Vooralsnog enkel mannelijke lichamen, ik ben zelf vrouwquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:42 schreef veldmuis het volgende:
Waren het homoseksuele necrofiele contacten of heteroseksuele necrofiele contacten?
Groetjes,
veldmuis
wat heb je ermee gedaan danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:43 schreef Trixal het volgende:
ik zit hier trouwens wel door met mezelf in de knoop, nadat ik het lijk seksueel .... voelde ik me helemaal vies en toen ik thuiskwam heb ik uren in de douche gestaan maar toen ik vandaag terug ging voelde ik me terug opgewonden
Lijken worden stijf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
wat heb je ermee gedaan dan?
p.s. In je profiel staat man. Wat kan je in godsnaam met een slappe lul?
Hoi veldmuis, wat heeft ze eraan als zo'n kleine lul stijf is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Lijken worden stijf.
Groetjes,
veldmuis
Misschien heeft ze een kleine doos?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hoi veldmuis, wat heeft ze eraan als zo'n kleine lul stijf is?
Groeten, Daywalkur
Anders reageer je even serieus op deze mongool.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:46 schreef speknek het volgende:
Hoe is je seksleven? Weet je zeker dat het niet meer om het lijfelijk contact uberhaupt gaat, dan per se dode lijken?
Iieeeeuw een belg!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:50 schreef Vivi het volgende:
Het is idd geval een belg, want ze werd "terug geil"
ZIEK!!!!!!
ik heb al een tijdje geen partner, maar ik zie zo;n lichaam ook helemaal niet als iets relatietechnisch zeg maar. Het windt me alleen enorm op, alleen achteraf als de opwinding voorbij is zeg maar voel ik me viesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:46 schreef speknek het volgende:
Hoe is je seksleven? Weet je zeker dat het niet meer om het lijfelijk contact uberhaupt gaat, dan per se dode lijken?
Wat doe je dan met zo'n lijk? Kan me er ff niets bij voorstellen eigenlijk...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:59 schreef Trixal het volgende:
[..]
ik heb al een tijdje geen partner, maar ik zie zo;n lichaam ook helemaal niet als iets relatietechnisch zeg maar. Het windt me alleen enorm op, alleen achteraf als de opwinding voorbij is zeg maar voel ik me vies
dode lijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:46 schreef speknek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |