abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29998024
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:28 schreef Sidekick het volgende:

[..]

[..]
Maar de conclusie die GL trekt is tamelijk simplistisch en wat schieten Marokkanen ermee op?
Ze kunnen zich nu beroepen op discriminatie en hun zogenaamd achtergestelde positie misbruiken.

Een negatief beeld ontstaat niet zomaar.
pi_29998124
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:29 schreef pberends het volgende:
Lul niet man. Tomaten moeten maar in Polen geplukt worden, weg met die subsidie-slurpers. Ik dacht dat wij een modern land waren.
Wat een onzin. Werklozen kosten de maatschappij onnodig veel geld. Mensen worden lui en verdienen een schop onder hun reet.

Overigens is er niets mis met Polen die willen werken maar de werklozen zouden ook gedwongen moeten worden iets te doen. Het hebben van een uitkering is geen vrijbrief voor een parasitair leven.
pi_29998174
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:29 schreef pberends het volgende:

[..]

Lul niet man. Tomaten moeten maar in Polen geplukt worden, weg met die subsidie-slurpers. Ik dacht dat wij een modern land waren.
ze hebben daar strengere winters dan hier hoor bovendien heeft de tomatensector geen subsidies nodig, als ze het al kregen
pi_29998186
Yo Niggas, ben de brakheid weer bijna te boven. Heb me redelijk gedragen gister, niet eens muur geknuffeld !
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_29998243
Sidekick gefeliciteerd!
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:39:56 #181
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29998309
oh ja Kickie gefeliciflapstaard!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29998347
Ik ben er ook niettegen om mensen met een uitkering min of meer te dwingen aan het werk te gaan (mag van mij ook in een vorm van vrijwilligers ofzo).
pi_29998497
Uitkeringen zouden er alleen moeten zijn voor mensen die écht niet kunnen werken zoals chronisch zieken en gehandicapten. Daar zou ook nooit op mogen worden bezuinigd.

De rest kan altijd wel werken maar men is vaak te lui en voelt zich te goed voor bepaald werk. Wat mij betreft ontoelaatbaar.
pi_29998542
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:35 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Werklozen kosten de maatschappij onnodig veel geld. Mensen worden lui en verdienen een schop onder hun reet.

Overigens is er niets mis met Polen die willen werken maar de werklozen zouden ook gedwongen moeten worden iets te doen. Het hebben van een uitkering is geen vrijbrief voor een parasitair leven.
Ow ja, ik zie al die werkeloze managers al tomaten plukken. Tomaten plukken is laagwaardig werk, het moet maar verplaatst worden naar het buitenland.
pi_29998554
Oh van harte gefeliciteerd Sidekick.

Nog vele (blauwe en linkse) jaren
pi_29998659
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:45 schreef pberends het volgende:
Ow ja, ik zie al die werkeloze managers al tomaten plukken. Tomaten plukken is laagwaardig werk, het moet maar verplaatst worden naar het buitenland.
Niets mee mis om als werkloze manager tomaten te gaan plukken. Door mensen die gewoon kunnen werken een uitkering te geven worden ze lui en voor je het weet zitten ze jaren in zo'n werkloze scene (krakers bijv.) en wat schiet je daarmee op?
pi_29998678
quote:

[..]

is Brabant, Zeeland ook goed?
pi_29998727
quote:

[..]

Wel laagwaardig werk waar we goed mee verdienen als Nederland zijnde .
pi_29998765
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:48 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Niets mee mis om als werkloze manager tomaten te gaan plukken. Door mensen die gewoon kunnen werken een uitkering te geven worden ze lui en voor je het weet zitten ze jaren in zo'n werkloze scene (krakers bijv.) en wat schiet je daarmee op?
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=186753

Je moet deze rapportage is bekijken. Geen Nederlander die dit soort werk meer wil doen. En terecht, dat is gewoon asociaal.
pi_29998795
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wel laagwaardig werk waar we goed mee verdienen als Nederland zijnde .
Wat lul je, verkoop je soms tomaten?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:51:58 #192
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29998862
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:50 schreef pberends het volgende:
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=186753

Je moet deze rapportage is bekijken. Geen Nederlander die dit soort werk meer wil doen. En terecht, dat is gewoon asociaal.
Ik ga eens kijken maar het is ook asociaal om te parasiteren op de samenleving.
pi_29999120
http://www.hetschnitzelparadijs.nl/trailerpopup.html?size=large

Oh oh, wat gezellig die allochtonen. Al die Nederlanders voelen zich ook zo gigantisch thuis met al die allochtonen. Echt een toevoeging.
pi_29999171
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:52 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik ga eens kijken maar het is ook asociaal om te parasiteren op de samenleving.
Als je dat werk moet doen, dan belandt je binnen een paar maanden in de WAO. Veel duurder dan de WW of bijstand.
pi_29999313
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:51 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat lul je, verkoop je soms tomaten?
haha nee hoor echt niet maar de teelt van tomaten (en komkommers etc.) Levert gewoon goed geld op. Vooral de export naar duitsland is erg groot.
pi_29999375
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

haha nee hoor echt niet maar de teelt van tomaten (en komkommers etc.) Levert gewoon goed geld op. Vooral de export naar duitsland is erg groot.
Waarom doen we geen beroep op werkeloze Duitsers?
pi_29999532
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:58 schreef pberends het volgende:

[..]

Als je dat werk moet doen, dan belandt je binnen een paar maanden in de WAO. Veel duurder dan de WW of bijstand.
Laat ze ook maar straat vegen, opruimen of in de plantsoenendienst. Nederland is een zooitje en dat kan best wat netter.
pi_29999554
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:58 schreef pberends het volgende:
Maar dit werk is verdwenen. Daar kan je dus moeilijk werklozen te werk stellen.
Lullig voor die mensen dat ze hun baan kwijt raken maar zo gaat dat nou eenmaal.
pi_29999571
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:57 schreef pberends het volgende:
http://www.hetschnitzelparadijs.nl/trailerpopup.html?size=large

Oh oh, wat gezellig die allochtonen. Al die Nederlanders voelen zich ook zo gigantisch thuis met al die allochtonen. Echt een toevoeging.
Die film lijkt me best aardig eigenlijk .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')