Maar de conclusie die GL trekt is tamelijk simplistisch en wat schieten Marokkanen ermee op?quote:
Wat een onzin. Werklozen kosten de maatschappij onnodig veel geld. Mensen worden lui en verdienen een schop onder hun reet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:29 schreef pberends het volgende:
Lul niet man. Tomaten moeten maar in Polen geplukt worden, weg met die subsidie-slurpers. Ik dacht dat wij een modern land waren.
ze hebben daar strengere winters dan hier hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Lul niet man. Tomaten moeten maar in Polen geplukt worden, weg met die subsidie-slurpers. Ik dacht dat wij een modern land waren.
Ow ja, ik zie al die werkeloze managers al tomaten plukken. Tomaten plukken is laagwaardig werk, het moet maar verplaatst worden naar het buitenland.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Werklozen kosten de maatschappij onnodig veel geld. Mensen worden lui en verdienen een schop onder hun reet.
Overigens is er niets mis met Polen die willen werken maar de werklozen zouden ook gedwongen moeten worden iets te doen. Het hebben van een uitkering is geen vrijbrief voor een parasitair leven.
Niets mee mis om als werkloze manager tomaten te gaan plukken. Door mensen die gewoon kunnen werken een uitkering te geven worden ze lui en voor je het weet zitten ze jaren in zo'n werkloze scene (krakers bijv.) en wat schiet je daarmee op?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:45 schreef pberends het volgende:
Ow ja, ik zie al die werkeloze managers al tomaten plukken. Tomaten plukken is laagwaardig werk, het moet maar verplaatst worden naar het buitenland.
is Brabant, Zeeland ook goed?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow ja, ik zie al die werkeloze managers al tomaten plukken. Tomaten plukken is laagwaardig werk, het moet maar verplaatst worden naar het buitenland.
Wel laagwaardig werk waar we goed mee verdienen als Nederland zijndequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:45 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=186753quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Niets mee mis om als werkloze manager tomaten te gaan plukken. Door mensen die gewoon kunnen werken een uitkering te geven worden ze lui en voor je het weet zitten ze jaren in zo'n werkloze scene (krakers bijv.) en wat schiet je daarmee op?
Wat lul je, verkoop je soms tomaten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel laagwaardig werk waar we goed mee verdienen als Nederland zijnde.
Ik ga eens kijken maar het is ook asociaal om te parasiteren op de samenleving.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:50 schreef pberends het volgende:
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=186753
Je moet deze rapportage is bekijken. Geen Nederlander die dit soort werk meer wil doen. En terecht, dat is gewoon asociaal.
Als je dat werk moet doen, dan belandt je binnen een paar maanden in de WAO. Veel duurder dan de WW of bijstand.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken maar het is ook asociaal om te parasiteren op de samenleving.
haha nee hoor echt niet maar de teelt van tomaten (en komkommers etc.) Levert gewoon goed geld op. Vooral de export naar duitsland is erg groot.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat lul je, verkoop je soms tomaten?
Waarom doen we geen beroep op werkeloze Duitsers?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha nee hoor echt niet maar de teelt van tomaten (en komkommers etc.) Levert gewoon goed geld op. Vooral de export naar duitsland is erg groot.
Laat ze ook maar straat vegen, opruimen of in de plantsoenendienst. Nederland is een zooitje en dat kan best wat netter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je dat werk moet doen, dan belandt je binnen een paar maanden in de WAO. Veel duurder dan de WW of bijstand.
Maar dit werk is verdwenen. Daar kan je dus moeilijk werklozen te werk stellen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:58 schreef pberends het volgende:
Als je dat werk moet doen, dan belandt je binnen een paar maanden in de WAO. Veel duurder dan de WW of bijstand.
Die film lijkt me best aardig eigenlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:57 schreef pberends het volgende:
http://www.hetschnitzelparadijs.nl/trailerpopup.html?size=large
Oh oh, wat gezellig die allochtonen. Al die Nederlanders voelen zich ook zo gigantisch thuis met al die allochtonen. Echt een toevoeging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |