Kom ik toch nog op de kermisquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:04 schreef Knoekie het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][[url=]afbeelding[/url]]http://forum.fok.nl/usericons/54773/fok.gif[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]http://forum.fok.nl/usericons/54773/fok.gif[[url=]afbeelding[/url]][afbeelding]
Jij maakt hem naquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
Knoekie, ik vind je ava irritant.. Pas hem eens aan.
.
ik wil ook zo een stoere avatorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:04 schreef Knoekie het volgende:
Poolen is leukquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:06 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ook![]()
![]()
en we gaan ook poolen wat ik dus echt niet kan
Dat maakt niet uit, je moet alles eens geprobeert hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:06 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ook![]()
![]()
Btw, jij ook in Amsterdam toevallig?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:06 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ook![]()
![]()
quote:
Kappuh!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
nu 1 van jettquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
yeahquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Btw, jij ook in Amsterdam toevallig?
Het is net een rockconcert als je er zo naar kijkt.quote:
ook tegen 16.00 bij the waterhole?quote:
Ik denk dat Knoekie al bezig isquote:
dude hoe weet jij datquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ook tegen 16.00 bij the waterhole?![]()
he better bequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk dat Knoekie al bezig is
beeb, straks gaan we mekaar nog tegenkomen daar. ik zweer het je!quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
stalkers !
was jij nie gebanned??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:16 schreef Gabry het volgende:
Voor de anti knoekie avatar mensen:
een protest avatar om te gebruiken..
[afbeelding]
quote:
HIER!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef Knoekie het volgende:
Waar kan ik uploaden?
wat liefquote:
Ah, je bent het met me eensquote:
jou avater valt uit de toon op deze paginaquote:
Ik ben niet zo'n gif heldquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, je bent het met me eens
als iemand er nou eentje voor me fabriceertquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:23 schreef Jett het volgende:
[..]
jou avater valt uit de toon op deze pagina
Whehehe jou letters bewegen ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:23 schreef Jett het volgende:
[..]
jou avater valt uit de toon op deze pagina
kei geil.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:24 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Whehehe jou letters bewegen ook![]()
Ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:17 schreef Boeman het volgende:
Hey Jag, wie doet de avatars in de OP?
JA MAAR GODVERPIELEKES HE! DAN MOET IK NOG EEN HELE TOPIQUE WACHTEN EN DEZE DUS HELEMAAL VOLSPAMMEREN?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:27 schreef brainster het volgende:
Jett-met-de-oude-avatar vanaf deel 141 in de OP
quote:
Ja dat moet. Ik kan deze OP niet meer aanpassen (steeds weer database problemen enzooi)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:28 schreef Jett het volgende:
[..]
JA MAAR GODVERPIELEKES HE! DAN MOET IK NOG EEN HELE TOPIQUE WACHTEN EN DEZE DUS HELEMAAL VOLSPAMMEREN?
Ik bied een knipperavatar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:28 schreef Jaguarized het volgende:
Mobiele nummer van saaw te koop. Wie biedt?![]()
![]()
oquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:29 schreef brainster het volgende:
[..]
Ja dat moet. Ik kan deze OP niet meer aanpassen (steeds weer database problemen enzooi)
Ik durf toch niet te bellen dus laat maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:28 schreef Jaguarized het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:28 schreef Jaguarized het volgende:
![]()
oja?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:31 schreef Knoekie het volgende:
Jett je avatar knippert
doe lief tegen me bitch. of ik ga op je zittenquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:31 schreef Jett het volgende:
HAHAHAHAHA IK HEB EEN KWARTER+1:D:Dd
:D
d
:D:@:!~!:!:!!: s:DS:D:D 1:!!:!
Ze hebben me bekeerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:32 schreef Eix het volgende:
Mo, niet ook gij! Niet ook gij!
Wat n kut avataren allemaal.![]()
Weeg je 140 kilo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:32 schreef Jett het volgende:
[..]
doe lief tegen me bitch. of ik ga op je zitten
TEVEEL FERNADEZ MAMA IS WEG EN PAPA OOK NU MAG IK EINDELIJK GRENSELOOS FERNANDEZ DRINKENquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:33 schreef Knoekie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
JIJ BENT TOF:Dd
d
:@:!Dd
![]()
![]()
![]()
d
!:!:!!: s:Dd
d
S:D:D 1:!!:!
nee nog geeneens de helft maar dat doet er niet toe. dat wilde ik gewoon altijd al een keer zeggenquote:
Lekker ding van mequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:32 schreef Jett het volgende:
[..]
doe lief tegen me bitch. of ik ga op je zitten
LEKKERquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:34 schreef Jett het volgende:
[..]
TEVEEL FERNADEZ MAMA IS WEG EN PAPA OOK NU MAG IK EINDELIJK GRENSELOOS FERNANDEZ DRINKEN:D:!~:!:!:!
:DD: !:!:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
![]()
Ik had jou hoger ingeschat.
Heeft niets met Saaw te maken, maar dat je zo gaat pimpen.
Heb je een ik-ga-graag-op-je-zitten fetish?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:35 schreef Jett het volgende:
[..]
nee nog geeneens de helft maar dat doet er niet toe. dat wilde ik gewoon altijd al een keer zeggen
ja die is al opquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:36 schreef Knoekie het volgende:
[..]
LEKKER
IK NEEN altijd die groene![]()
![]()
![]()
ben jij pot. of voel je je gewoon extreem tot mij aangetrokken?quote:
Inderdaad, Imberr loopt tenminste niet iedereen achterna.quote:
Bedoel je dat je er ook één wilquote:
dat was sarcastisch, blondjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:37 schreef Jett het volgende:
[..]
ben jij pot. of voel je je gewoon extreem tot mij aangetrokken?
Ja, wie niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:37 schreef Jett het volgende:
of voel je je gewoon extreem tot mij aangetrokken?
OMGquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hebben we die weer.
Vroeger ging je tenminste een scherpere opmerkingen maken.
o mijn godquote:
neen je moet tot de volgende deel wachten daarom spammeren wij deze helemaal VOLquote:
Ja, ik en Jett mogen ook niet.quote:
wat? sarcasme? dat bestaat jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:39 schreef Jett het volgende:
[..]
o mijn god
HET BESTAAT DUS WERKELIJK.
verder ben je wel schattig enzo hoor
mn bloemkolenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:40 schreef Molluck het volgende:
Wat van jou?
daar zijn we ook druk mee bezig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:40 schreef Molluck het volgende:
ok snel dan
Ehm...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:39 schreef Jett het volgende:
[..]
o mijn god
HET BESTAAT DUS WERKELIJK.
verder ben je wel schattig enzo hoor
Mogen die van ons niet in de OP?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik en Jett mogen ook niet..
jij hebt ook wel een toffe ava trouwens.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef Molluck het volgende:
ik wil ook!
nee ik gebruikte het alleen zelf 2 posts geleden maar dat had je niet doorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat? sarcasme? dat bestaat jawist je niet he
![]()
Die van mij sowieso niet, ik post hier niet vaak genoeg denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
Mogen die van ons niet in de OP?
ga imber neuken inplaats van zinloos op mij te reagerenquote:
dankjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
jij hebt ook wel een toffe ava trouwens.
tja, ik dacht dat jij niet wist wat sarcasme is dus dacht ik ook niet dat je t gebruiktequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef Jett het volgende:
[..]
nee ik gebruikte het alleen zelf 2 posts geleden maar dat had je niet door
don't act smart. if you ain;t
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef Jett het volgende:
[..]
ga imber neuken inplaats van zinloos op mij te reageren
TFOE
o. maar deze is STOERRRRRquote:
Zeg, ik heb haar nu pas vandaag voor t eerst gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef Jett het volgende:
[..]
ga imber neuken inplaats van zinloos op mij te reageren
TFOE
Neeeeeeeeeeeeeeeee.:oquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:43 schreef Jett het volgende:
[..]
o. maar deze is STOERRRRR
je weet. far out dudeee like AWESOMMM![]()
Dat dan weer wel.quote:
Wat is er stoer aan? Iedereen heeft er al zo eenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:43 schreef Jett het volgende:
[..]
o. maar deze is STOERRRRR
je weet. far out dudeee like AWESOMMM![]()
ik ben dan wel allochtoon en blond. maar een behoorlijk woordenschat heb ik wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
tja, ik dacht niet dat jij wist wat sarcasme was dus dacht ik ook niet dat je t gebruikte![]()
Boeman, je staat er bij.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
Mogen die van ons niet in de OP?
man hoe moet ik nou weer weten dat je haar voor het eerst heb gezienquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, ik heb haar nu pas vandaag voor t eerst gezien.![]()
Neuk jij iedereen meteen dan?![]()
Neeeeeeeeeee, ophoerenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:45 schreef Boeman het volgende:
ShowChat #459: O+. Tania O+, vertel eens over je vakantie :7
Jett is de enige allochtoon die we tolererenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:45 schreef Jett het volgende:
[..]
ik ben dan wel allochtoon en blond. maar een behoorlijk woordenschat heb ik wel.
like I said before. don;t act smart with me
oja. dit was niet sarcastich ironisch bedoelt ofzo. ik denk ik meld het even
En was het gezellig ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, ik heb haar nu pas vandaag voor t eerst gezien.![]()
Neuk jij iedereen meteen dan?![]()
ja daarom nu hoor ik erbijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat is er stoer aan? Iedereen heeft er al zo een![]()
Ze heeft het over poep, dude.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:45 schreef Jett het volgende:
[..]
ik ben dan wel allochtoon en blond. maar een behoorlijke woordenschat heb ik wel.
like I said before. don;t act smart with me
oja. dit was niet sarcastisch ironisch bedoelt ofzo. ik denk ik meld het even
Ja, ga daar maar heen.quote:
Jett, je bent te mooi om achter de groep aan te lopen!quote:
poepsexquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze heeft het over poep, dude..
Yep, ze heeft me de H&M, Bristol en nog wat zaken doorgesleurt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En was het gezellig ?
achter de groep aan te lopen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jett, je bent te mooi om achter de groep aan te lopen!![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Yep, ze heeft me de H&M, Bristol en nog wat zaken doorgesleurt.![]()
Om haar een handje te helpen staat haar oude avatar in de OPquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jett, je bent te mooi om achter de groep aan te lopen!![]()
He, bah.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Jett het volgende:
[..]
poepsex
al die chineesjes doen dat
OMG TUBGIRL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vroegâh, toen de koffie nog lekker was en de sex nog vies.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hebben we die weer.
Vroeger ging je tenminste een scherpere opmerkingen maken.
Koopt Imberr bij de Bristol?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Zullen wij chineze?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Jett het volgende:
[..]
poepsex
al die chineesjes doen dat
OMG TUBGIRL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is waar. Jett is onze leider.quote:
ik kijk.. ik moet toch iets te doen hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Koopt Imberr bij de Bristol?![]()
afgekeurd![]()
Dat denk ik ja...ik zit net in zijn FB te kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
![]()
ze vond dat je lelijke kleding aanhad?
wat is de bristol btw?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
afgekeurd![]()
Ik ben in de avond de stad in geweest met mijn ex-vriendinquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Eix het volgende:
[..]
\quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
afgekeurd![]()
quote:
Daar heeft ze niks van gezegd, mss was t n subtiele hint.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
![]()
ze vond dat je lelijke kleding aanhad?
je weet wel. soort zeeman shitquote:
Jappenquote:
nee me haar zit andersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Jett, wanneer ga je weer spannende foto's maken? In je fotoboek staan 2x dezelfde en natuurlijk heeft elk Fokkertje nieuw ruk-materiaal nodig.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Jett, wanneer ga je weer spannende foto's maken? In je fotoboek staan 2x dezelfde en natuurlijk heeft elk Fokkertje nieuw ruk-materiaal nodig.
Pssst... je avatar heeft epileptische bijwerkingen, en lijkt te veel op die van knoekie. Daarom komt ie er niet inquote:
Dus?quote:
Maak daar dan eens een foto van, er zijn altijd wel van die fokkertjes die een haar-fetisjisme hebben.quote:
Bristoll is n schoenen winkel ja...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef Jett het volgende:
[..]
je weet wel. soort zeeman shit
alleen zeg even of ze daar koekjes verkopen ofzo
want ik koop wellis koekjes bij de wibra als ik verhonger en die zijn LEKKKERRR
Wibra koekjesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef Jett het volgende:
[..]
dat is mijn spelquote:
Nu al?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Maar verder zijn we naar de V&D geweest voor schoolspullen enzo.![]()
oquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef Jett het volgende:
[..]
jij draagt dan ook bandshirts hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Bristoll is n schoenen winkel ja...![]()
En nog helemaal niet zo pauper hoor...![]()
Maar goed Jett, leuk dat je weer reageerde. Ze hebben er ook poppen voor kleine meisjes geloof ik.![]()
goed dat je het zegt me nichtje is morgen jarigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:52 schreef Eix het volgende:
Maar goed Jett, leuk dat je weer reageerde. Ze hebben er ook poppen voor kleine meisjes geloof ik.![]()
Je moet deze er ook inzetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:51 schreef brainster het volgende:
[..]
Pssst... je avatar heeft epileptische bijwerkingen, en lijkt te veel op die van knoekie. Daarom komt ie er niet in
Gouda ofzo heb je er eenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:53 schreef Jett het volgende:
nou waar ga ik de fuckin bristol vinden. schilderswijk?
OOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:53 schreef Knoekie het volgende:
JETT DIE FERNANDEZ IS NIET ZO GOED VOOR JOU. 1
Dat zei mijn zus laatst ook tegen mij...Toen klapte ik dicht.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vroegâh, toen de koffie nog lekker was en de sex nog vies.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:52 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
jij draagt dan ook bandshirts he![]()
HOE OUD IS ZE?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat zei mijn zus laatst ook tegen mij...Toen klapte ik dacht.
OREO COOKIESquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:53 schreef Molluck het volgende:
Ik koop wel eens koekjes bij America Today, die zijn LEKKERR!!!
http://www.bristol-nederland.nl/index.php?id=646&no_cache=1quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:53 schreef Jett het volgende:
Nee, achter het Zuiderpark "stadion".quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:53 schreef Jett het volgende:
Iedereen komt bijna klaar als ze over Oreo praten/horen. Ik vind ze niks anders smaken als de doorsnee koekjes bij de Aldi.quote:
JAAA DAAROM MAG IK EIGELIJK NIET OOK NIETquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:55 schreef Knoekie het volgende:
[..]
VOLGENES MIJ HEB JIJ SOWIESO AL ADHD EN DAN NOG FERNANDEX 111!11111!111 :fdddddddddddddd
Post eens een foto van jouw teamquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:56 schreef Jett het volgende:
[..]
JAAA DAAROM MAG IK EIGELIJK NIET OOK NIET
MAAR WEL VAN ME HOCKEYN COACH WANT DAN PRESTEER IK BETER EIGELIJK DUS FUCKIN DRUGS:Dd
:DD:D: `:~:!!:
!:! x:D:D:D
~: d:D :d ":D
::!:!
IK WILDE OOK OOIT OP HOCKEY MAAR DAAR KAN IK NIET MEE BIJ ME VRIENDEN KOMEN.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:56 schreef Jett het volgende:
[..]
JAAA DAAROM MAG IK EIGELIJK NIET OOK NIET
MAAR WEL VAN ME HOCKEYN COACH WANT DAN PRESTEER IK BETER EIGELIJK DUS FUCKIN DRUGS:Dd
:DD:D: `:~:!!:
!:! x:D:D:D
~: d:D :d ":D
::!:!
in zuid afrika heb je fuckin oreao CORNFLAKES hele dag door oreo cookies man.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iedereen komt bijna klaar als ze over Oreo praten/horen. Ik vind ze niks anders smaken als de doorsnee koekjes bij de Aldi..
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Post eens een foto van jouw team
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
over wie gaat het eigenlijk
HOCKEY JONGENS ZIJN GEIL.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:57 schreef Knoekie het volgende:
[..]
IK WILDE OOK OOIT OP HOCKEY MAAR DAAR KAN IK NIET MEE BIJ ME VRIENDEN KOMEN.![]()
hockeymeisjesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
hebk nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
In Australie heb je Oreo Mc FLurry'squote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:57 schreef Jett het volgende:
[..]
in zuid afrika heb je fuckin oreao CORNFLAKES hele dag door oreo cookies man.
Zeg Jett, hoeveel jongens heb jij al versleten eigenlijk?quote:
Wat hij zegtquote:
Ja, die zij übergeilquote:
JA DIE OOKquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
In Australie heb je Oreo Mc FLurry's
92 hoezoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg Jett, hoeveel jongens heb jij al versleten eigenlijk?
OO MIEN GOED IK KOEM KLEAARquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |