Nou ja...bijna alles. Maar wel heel veel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:57 schreef Svensational het volgende:
Buup, jij kan dat wel goed toch, dat avatar gedoe
MoEt jE MisGi¤n E¤n bReEzAh?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:57 schreef MaRySe het volgende:
IkKKk ben niet bo)00s!!1!1111111111!1!11111!
Maar wel liev.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:59 schreef Jett het volgende:
rot is op met TT's over mijik ben niet lief.
Nou hup, aan het werk danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan alles, Sven. Nou ja...bijna alles. Maar wel heel veel.
Je moet aan je zelfkennis gaan werken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:59 schreef Jett het volgende:
rot is op met TT's over mijik ben niet lief.
Er wordt mij niks gevraagd, Sven. En al helemaal niet op een lieve manier.quote:
Droge humor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:03 schreef Renesite het volgende:
"Zo wordt het niet droog!"
"hahahahha, nee, dat klopt"
Buurvrouw die de was heeft te hangen in de stromende regen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zet ik Bupa in het midden, wordt ie omringd
Kom op, je kan het.quote:
Ik vroeg het toch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er wordt mij niks gevraagd, Sven. En al helemaal niet op een lieve manier.
Als ik het zou doen: niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:07 schreef Jett het volgende:
hoe fuckin moeilijk kan het zijn om een vierkant te maken
PUB is van de baanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:07 schreef Jett het volgende:
hoe fuckin moeilijk kan het zijn om een vierkant te maken
waarom doe je het dan niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik het zou doen: niet zo moeilijk.
Buup, als jij een PUB-avatarblok maakt krijg je van mij 1000 kusjesquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 | NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN___LNNNN ,NNNNNNNNNNL_ JNNNNNNNNNNNN,NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNL. ´L(NNNNNNNNNNNN_. ,NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN_N_NLNNNNNNNNNNNNNL "4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN) ,NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNL _JNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNL JNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN. _NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF ""NNNNNNNNNL _NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF` ` ´NNNNNNNNNNNNNNNNNN` (NNNNNNNNN ,NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN"` " ´"NNNNNNNNNNNNN_____NNNNNNNNF NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF ´NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF´ JNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN) "4NNNNNNNNNNNNNN"""4" ´ _JNNNNNNNNNNNNNNNNNN""NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ` ,NNNNNNNNNNNNNNNNNNN__NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN JNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN` 4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ´NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN (NNNNNNNNNNN" ´"NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN" ´4NNNNNNNNN 4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN 4NNNNNNNN` ´4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF ´NNNNNNNF ´""NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN "NNNNNN` (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN_ ,NNN_ ´"\NF4NNNN) "NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN) ,NNNNNN. JNNNNNLFNNN) ´NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNL ´NNN"4F"`/` ,NNNNNNNNNNNN ´"4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN (NNNNNNNNNNN) NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN_ ´´""NNNNNNF` "NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNL ´""N"" ,JNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN` _NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN"` 4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN JNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN. ,______. ___ ,______. ,NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN) "4NNF"` ´´"NNNNNNNNNNNL.___ _JNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN) "" """"NNNNN_____ "NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN. ´NNNNN4"4. ,JNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNL /` 4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN. ,_.,___ __ ___JN_JNNNL. (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN_ ´"NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF _JNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNL ´""""""""´"`""4NNNNNNNF NJNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNFNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN_ "N""´` ,JNNNNFNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNL_ __JNNNNNN_NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN__. ´LJNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN`´NN\NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN. ,JNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN` NLJNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN) _JNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN`JN) NLNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNL_ NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF,NF (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNL ,NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF\NF 4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNL__. _NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN4NNNNNNNF (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNJN_________JNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN4NF`,NNNNNNNF (` JNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF"` NNNNNNNN` ( NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN)JNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF\NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF NNNNNNNN` F ,NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNF ` (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF ´NNNNNNNN) ,NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNFN" "4"""NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF NNNNNNNNN. (_JNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN` "4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN" (F4NNNNNNNN` (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF" 4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF` ´`(NNNNNNNN,. (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN __NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF J) 4NNNNNNNNNN.,LNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF""4) JNF´NNNNNNNNNNNNNNNNNNNJF JN 4NNNNNNNNNNLNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN) _ 4NNN_NNNNNNNNNNNNNNNNN"" ,NN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN/ "` NNNNNNNNNNNNNNNNF"` NNN (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNL , ´NN4NNNNNNNNNNNN` (NNN ´NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ´NNNNNNNNNNN` _./ NNNN 4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN` ´NNNNNNNF"` ´_` NNNN ´NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF" 4NNNNF JJ` (NNNN) (. 4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF""` NNNNL_JNNL _N) NNNNNN 4) NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF` (NNNNNNNN` ,NF NNNNNN (N. "NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF` ´ (NNNNNNNN NN , (NNNNN) 4N. 4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN` JNNNNNN) ,N) JN (NNNNNNN_ 4N_ ´4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNL JNNNNNNN) (N` ,NN)(NNNNNNNNN) ´NNL _NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNN JN) NNNFJNNNNNNNNNNN_ "4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN) ,NNNNNNNF NNN (NNN NNNNNNNNNNNNNL____"NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN` JNNNNNNNF NNNNNNNN)NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNF NNNNNNNFNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN |
Best wel vaag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bupa, kijk dan in die bovenste rij, iemand zijn avatar is undercover saboteur!
Van jou?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Buup, als jij een PUB-avatarblok maakt krijg je van mij 1000 kusjes![]()
?
Maar volgens mij hoeft 't niet meer..
Van Trinity danquote:
Heb je je plaatje niet groter, nu krijg ik dit van die van jou.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:10 schreef Chriz2k het volgende:
Geil.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | __ . . ´ ´" NNL_. " /""´"NNF"LJN_ ,_ _NNNNNNNNNNNNN)., ,NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ,NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ,JNNNNLNNNNNNNNNNNNNNNNNN _JNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN 4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN (NNNNNNNNNNNNNNNNNNN4NNNNN |
Da's al beter.quote:
Hij wil niehiet!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:12 schreef Bupatih het volgende:
Hé ASCII-nerd!
Verkloot de lay-out niet, ga avatars ordenen!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:10 schreef Svensational het volgende:
Christiaan: How about a nice big cup of shut the fuck up?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
De nieuwe dus, die andere was vout
Enlighten me pleasequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
De nieuwe dus, die andere was vout
Dat valt best mee hoor. Vannacht was het veel ergerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:19 schreef spanky_menky het volgende:
damn, wat gaat dit hard!!!
Het is bij dezequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:19 schreef Bupatih het volgende:
Christiaan, heb ik al verteld dat jij een prutser bent?
Nee? Nou, bij dezen.
Daar heeft ie een punt, Buupje.quote:
dan lig ik in bedquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor. Vannacht was het veel erger.
Flikker op.quote:
Wat gaat dan makkelijkequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Met photoshop gaat het makkelijker,maar die heb ik helaas niet.
Hij probeerde het niet, hij deed het met succesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Flikker op.
Probeer mij nooit te verbeteren.
Ook jij mag opflikkeren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar heeft ie een punt, Buupje..
Tegen mij zij je altijd wat andersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Flikker op.
Probeer mij nooit te verbeteren.
En ook jij mag opflikkeren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij probeerde het niet, hij deed het met succes.
Tut tut...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook jij mag opflikkeren.
Mijn intellectuele kennis van de Nederlandse taal een beetje onderschatten!
Hoe durf je, Sven
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.
Bupatih heeft altijd gelijk.
En dat is niet epileptisch?quote:Mensen die avatars hebben met epileptische bijwerkingen gaan eruit/komen er niet in.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij is serieus want hij gebruikte 13.gif.quote:
Ik hebt geleze.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij snapt het..
http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/119
En nu allemaal lezen..
Ik dus nietquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij snapt het..
http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/119
En nu allemaal lezen..
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:24 schreef Gizmore het volgende:
[afbeelding]
[..]
En dat is niet epileptisch?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar heeft ie een punt, Buupje..
Wahahahahahahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vertel me eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wahahahahahahaha.
.
.
Ik gebruikte 15.gif (quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is serieus want hij gebruikte 13.gif.
FOK! Tools heet dat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vertel me eens.
Jij gebruikt toch geen forumtools he![]()
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vertel me eens.
Dat is één.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:25 schreef Svensational het volgende:
Buup, ik bied je mijn nederige excuses aan..
Die is kei eng mênquote:
Zou ik ook zeggen in zo'n penibele situatie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik met deze post Christiaan ongelijk gaf.
Denk je nou serieus dat ik aan jouw taalkennis twijfelde?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen in zo'n penibele situatie.
Ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik aan jouw taalkennis twijfelde?
Geen enige sporen van epileptie!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Misschien is het bij jou nog niet duidelijk.. Ok speciaal voor jou nog een keer:
[[url=http://forum.fok.nl/usericons/54773/fok.gif]afbeelding][/url]
quote:
Ik anders welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen enige sporen van epileptie!
Geil.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
GADVERDAMME mijn zusje heeft krentenbaard, de slet. Ze is 12 en nu al een SOA!
ehmquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
GADVERDAMME mijn zusje heeft krentenbaard, de slet. Ze is 12 en nu al een SOA!
Mijn broer al langer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:35 schreef saaw het volgende:
* saaw heeft geld van de ib-groep binnen
ik ga straks winkelen denk k
Je bent echt té goed vandaagf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik gebruikte 15.gif ([afbeelding])
13.gif is ([afbeelding])
ik ook al langer maar ben nu pas thuis om mn afschrift te lezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn broer al langer.
Weer 300 eu rijker![]()
Ja, iedereen is aan het eten.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, iedereen is aan het eten..
Ik kan het niet meer. Want ik heb een nieuwe computer en dat FOK!Tools is nergens meer te downlaoden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vertel me eens.
nietusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, iedereen is aan het eten..
Ik ook, maar ik doe het gewoon achter de computerquote:
Je mag het oo niet gebruikenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer. Want ik heb een nieuwe computer en dat FOK!Tools is nergens meer te downlaoden..
Like I give a shit.quote:
ik niet maar eten is welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik doe het gewoon achter de computer.
Hee, jij bent gebandquote:
huh ? waar ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, jij bent geband!!!!!!!!!1
Die vindt niks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:52 schreef Chriz2k het volgende:
Google eens op fokblock.
Ik heb drie naamtopics voor je geopend.quote:
Das elmaikelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb drie naamtopics voor je geopend..
die smile ging heel ff precies tegelijk met de beat van het liedje wat ik nu luisterquote:
Noodles kip is gewoon noodles met 1 kilo zout.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:50 schreef Maikuuul het volgende:
Straks werken om 5 uur tot 9
Ben nu noodles kip met royal club mango en red peper aant drinken![]()
Dat was toch El_Maikel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb drie naamtopics voor je geopend..
* saaw kijkt bedenkelijk maar geeft toch maar een oreo omdat brainster zo lief kijktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:59 schreef brainster het volgende:
[..]
* brainster kijkt saaw lief aan, en vraagt ook om een oreo
Dat waren er meerdere. Gewoon hier op fok doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:59 schreef Maikuuul het volgende:
Haha, ja idd je bedoelt die gozer, ik ben wel eens banned geweest voor 1 maand omdat ik die ene link poste waar je pc van ging crashen
1 | [img=9999999,9999999]PLAATJE[/img] |
kan ik me inderdaad herinneren, van dat grote plaatje ofzo he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:59 schreef Maikuuul het volgende:
Haha, ja idd je bedoelt die gozer, ik ben wel eens banned geweest voor 1 maand omdat ik die ene link poste waar je pc van ging crashen
Dit is toch gewoon een kloon van 'mquote:
Wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Werkt alleen in IE
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:02 schreef saaw het volgende:
gaan er hier toevallig mensen dit weekend naar DTM races in zandvoort?
ikkee van 7 tot kwart over 10quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:50 schreef Maikuuul het volgende:
Straks werken om 5 uur tot 9
Ben nu noodles kip met royal club mango en red peper aant drinken![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:00 schreef saaw het volgende:
[..]
* saaw kijkt bedenkelijk maar geeft toch maar een oreo omdat brainster zo lief kijkt
maa rjij bent groot, en ik ben kleinquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:03 schreef Imberr het volgende:
goeiemiddagwederom een k*t-TT hier
maar ja, nog iets gebeurt hier?
ik heb trouwens een nieuwe avatar!!![]()
issie niet liev?
![]()
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:03 schreef Imberr het volgende:
issie niet liev?
![]()
Hij is kei liev Imberrquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:03 schreef Imberr het volgende:
issie niet liev?
![]()
Kijken jullie mee, naar Calimero, met zijn vriendjes op tv?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:03 schreef Imberr het volgende:
issie niet liev?
![]()
Waarom die crackslet Dev, waarom?quote:
Die puike van de twee is anders wel puik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waarom die crackslet Dev, waarom?
Eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die puike van de twee is anders wel puik.
ik kies ze niet hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waarom die crackslet Dev, waarom?
zitten jullie goed. want kleine calimero met die grote hoed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kijken jullie mee, naar Calimero, met zijn vriendjes op tv?
ik vind ze allebei wel leuk..ik heb nieuwe foto's gezien en ze zien er allebei vrij goed uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die puike van de twee is anders wel puik.
Nu is er een nieuwe tune, van hiephiep hoi calimero ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
zitten jullie goed. want kleine calimero met die grote hoed.
hij beleeft altijd de gekste avonturen, krijgt het soms behoorlijk te verduren.
kijken jullie mee naar CA-LI-ME-RO!!
beleef t mee!
![]()
Mind the "vrij"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:10 schreef DjDev het volgende:
[..]
ik vind ze allebei wel leuk..ik heb nieuwe foto's gezien en ze zien er allebei vrij goed uit
ik ben ook kleinquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:05 schreef saaw het volgende:
[..]
maa rjij bent groot, en ik ben klein
DUS HET IS NIET EERLIJK
quote:
ALT+Squote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Chriz, wat is de sneltoets voor een bericht invoeren?
snel reagerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
In QuickReageren dus
Ik dacht dat ze dat allemaal verwijderd hadden.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
In QuickReageren dus
quote:
Probeer jij het maar, werkt hier nietquote:
Als je IE hebt moet je nog een Enter erachteraan doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
Alt+S werkt niet hoor
Ik heb FFquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je IE hebt moet je nog een Enter erachteraan doen.
nee hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je IE hebt moet je nog een Enter erachteraan doen.
Gebruik je IE?quote:
Ik krijg spontaan nostalgische gevoelensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:14 schreef Imberr het volgende:
hele tekst:
Kijken jullie mee, naar calimero en zn vriendjes op tv.
Zitten jullie goed, voor kleine calimero met die grote hoed.
Hij beleeft vandaag de gekste avonturen, krijgt het soms behoorlijk te verduren,
kijken jullie mee naar ca-li-me-ro
Beleef t mee.
Soms is hij wel eens onhandig en denkt dan niet na bij wat hij doet.
Wees niet ongerust want wat er ook gebeurd het komt altijd weer goed.
Kom allemaal, weer een verhaal,
want calimero gaat op pad holadiee, beleef t mee.
Hij is heel voorwaardig, lief en altijd aardig.
ben je in gevaar dan staat ie voor je klaar,
met dat witte eierdoppie op zn lieve koppie, kijk maar mee
Beleef t mee!!
Vooral die regel van Hij beleeft vandaag de gekste avonturen, krijgt het soms behoorlijk te verduren,quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:15 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan nostalgische gevoelens
www.getfirefox.comquote:
Dan weet ik het ook niet. ALT+S werkt bij mij prima.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vooral die regel van Hij beleeft vandaag de gekste avonturen, krijgt het soms behoorlijk te verduren,
Dat doen de fans toch ?quote:
Het is toffer en beter enzo.quote:
Echt snel is ie idd niet.quote:
Lees dit maar:quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Spammen we hem vol?
Ok, doen wequote:
Alleen als jij NIET de volgende opentquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Spammen we hem vol?
Daar gaan we!quote:
Hij staat al klaar, zonder foutenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:22 schreef brainster het volgende:
[..]
Alleen als jij NIET de volgende opent
Nog 2 ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hij staat al klaar, zonder fouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |