Laat dr lekker dr zelf zijn,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:40 schreef Brennie het volgende:
OMFG!
Hoe oud is dat mens?
Welja meid, ga jij als volwassen vrouw al duimend ff op tv ( waar iedereen bijzit!)
![]()
best een dom gezicht zo die tong.... oh nee da's geil juist natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:40 schreef Remzz het volgende:
Zou ze weten dat er al 3 minuten een close up van der word gemaakt![]()
Vindt jij dat normaal gedrag dan?quote:
Ik vind het normaler dan dat ze het niet zou doen omdat ze dan 'raar' zou zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef Brennie het volgende:
[..]
Vindt jij dat normaal gedrag dan?
En laat mij eens lekker commentaar geven.. daar is dit topic voor.![]()
Mot ze maar niet meedoen.
wel ja, ze is best mooi ook, zo van mooi glad huidje, doet het leuk close upquote:
zoals Courtney hád kunnen zijn dan, was ze niet, had ze niet, zou ze niet...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:43 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik vind lieske nogal op Courtney Love lijken... Vooral met die ene screenshot in de douche (te lui om op te zoeken)
Kijk.. het is geen schande, maar ik krijg wel plaatsvervangende schaamte.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:44 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik vind het normaler dan dat ze het niet zou doen omdat ze dan 'raar' zou zijn.
truequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:46 schreef Remzz het volgende:
Ik vind Nathalie heel erg op Lieke van Lexmond lijken
mwoah... ze lijkt dan nog meer op een donkerblonde versie van Yvonne Jaspers.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:46 schreef Remzz het volgende:
Ik vind Nathalie heel erg op Lieke van Lexmond lijken
hahaha, die loser, hij zit gewoon trainspotting na te vertellenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Tobbes het volgende:
DIe Roel mag ik trouwens niet. Hij denkt dat hij alles weet enzo..
Nu je het zegtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:49 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah... ze lijkt dan nog meer op een donkerblonde versie van Yvonne Jaspers.
Ja ik vind haar samen met Lieske toch wel de mooistequote:Ik vind Nathalie ook wel mooi.
Die krijg je als die kutkabouter met zijn aan zijn arm Koos Spee je een vraag stelt over een stom bord...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:51 schreef milagro het volgende:
de duim!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:49 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
hahaha, die loser, hij zit gewoon trainspotting na te vertellen![]()
gister om 6,30 suc6 dusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:51 schreef dramslag het volgende:
hoelaat gaan die mensen slapen?
als het nog lang duurt ga ik een paar uur vanuit me bed kijken
stel vleermuizen daar.quote:
Alleen Menno en Dido hielden het vol ( en een uur of 6 Lieske die erbij kwam) Valt meequote:
Ja ach met een grote stream en BBstream is het nog wel te doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:55 schreef Blue Thunder het volgende:
geluid en streams is weer opgefuckt
De Negroide bedweter (Roel)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Ok, we hebben nu De Buik, De Duim De Ex en Het Been.. Maar die is wegnog meer name?
Dat waren wel wat mooie uurtjesquote:
De Kraaienstem?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Ok, we hebben nu De Buik, De Duim De Ex en Het Been.. Maar die is wegnog meer name?
En zo is't maar net!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:02 schreef Frohike het volgende:
IMHO:
Roel = Buddah
Joost = thee-heaumeaux
Lieske = corporale kut trut (zo noemde ze zichzelf immers)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |