Ja, maar zolang de admins niet klagen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
Ik snap het niet helemaal, slowchatten is toch eigenlijk het commentaar leveren op de streams
volgens mij moet dit gewoon de slowchat van de streams zijn en de streamverslagen wat grotere verslagen van wat er gebeurd. Dat is lijkt me de bedoeling een beetje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
Ik snap het niet helemaal, slowchatten is toch eigenlijk het commentaar leveren op de streams
Enveloppe?quote:Nathalie geeft niet opDe komst van Ralph brengt bij ex Natalie vele emoties teweeg. En vooral dat Rob weg is. Binnen 24 uur is er al een band ontstaan tussen de Bewoners. Rob was een beetje de vader van de groep. Hij valt bij iedereen in de smaak.
Nathalie geeft haar ex Ralph een rondleiding door het huis. Zij ziet dit als een ideale moment om even alleen met hem te zijn. Ze wil het een en ander uitleggen. Ze kan er zelf wel mee omgaan, maar ze maakt zich zorgen om haar vriend thuis. Nathalie huilt, ze is erg emotioneel. Ralph zit ook gelijk op de praatstoel. Hij zit er mee, dat hij die envelop aan willekeurig persoon moest geven. Het gesprek tussen Nathalie en Ralph moet ervoor zorgen dat hun BB avontuur alsnog een goed einde heeft. Zij wil er in ieder geval niet vrijwillig uit. Dat vindt zij het niet waard.
Maar waar is de 'gewone' slowchat dan voor?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
volgens mij moet dit gewoon de slowchat van de streams zijn en de streamverslagen wat grotere verslagen van wat er gebeurd. Dat is lijkt me de bedoeling een beetje.
Voor andere dingen net als waarvoor andere slowchats op het forum gebruikt worden? ZO zie ik het, weet niet precies wat de bedoeling is hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar waar is de 'gewone' slowchat dan voor?
Nee, dit topic is bedoeld voor commentaar en/of kanttekeningen op de geschreven streamverslagen in Streamverslagen van donderdag 25 augustus 2005 deel 3 en niet op de streams zelf. Dat laatste kun je in Big Brother 5 - Slowchat (Deel 3) doenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:44 schreef Flyduck het volgende:
Volgens mij wil dat wijf wat op de bank ligt met die roze broek ff flink genomen worden ...
Edit: sorry, in de verkeerde topic geplaatst, was een screamverslag ipv commentaar op een screamverslag.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
21:40 bewoners zijn gezellig aan het afwassen, niemand heeft het nog over Rob (mag zeker niet van Talpa)
Offtopic: Peter6000 is een beetje verslaafd aan het raken aan BB
Dus wat we tot nu toe in dit topic gedaan hebben (ouwehoeren over de streams) klopt dus niet helemaal? Hier mag je alleen typo's etc posten?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, dit topic is bedoeld voor commentaar en/of kanttekeningen op de geschreven streamverslagen in Streamverslagen van donderdag 25 augustus 2005 deel 3 en niet op de streams zelf. Dat laatste kun je in Big Brother 5 - Slowchat (Deel 3) doen.
Zoals ik het nu begrijp zijn de streamverslagen 'het logboek'. Is dit topic bedoeld voor aanvullingen, opmerkingen en of feedback óver die geschreven verslagen en mogen we in het SC topic ouwehoeren... Maar hier zal een modje toch écht duidelijkheid in moeten geven, want écht snappen doe ik het niet meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:53 schreef Falco het volgende:
Dit topic is toch voor loos gelul en dat andere topic is toch om meer serieus aan te geven wat er aan de hand is? Dus dat het andere topic meer een logboek is...
Is dat niet ongeveer hetzelfde..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, dit topic is bedoeld voor commentaar en/of kanttekeningen op de geschreven streamverslagen in Streamverslagen van donderdag 25 augustus 2005 deel 3 en niet op de streams zelf. Dat laatste kun je in Big Brother 5 - Slowchat (Deel 3) doen.
I het topic "streamverslagen" is het de bedoeling dat je sec, en enigszins objectief, verslag doet van wat je op de streams ziet en hoort. Commentaar daarop, of losse opmerkingen omdat je ook aan het meekijken bent maar verder geen verslag schrijft, kunnen hier.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:53 schreef Falco het volgende:
Dit topic is toch voor loos gelul en dat andere topic is toch om meer serieus aan te geven wat er aan de hand is? Dus dat het andere topic meer een logboek is...
beter 1 topic met streamverslagen en daarbij meteen je eigen commentaar, op de weblog komt de complete verslag te staan voor een duidelijk overzicht dus dat boeid verder ook niet .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals ik het nu begrijp zijn de streamverslagen 'het logboek'. Is dit topic bedoeld voor aanvullingen, opmerkingen en of feedback óver die geschreven verslagen en mogen we in het SC topic ouwehoeren... Maar hier zal een modje toch écht duidelijkheid in moeten geven, want écht snappen doe ik het niet meer.![]()
streamtopic is voor streams, de mensen die overdag niet kunnen kijken vooral en de enkeling die 'snachts wilt slapenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals ik het nu begrijp zijn de streamverslagen 'het logboek'. Is dit topic bedoeld voor aanvullingen, opmerkingen en of feedback óver die geschreven verslagen en mogen we in het SC topic ouwehoeren... Maar hier zal een modje toch écht duidelijkheid in moeten geven, want écht snappen doe ik het niet meer.![]()
Met deze verdeling ben ik het wel eens...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:59 schreef milagro het volgende:
[..]
streamtopic is voor streams, de mensen die overdag niet kunnen kijken vooral en de enkeling die 'snachts wilt slapen
dit topic is voor het fulmineren tegen de bewoners, het klagen over de bewoners, het opzoeken van mede of tegenstanders in deze.
het SC topic is voor alles wat niet noodzakelijkerwijs over BB gaat, denk ik.
en mag Ralph weer in beeld, dank u!
Nee, in vorige edities bleek dat mensen vaak vragen over de streamverslagen hadden, vinden dat de streamverslaggever niet objectief genoeg is, of dingen verduidelijkt willen hebben door de auteur. Dat gebeurt vaak genoeg om een eigen topic te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is dat niet ongeveer hetzelfde..
Nee. Je kunt bijvoorbeeld in dit topic zeggen dat iemand uitstekend streamverslagen schrijft of juist niet. Kijk maar eens in het archief.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is dat niet ongeveer hetzelfde..
Wat begrijpen mensen toch niet aan 'commentaar op streamverslagen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:59 schreef milagro het volgende:
dit topic is voor het fulmineren tegen de bewoners, het klagen over de bewoners, het opzoeken van mede of tegenstanders in deze.
Wie doet dat nou. Die "streamverslagen" zijn gewoon normale posts over wat er gebeurd. Zo bijzonder is het toch niet dat er complimentjes over gegeven moet worden ...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee. Je kunt bijvoorbeeld in dit topic zeggen dat iemand uitstekend streamverslagen schrijft of juist niet.
daar sta ik ook best verbaasd van te kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:05 schreef milagro het volgende:
grappig om te zien hoe snel men toch wel een soort van band opbouwt, hè
Een streamverslag kan ook het rechtstreekse verslag zijn (de beelden)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:04 schreef APK het volgende:
[..]
Wat begrijpen mensen toch niet aan 'commentaar op streamverslagen.
Klagen over bewonersetc. kun je toch in hun eigen topics doen
Dit heb je best mooi verwoordquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:06 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Wie doet dat nou. Die "streamverslagen" zijn gewoon normale posts over wat er gebeurd. Zo bijzonder is het toch niet dat er complimentjes over gegeven moet worden ...
Maar dat zal wel aan mij liggen.
dan moet je steeds heen en weer 'lopen' tussen allerlei topics.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:04 schreef APK het volgende:
[..]
Wat begrijpen mensen toch niet aan 'commentaar op streamverslagen.
Klagen over bewonersetc. kun je toch in hun eigen topics doen
nee, hij heeft gedouchtquote:
Nee, een streamverslag is alleen maar een verslag van het beeld en geluid.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een streamverslag kan ook het rechtstreekse verslag zijn (de beelden).
tegen december snappen we allemaal wélke posts wáár horen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:09 schreef milagro het volgende:
[..]
dan moet je steeds heen en weer 'lopen' tussen allerlei topics.
ik zie dit topic als een direct reageren op de live streams , op wat je NU ziet dus
en het streamtopic is voor mensen om bij te blijven, als ze niet hebben kunnen kijken.
de eigen topics dan weer als je gewoon eens lekker wilt vitten en zaniken over 1 persoon.
Ja, dat ligt aan jou. Want het kan pittige en leuke discussies opleveren. Iemand die favoriet is van een bepaalde bewoner zal gauw de neiging hebben om een gekleurd verslag te schrijven. Andere mensen kunnen daar dan weer commentaar op leveren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:06 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Wie doet dat nou. Die "streamverslagen" zijn gewoon normale posts over wat er gebeurd. Zo bijzonder is het toch niet dat er complimentjes over gegeven moet worden ...
Maar dat zal wel aan mij liggen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:13 schreef agRESSIV-e het volgende:
wie zit er nu in die blauwe polo?
ik heb het gevoel dat er sommige mensen "gemute" worden ??
dat is toch lieske??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
En wat ligt dat domme wijf toch steeds te duimen?? Is ze ons aan het hinten dat zíj de purnoster is?
dat is ralphquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:13 schreef agRESSIV-e het volgende:
wie zit er nu in die blauwe polo?
ik heb het gevoel dat er sommige mensen "gemute" worden ??
Lieske: FAKEquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:14 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dat is toch lieske??
die ligt gewoon heel intens te genieten!![]()
dat dacht ik dus ook! maar zijn discussie met rikkert(???) word wel "gemute"quote:
Ingrid, toch is dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
En wat ligt dat domme wijf toch steeds te duimen?? Is ze ons aan het hinten dat zíj de purnoster is?
ik heb hier 4 verschillende streams hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:17 schreef agRESSIV-e het volgende:
er is op dit moment maar één stream toch?
Nu hij dat blauwe shirt aanheeft en z'n haar nat heeft gemaakt....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid, toch is dat?
had ik al gezegd, dat ik Ralph erg.. vast wel
wee hun gebeente als ze hem eruit stemmen
ikwil nu wel graag de huidige vriend zien, ter vergelijk, zeg maar![]()
ik moet hoognodig eens een kazerne binnenlopen, geloof ik, als Ralph representatief is voor zijn beroepsgroep ... mijn hemel, zegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:16 schreef Dr_Greene het volgende:
Geloof er niets van dat die Ralph brandweerman is.
Brandweermannen zijn toch ouder dan veertig en hebben een grote snor??
ahh ik ook weer!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
ik heb hier 4 verschillende streams hoor![]()
O, en ik begreep de bedoeling van de verschillende topics dus helemaal fout![]()
Nieuw enzo...
ik ook, oud en zoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
ik heb hier 4 verschillende streams hoor![]()
O, en ik begreep de bedoeling van de verschillende topics dus helemaal fout![]()
Nieuw enzo...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ik moet hoognodig eens een kazerne binnenlopen, geloof ik, als Ralph representatief is voor zijn beroepsgroep ... mijn hemel, zeg
ga je niet mee danquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik weet het nu zeker.. je bent écht gek..
Volgens mij heeft Tanja ook gezien wat wij zien Milagro... Je moet 'r eens zien stralen....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ga je niet mee dan![]()
ik bedoel, ik val op donker, maar ik mag graag een uitzondering maken...
kijk dan toch![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoor Ralph wel , hoor, hij stelde De Buik een hoop vragen net ...die stemquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:26 schreef agRESSIV-e het volgende:
als ralph praat, met iemand, of een groepje, word dat gemute!
ik denk dat wij dat nog niet mogen horen, en moeten wachten tot de uitzending
Daarom heb ik 2 windows open staanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef Tasha het volgende:
Echt waar, de slaapkamerbeelden hebben het commentaar van de woonkamer en andersom, niks geen mute.
en Lieske deed d'r haar ook meteen los toen hij binnen kwam alquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Tanja ook gezien wat wij zien Milagro... Je moet 'r eens zien stralen....
Ik voorspel dat ie gaat nuecken met één van die andere grieten en dat Natalie dat superjaloers wordt.... catfight!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:30 schreef milagro het volgende:
[..]
en Lieske deed d'r haar ook meteen los toen hij binnen kwam al
Genoeg drama-queens aanwezig dus, in het huis.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:58 schreef Maerycke het volgende:
21.50: Nathalie, Menno en Linda staan in de keuken. Ze vinden allemaal dat Rob het spontane vertrek erg volwassen heeft opgevat. Nathalie is nog erg onder de indruk en meldt dat ze overwoog het huis zelfs te verlaten. Ze vindt dat ze eigenlijk koel moet blijven hieronder, omdat dit nu precies het effect is waar Big Brother op uit is. Linda zegt dat ze Nathalie absoluut had tegengehouden wanneer Nathalie het huis had willen verlaten.
dat zei ik ook al netquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik voorspel dat ie gaat nuecken met één van die andere grieten en dat Natalie dat superjaloers wordt.... catfight!!!
en flugel wordt dan ook jaloers natuurlijk
quote:geluid van 4 hoort bij 1
geluid van 1 hoort bij 4
geluid van 2 hoort bij 3
geluid 3 hoort 2
neehee, natalie mag er gewoon bij komen liggenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik voorspel dat ie gaat nuecken met één van die andere grieten en dat Natalie dat superjaloers wordt.... catfight!!!
en flugel wordt dan ook jaloers natuurlijk
OMGquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:38 schreef flugeltje het volgende:
Hé pssst, Milagro.....
Heb je deze al gezien?
[afbeelding]
Ff gejat van Gert uit het Ralph-topic....
Nee, met jouw post is het laagste niveau bereiktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:55 schreef agRESSIV-e het volgende:
aaaah moederkoek recepten, het laagste nivo tot nu toe is berijkt![]()
Wié?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:57 schreef agRESSIV-e het volgende:
en daniële vergeet weer eens haar zender...
hij was iig ontopicquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:57 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee, met jouw post is het laagste niveau bereikt
mijn god .. hoe kom ik daar nou weer op? ingid natuurlijkquote:
Uhhh je typt toch wel met 2 handen he?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:05 schreef milagro het volgende:
mmm, nice ass
zit die Joost nog steeds in de dagboekkamer, of ben ik verblind door Hém?
ik zit hier heel braaf boeken te kaften en thee te drinken en te schrijven en te plakken, van alles dus behalve dat wat die meneer oproeptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:07 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Uhhh je typt toch wel met 2 handen he?
hij heeft het over een vriendin dus ik denk het niet...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef Tobbes het volgende:
Is die gozer met die gestruipte longsleeve gay?
Zou best wel eens kunnen ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:18 schreef fiscus_primus het volgende:
ik denk dat joost een persoonlijke opdracht gekregen heeft. Geloof er niks van dat ie alleen over rob heeft gepraat...
Die heeft ook dus meer lullen gegeten dan doperwtjes en dient het mondje dus gevuld te blijven.quote:
ah dat zal het zijn, jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:30 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Die heeft ook dus meer lullen gegeten dan doperwtjes en dient het mondje dus gevuld te blijven.
Laat dr lekker dr zelf zijn,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:40 schreef Brennie het volgende:
OMFG!
Hoe oud is dat mens?
Welja meid, ga jij als volwassen vrouw al duimend ff op tv ( waar iedereen bijzit!)
![]()
best een dom gezicht zo die tong.... oh nee da's geil juist natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:40 schreef Remzz het volgende:
Zou ze weten dat er al 3 minuten een close up van der word gemaakt![]()
Vindt jij dat normaal gedrag dan?quote:
Ik vind het normaler dan dat ze het niet zou doen omdat ze dan 'raar' zou zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef Brennie het volgende:
[..]
Vindt jij dat normaal gedrag dan?
En laat mij eens lekker commentaar geven.. daar is dit topic voor.![]()
Mot ze maar niet meedoen.
wel ja, ze is best mooi ook, zo van mooi glad huidje, doet het leuk close upquote:
zoals Courtney hád kunnen zijn dan, was ze niet, had ze niet, zou ze niet...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:43 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik vind lieske nogal op Courtney Love lijken... Vooral met die ene screenshot in de douche (te lui om op te zoeken)
Kijk.. het is geen schande, maar ik krijg wel plaatsvervangende schaamte.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:44 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik vind het normaler dan dat ze het niet zou doen omdat ze dan 'raar' zou zijn.
truequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:46 schreef Remzz het volgende:
Ik vind Nathalie heel erg op Lieke van Lexmond lijken
mwoah... ze lijkt dan nog meer op een donkerblonde versie van Yvonne Jaspers.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:46 schreef Remzz het volgende:
Ik vind Nathalie heel erg op Lieke van Lexmond lijken
hahaha, die loser, hij zit gewoon trainspotting na te vertellenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Tobbes het volgende:
DIe Roel mag ik trouwens niet. Hij denkt dat hij alles weet enzo..
Nu je het zegtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:49 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah... ze lijkt dan nog meer op een donkerblonde versie van Yvonne Jaspers.
Ja ik vind haar samen met Lieske toch wel de mooistequote:Ik vind Nathalie ook wel mooi.
Die krijg je als die kutkabouter met zijn aan zijn arm Koos Spee je een vraag stelt over een stom bord...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:51 schreef milagro het volgende:
de duim!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:49 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
hahaha, die loser, hij zit gewoon trainspotting na te vertellen![]()
gister om 6,30 suc6 dusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:51 schreef dramslag het volgende:
hoelaat gaan die mensen slapen?
als het nog lang duurt ga ik een paar uur vanuit me bed kijken
stel vleermuizen daar.quote:
Alleen Menno en Dido hielden het vol ( en een uur of 6 Lieske die erbij kwam) Valt meequote:
Ja ach met een grote stream en BBstream is het nog wel te doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:55 schreef Blue Thunder het volgende:
geluid en streams is weer opgefuckt
De Negroide bedweter (Roel)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Ok, we hebben nu De Buik, De Duim De Ex en Het Been.. Maar die is wegnog meer name?
Dat waren wel wat mooie uurtjesquote:
De Kraaienstem?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Ok, we hebben nu De Buik, De Duim De Ex en Het Been.. Maar die is wegnog meer name?
En zo is't maar net!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:02 schreef Frohike het volgende:
IMHO:
Roel = Buddah
Joost = thee-heaumeaux
Lieske = corporale kut trut (zo noemde ze zichzelf immers)
Roel is an sich wel weer een jofele kerel hoor en staat ook nog eens stevig in zijn schoenen. Hij kan het nog ver schoppen in het programma lijkt me.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:20 schreef agRESSIV-e het volgende:
wat een praatjes maker die roel... mister lifeexperience..
doet me denken aan bart uit bb1
Pffffquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:22 schreef milagro het volgende:
waarom laten die meiden al hun kleren in de badkamer achter
ruim dat op, zeg
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:22 schreef snakelady het volgende:
leuk al die zwangerschapsverhalen, krijg spontaan flashbacks.![]()
Mijn buik was iets anders, namenlijk echt huge, en dan toch nog zo'n kleine guppekopje eruit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:27 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
zij is nu 7 maanden, mijn eerste kwamen dus met 7 maanden, ik had exact zo'n buik
Nu pas?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:41 schreef Blue Thunder het volgende:
ik begin me nu te irriteren aan het stemgebruik van Roel..
Erg irritant en erg popi (poging tot)
De Buik moet naar bed ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:40 schreef Blue Thunder het volgende:
euh.. daar is het zwangerschapsafdeling voor hoor..
Ze hebben het nu weer over Jackass
Daar zat ik ook al op te wachtenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:44 schreef milagro het volgende:
[..]
De Buik moet naar bed ook
En dan Chantal nog, en dan kunnen we ( ik) effe mannen onder elkaar afluisteren![]()
tering zo vreselijk "dan ga je ookwel met minder genoegen nemen"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:43 schreef Jumparound het volgende:
omg, wat een kut gesprek over maastruberen
Toch niet weer het walgelijk generaliserende dat mannen er wel behoefte aan hebben en vrouwen niet??? Zeg dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:43 schreef KonnieKipke het volgende:
De vrouwen hebben het erover hoe de mannen rukken in het BB huis en hoe zijn het er zonder moeten doen
vrouwen hebben er geen behoefte aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch niet weer het walgelijk generaliserende dat mannen er wel behoefte aan hebben en vrouwen niet??? Zeg dat het niet zo is.
tijd om te gaan slapenquote:
stel je niet aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:48 schreef agRESSIV-e het volgende:
oooh nee,
theo......
het zat eraan te komen.... mannen onderelkaar.... geen bedreigende mensen in de buurt..
ff lekker de raCist uithangen![]()
kijk jij porno ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:51 schreef milagro het volgende:
[..]
stel je niet aan.
borsten net weer!
??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:51 schreef agRESSIV-e het volgende:
en nu denkt ze dat theo medea bedacht heeft.... PAUPERS
hehehe , ik zag zequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:51 schreef milagro het volgende:
[..]
stel je niet aan.
borsten net weer!
nee, ik keek naar beneden evenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kijk jij porno ofzo?
Damn, ik wil ook borsten
quote:
Ach.. hij heeft het geregisseerd. Dat komt dicht in de buurtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:51 schreef agRESSIV-e het volgende:
en nu denkt ze dat theo medea bedacht heeft.... PAUPERS
Hij krijgt ook borstenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:53 schreef snakelady het volgende:
ben benieuwd waarom.
Net als Kelly?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kijk jij porno ofzo?
Damn, ik wil ook borsten
Nee, ook met bijbehorende vrouwmeschquote:
In de slaapkamer of in de huiskamer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:56 schreef Jumparound het volgende:
wie is die zwareshagstem dan?
hij zal idd wel ff op de regeltjes gewezen worden...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:55 schreef b0ng het volgende:
ik denk dat menno op zn flikker krijgt voor het zeggen van "allah met zn dikke lul"
Slaap kamer dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:57 schreef Jumparound het volgende:
huiskamer, vrouw.. loopt nou te zagen over dat ze de buik moeten gaan beschermen...
van die rooie dame in de bedroom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:56 schreef Jumparound het volgende:
wie is die zwareshagstem dan?
http://www.free4all.nl/bb5/index.htmlquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:59 schreef Coos het volgende:
Shit, die lui moeten de volgende keer eerst langs de logopedist. Ik zit effe naar de streams te luisteren en er is op een enkeling na niets van te verstaan. Het geluid (via mediaspy) is ook slecht.
Het ging effe over Theo van Gogh. Maar wat ze nu zeiden???
dat zeker.... "het was gewoon een heel gezellig gesprek hoor"quote:
dat denk ik eerder, jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:02 schreef Jumparound het volgende:
3. hij moet ff een vette ruzie uitlokken
Loopt ook niet synchroonquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:02 schreef milagro het volgende:
[..]
http://www.free4all.nl/bb5/index.html
http://www.gillesdesmit.com/bb/
goed geluid daar, hoor
Beeld van stoelen... en nu wat lege bedden...ja.. loopt lekker gelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:03 schreef b0ng het volgende:
mms://media.essentkabel.com/streamgate26
hier klopt het geluid met beeld
nee, maar het is wel goed van kwaliteit.quote:
Ik ken de mensen nog niet zo goed, dus als ik iemand iets hoor zeggen wil ik wel graag die persoon ook in beeld zien en de mond op het juiste moment zien bewegen zodat ik ook daadwerkelijk weet dat die persoon dat gezegd heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:08 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, maar het is wel goed van kwaliteit.
dat geluid verkeerd om boeit niet echt, vind ik, wel de vertraging vd beelden bij 1 of 2
edit.. dat dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:11 schreef b0ng het volgende:
mms://media.essentkabel.com/streamgate26
hij loopt nu weer goed...
laat maar al die streams doen vaag
Ik kijk wel in het screenshots topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik kan er geen zak van verstaan.![]()
Ik lees de streamverslagen morgen wel weer![]()
Behalve wat naakte meiden en gelul over masturbatie.... en theo van gogh... niet veel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
zo!![]()
nog iets spannends gebeurt vanavond na het vertrek van been?
Heb het Scanman tietuuh topic inmiddels al gezienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve wat naakte meiden en gelul over masturbatie.... en theo van gogh... niet veel.
Roel loopt te filosoferen....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:50 schreef Ernest0 het volgende:
vaag gelul over de betrouwbaarheid van horoscopen...
hij was toen pas 14, best jong eigenlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:12 schreef APK het volgende:
Roel had een Noord Iers vriendinnetje en het was 'roets, condoom er om en binnen 30 seconden klaarkomen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |