quote:
Een weekquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:38 schreef Geqxon het volgende:
Ik doe ongeveer een weekje met de batterijen. Als het ledje gaat knipperen, heb je nog 24 uur om hem in de dock te stoppen (als je bv .gaat slapen). Na ongeveer 3 uur is hij weer volledig opgeladen
Je moet idd niet zo'n pauper draadloze mac muis nemen, waar je met batterijtjes werkt
wat lul jij nou weer slap?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:09 schreef super-muffin het volgende:
Fipo!
Ik zit op een servicedesk, IT klappenvanger aan de telefoon dus. beetje kut. Maar woensdag is mijn laatste dag, en daarna word ik op een meer coördinerende klus gezetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens in het dagelijks leven?
Vandaar dat je zoveel op fok aanwezig bent..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit op een servicedesk, IT klappenvanger aan de telefoon dus. beetje kut. Maar woensdag is mijn laatste dag, en daarna word ik op een meer coördinerende klus gezet
Mwoa zeker de laatste maand wel jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Vandaar dat je zoveel op fok aanwezig bent..
En terechtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ja en dan ga ik de hele dag fok!ken, dat is dan zo
Altijdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hier danVerkoop jij nog steeds Nokia's?
Voorlopig nog niet iig..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa liever een nieuwe eigenlijk.... enig zich op een i-versie van de 9300 of zo? Mag wat kosten, en heb m ook niet NU nodig, maar ik wil geen 3 jaar met die SE P910 zitten
Whehe.. zo erg ben ik nou ook weer niet..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef iDex het volgende:
heb jij de Nokia 7210 of de Nokia 8210
en hoe duur is die bij jou inclusief verzenden?
Nee okee, kon wezen, omdat de 9210i er ook vrij vlot was....quote:
wa nouquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Whehe.. zo erg ben ik nou ook weer niet..
Huh?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Remzz het volgende:
Gaat niet goedkomen komende 3 maanden, gisteren 2 uur in bed en vandaag ook niet eerder dnek ik
Big Brother
Ja wat mensen daar toch aan vinden...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Remzz het volgende:Big Brother
goed punt. Welterustenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nieuw regime van m'n ma...dan slaap ik al
Waar woon je, Bagdad?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nieuw regime van m'n ma...dan slaap ik al
Nee ik trek nog ff door tot middernacht lekker karbonaadje-met-vet-zwoerdje-speklapje van mequote:
je blijft dus nog? moorkopje van mequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik trek nog ff door tot middernacht lekker karbonaadje-met-vet-zwoerdje-speklapje van me
Ja duh, maar dat komt omdat die muis maar 1 knop heeft en enorm onprecies isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een week
Ik heb mij BT muis vanaf half Mei, bijna elke dag gebruikt en ik heb nog 4 van de 5 streepjes over
oh ja, het is een Apple wireless muis voor de duidelijkheid. Met de batterijen die ik er bij kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |