Lachen om Marokkanen is als huilen om Hans Teeuwen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die film lijkt me best aardig eigenlijk.
Mislukte one-liner, Hans Teeuwen is veel te rechts voor du_ke, en daarom vind ie 'm ook niet grappig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Lachen om Marokkanen is als huilen om Hans Teeuwen.
Wederom een nieuw dieptepunt in de Nederlandse film geschiedenis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:57 schreef pberends het volgende:
http://www.hetschnitzelparadijs.nl/trailerpopup.html?size=large
Oh oh, wat gezellig die allochtonen. Al die Nederlanders voelen zich ook zo gigantisch thuis met al die allochtonen. Echt een toevoeging.
De hele dag tomaten plukken is een stuk vermoeiender dan het baantje dat die bruidjurkmaaksters eerst hadden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar dit werk is verdwenen. Daar kan je dus moeilijk werklozen te werk stellen.
Lullig voor die mensen dat ze hun baan kwijt raken maar zo gaat dat nou eenmaal.
Nou en, als werkloze moet je elk werk aannemen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:09 schreef pberends het volgende:
De hele dag tomaten plukken is een stuk vermoeiender dan het baantje dat die bruidjurkmaaksters eerst hadden.
Prostitutie ook?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nou en, als werkloze moet je elk werk aannemen.
Ben trouwens benieuwd of je nog zo positief zou zijn als je buurtje in een Mocro-paradise verandert. Ben nog benieuwd hoe Nederlander je je dan nog zou voelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die film lijkt me best aardig eigenlijk.
Nu trek je het in het belachelijke. Iemand van 60 moet met pensioen zijn/gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:15 schreef pberends het volgende:
Prostitutie ook?
Een bijna oma van 60 die putten moet legen en reinigen?
65 is nog steeds de aow-leeftijd hoor, zit je nu als rechts iemand te pleiten om dat omlaag te brengen naar 60?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nu trek je het in het belachelijke. Iemand van 60 moet met pensioen zijn/gaan.
Het gaat om gezonde mensen tussen de 20 en 40. Die zouden gewoon alles kunnen doen.
Ja mooi geïnsinueerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:23 schreef pberends het volgende:
65 is nog steeds de aow-leeftijd hoor, zit je nu als rechts iemand te pleiten om dat omlaag te brengen naar 60?
Maar de hele dag niets doen is toch asociaal als er genoeg werk te doen is? Ik zou me als werkeloze schamen als ik parasiteerde op de maatschappij.quote:Vind ik niet, anders zijn die mensen al op op hun 35ste.
Iemand die een hoog inkomen had moet dus putjesschepper worden? Waardoor hij z'n hypotheek niet meer kan betalen en op een gegeven moment z'n kennis verliest waardoor hij z'n ervaring niet meer kan gebruiken en voorgoed in een lager inkomen zit....dat is kapitaalvernietiging.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nu trek je het in het belachelijke. Iemand van 60 moet met pensioen zijn/gaan.
Het gaat om gezonde mensen tussen de 20 en 40. Die zouden gewoon alles kunnen doen.
Oh, wacht, inderdaad, alleen mensen autochtonen die in Spangen wonen hebben recht van spreken en weten alles over multicultuur.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd of je nog zo positief zou zijn als je buurtje in een Mocro-paradise verandert. Ben nog benieuwd hoe Nederlander je je dan nog zou voelen.
Een uitkering is ook niet het walhalla lijkt me. Je zou als werkeloze elk werk moeten accepteren wat zich aanbiedt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:29 schreef RichardQuest het volgende:
Iemand die een hoog inkomen had moet dus putjesschepper worden? Waardoor hij z'n hypotheek niet meer kan betalen en op een gegeven moment z'n kennis verliest waardoor hij z'n ervaring niet meer kan gebruiken en voorgoed in een lager inkomen zit....dat is kapitaalvernietiging.
Nee, jij? Word je soms gediscrimineert?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:25 schreef Mutant01 het volgende:
pberends, ben je werkloos ofzo?
Als je echt veel soliciteert kost je dat zo 40 uur in de week. Dat kan je echt niet opbrengen met een tomatenplukbaantje van 36 uur erbij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een uitkering is ook niet het walhalla lijkt me. Je zou als werkeloze elk werk moeten accepteren wat zich aanbiedt.
Dat hoeft helemaal geen permanent werk te zijn maar gewoon tijdelijk totdat je weer werk hebt gevonden op je niveau. Totaal geen kapitaalvernietiging.
Zeker niet, maar dan kun je goed solliciteren (bij het UWV zorgen ze daar wel voor)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een uitkering is ook niet het walhalla lijkt me.
Je herhaalt jezelfquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:32 schreef MrX1982 het volgende:
Je zou als werkeloze elk werk moeten accepteren wat zich aanbiedt.
Als je geen werk op je niveau kunt vinden kan het UWV je daarbij goed helpen dmv sollicitatietrainingen en zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:32 schreef MrX1982 het volgende:
Dat hoeft helemaal geen permanent werk te zijn maar gewoon tijdelijk totdat je weer werk hebt gevonden op je niveau. Totaal geen kapitaalvernietiging.
Ik ook zometeen, over een kwartiertje is mijn vakantie voorbijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:35 schreef MrX1982 het volgende:
Maar ik ga werken.
Jaja zelfs studenten werken.
Dat jij met zulke mensen omgaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:11 schreef RichardQuest het volgende:
iedereen die ik ken die werkloos is wil zo snel mogelijk een baan hebben.
Werklozen? Of mensen die graag werk willen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat jij met zulke mensen omgaat..
Dat laatste natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Werklozen? Of mensen die graag werk willen?
Met als risico dat bij ontslag (of als het een tijdelijk baantje betreft), je WW flink daalt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een uitkering is ook niet het walhalla lijkt me. Je zou als werkeloze elk werk moeten accepteren wat zich aanbiedt.
Daarom kunnen ze toch wel een film maken die mij wel aardig lijkt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd of je nog zo positief zou zijn als je buurtje in een Mocro-paradise verandert. Ben nog benieuwd hoe Nederlander je je dan nog zou voelen.
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom kunnen ze toch wel een film maken die mij wel aardig lijkt?
In principe zou ik dit soort grappen nu ook mogen makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Des te meer reden voor HBO' ers om het ook te doen..
Verrek, en ik maar hopen dat je weer eens je zieke humor niet de baas kon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Een fok!ker is heengegaan: Bedreiger raadslid pleegt zelfmoord
Dat is wel heel liberaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
In principe zou ik dit soort grappen nu ook mogen maken.
dat is wel errug vroegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:45 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/57176#2212387
Smit op de frontpage.
Allemaal flikkers met een lui kantoorbaantje die lopen te fitten om die werkelozen die geen tomaten willen plukkenquote:
Want tijdens het tomaatplukken kunnen ze niet fokkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Allemaal flikkers met een lui kantoorbaantje die lopen te fitten om die werkelozen die geen tomaten willen plukken. Ze houden het zelf nog niet eens een week vol.
Zo! Michiel Smit heeft 1 Marokkaanse jongen gevonden die geen problemen ondervind bij sollicitaties vanwege zijn naam.quote:Ook interessant een Marokkaanse jongen die zegt nooit last te hebben van zijn achternaam bij sollicitaties. Hij gebruikt gewoon zijn eigen naam. Blijkbaar is het niet zo erg als door de (Groen)Linkse politici wordt gezegd.
In de Gaza-strook?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:11 schreef du_ke het volgende:
Hoor net dat ik vanacht toch weer een en ander heb uitgespookt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |