Werklozen? Of mensen die graag werk willen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat jij met zulke mensen omgaat..
Dat laatste natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Werklozen? Of mensen die graag werk willen?
Met als risico dat bij ontslag (of als het een tijdelijk baantje betreft), je WW flink daalt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een uitkering is ook niet het walhalla lijkt me. Je zou als werkeloze elk werk moeten accepteren wat zich aanbiedt.
Daarom kunnen ze toch wel een film maken die mij wel aardig lijkt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd of je nog zo positief zou zijn als je buurtje in een Mocro-paradise verandert. Ben nog benieuwd hoe Nederlander je je dan nog zou voelen.
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom kunnen ze toch wel een film maken die mij wel aardig lijkt?
In principe zou ik dit soort grappen nu ook mogen makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Des te meer reden voor HBO' ers om het ook te doen..
Verrek, en ik maar hopen dat je weer eens je zieke humor niet de baas kon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Een fok!ker is heengegaan: Bedreiger raadslid pleegt zelfmoord
Dat is wel heel liberaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
In principe zou ik dit soort grappen nu ook mogen maken.
dat is wel errug vroegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:45 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/57176#2212387
Smit op de frontpage.
Allemaal flikkers met een lui kantoorbaantje die lopen te fitten om die werkelozen die geen tomaten willen plukkenquote:
Want tijdens het tomaatplukken kunnen ze niet fokkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Allemaal flikkers met een lui kantoorbaantje die lopen te fitten om die werkelozen die geen tomaten willen plukken. Ze houden het zelf nog niet eens een week vol.
Zo! Michiel Smit heeft 1 Marokkaanse jongen gevonden die geen problemen ondervind bij sollicitaties vanwege zijn naam.quote:Ook interessant een Marokkaanse jongen die zegt nooit last te hebben van zijn achternaam bij sollicitaties. Hij gebruikt gewoon zijn eigen naam. Blijkbaar is het niet zo erg als door de (Groen)Linkse politici wordt gezegd.
In de Gaza-strook?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:11 schreef du_ke het volgende:
Hoor net dat ik vanacht toch weer een en ander heb uitgespookt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |