Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen, deel 11. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen van donderdag 3 oktober 2002.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 04-10-2002 14:03]
Iedereen kakelt door elkaar heen, dus het is moeilijk te verstaan.
In de bungalow blijven ze met het hondje spelen.
Laurens: Dat dat mag want de vorige keer met die geit...
Judith: Maar daar gingen ze rare dingen mee doen. (geluid weg. Het buffert er weer op los.)
0.02 Stefan : Ik ben echt helemaal kapot. Ik heb vier uur lopen sporten. Margriet : Dat is zes dagen geleden. Stefan : Ik gokte er op dat ik er woendag of donderdag uitkwam. Stefan vertelt Arthur over de hupconfrontatie. Geesje : Ik dacht, dit is mijn laatste nacht hier. Margriet : Je hoeft je niet goed te houden. Je mag wel boos zijn. Arthur : Ik vind het lachen. Ik vind het hardstikke knap. Geesje : Dat had je niet verwacht van mij hè ? Ik zit er nou wel door. Arthur : Je bent niet helemaal jezelf. Geesje : Zie je wel. Hij kan het weten.
0.08 Stefan heeft een theorie waarom de teams zo gemaakt zijn. Hij wil het Margriet nu niet vertellen, misschien straks in bed. Stefan zegt dat Moes het ook kan vertellen. Arthur kletst met Bram bij het hek. Mustapha zegt tegen Bram dat hij Laurens helemaal gek moet maken. Bram : Ik ga weg. Mustapha : Jij gaat absoluut niet weg. Zeker weten. Vijfhonderd euro, krijg je van mij. Gewoon jezelf blijven of ik sla je helemaal verrot. Bram : Ik hou van je.
0.13 Arthur : Wij krijgen ook een grote opdoffer daar in het buitenland. Geesje : Die mannen die daar nog zitten zitten daar nog een maand. Nee, twee weken is het. Margriet : Wat denk je van Sandra nu ? Dat is toch lullig. Het is niet positief als je meteen de bunker in moet. Dan kun je niet jezelf zijn. Als je een beetje jolig aan die kant kunt zijn. Geesje : Dan kun je zeggen dat ik redelijk wat fans heb. Ondanks mijn kloffie. Dus daar zou ik maar oppassen allemaal. Arthur : Ik vind het wel leuk om leuke kleren aan te hebben.
Jeanette: Geesje zit hier niet voor niets, zolang in haar eentje.
Margriet: Die teamindeling, dat vind ik ook vreemd.
Stefan: Dat is heel makkelijk.
Margriet: Wat dan?
Stefan: Dat vertel ik wel een keertje. Moes kan dat ook vertellen.
Jeanette: Dat je opeens zo goeie vriendjes met Mustapha bent....
Stefan: Opeens? Dat ben ik al heel lang.
Arthur vertelt Bram nog een keer over zijn heroische battle. ' Dus ik zwiep zo die ladder op....'
Mustapha komt er even bij staan.
Mustapha: Wat zuipen jullie?
Bram zegt dat ze al behoorlijk wat op hebben.
Bram: Ik ga volgende week weg. 100% zeker.
Mustapha: Jij gaat helemaal niet weg, dat weet ik zeker, daar durf ik wel 500 ¤ op te zetten.
Margriet: En toch is het moeilijk om in de bunker te beginnen. dat zie je nu aan Sandra. Die heeft een hele tijd in het buitenland gezeten en is er na een week weer uit.
Geesje: (Half grappend) Dan zie je maar, dat ik heel veel fans heb dat ik er nu nog in zit.
Mustapha gooit de bal onder de tafel, het hondje haalt de bal en loopt kwispelend weer terug naar de bungalow.
Stream 5
0.22 Mustapha : Wat met Geesje gebeurt is is niet fucking normaal. Ze zit hier negen dagen. Speaker : Wil Mustapha naar de dagboekkamer komen ? Stefan : Ik heb er problemen mee als mensen ineens heel anders gaan doen als normaal. Dingen die al lang besproken zijn, van, daar wist ik niks van af. Mustapha is snel weer terug. Mustapha : Ik ben een zoetekauw, ik eet tien zakken op een dag. Margriet : Moes, jij gaat even met mij naar buiten, kom op. Margriet en Mustapha blijven binnen.
0.29 Mustapha : Het zijn allemaal patsertjes deze groep (rijk neem ik aan). Margriet : Inderdaad. Mustapha : De sfeer is helemaal veranderd, heb je dat gemerkt ? De sfeer van het begin. Margriet : Er zijn nieuwe mensen. Ik vind het wel leuk. Mustapha : Je hebt actie nodig. Stefan : Iedereen verandert. Iedereen is zoekende naar zijn plek. Margriet : Het is niet prettig iedere keer een nieuwe start te maken. Op stream 3 speelt Bram op de grond met Quincy. Daniela zit er bij.
0.36 Arthur : Ursula is een lekkere vrolijke meid. Mustapha : Ben je verliefd ? Margriet : Het lijkt me wel lastig als je verliefd bent. Ik had wel naar het buitenland gewild. Iedereen is daar wat begonnen. Mustapha : Die pasten bij elkaar. Margriet : Nee. Stefan zegt dat het hier anders is. Stefan : Ik heb buiten gelegen maar er is niks gebeurd. Margriet : Je hebt daar je privacy op je slaapkamer ? Arthur vertelt dat hij soms met Mark in bed lag en soms met Ursula. Arthur : Dat was verwarrend. Mustapha richting Laurens als diens naam ter sprake komt : We zitten over je te roddelen. Even je oortjes dicht. Sukkel.
Arthur vertelt over de situatie in Portugal. Hij sliep met Mark op een kamer. Mark is type uitsmijter met enorme armen. De eerste dag ging Arthur eerder naar bed en sliep al toen Mark naar bed ging.
'Dus ik werd wakker en ik grijp die gast zo beet en ik denk, dat is verkeerd. Dat klopt niet!'
Dennis vertelt dat hij in Amsterdam heeft gewerkt bij een cafe/restaurant dat lijkt op de bekendste tent in Bloemendaal.
Judith: Solaris?
Dennis: Nee, met een 'R' .
Na enige tijd komt zij er achter dat hij het over De Republiek heeft. En dat hij op het Amstelveld gewerkt heeft.
Judith is er vrij zeker van dat ze hem eerder gezien heeft. 'Ik heb dat dus heel vaak, omdat ik dus een fotografies geheugen hep.'
Dennis: Het zou best wel kunnen, ik vergeet gezichten altijd heel snel. Ik heb heel veel kennissen maar weinig vrienden en daar ben ik wel blij mee.
Het lijkt of Wouter heeft gezegd dat het niet zo goed ging met Geesje.
Arthur vertelt dat hij een aanvaring met Dennis heeft gehad. Wederom maakt hij niet duidelijk waar het om ging.
0.46 Dennis kletst met Judith en Ting. Het gaat vooral over uitgaansgelegendheden.
Stream 5
0.47 De bedden worden verdeeld in de arme slaapkamer. Jeanette ligt al in bed. De bewoners zeggen dat het 's nachts koud is. Arthur : Anders doe ik mijn fleece an. Dan slaap ik gewoon in mijn fleece. Margriet : Nou gezellig hè ? Arthur : Ja. Margriet : Ben je blij dat ik er weer ben schat ? Mustapha : Op een vreemde manier ben ik blij dat je er nog bent. Mustapha zegt dat Margriet er tot 30 december in zit. Jeannette : Ik zat vijf dagen met mijn kont in de bunker. Mustapha roept : Kappen. Kappen nou. Jeanette : Mustapha, ik heb nog een appeltje met jou te schillen. Mustapha : Morgen wordt het bettelen. Stefan : Eerst nog genieten van de groep. Margriet : Genieten van Margriet. Hij (Mustapha) vindt het leuk dat ik er weer ben.
0.53 Geesje in de woonkamer tegen Arthur : Ik kan met iedereen goed opschieten maar ik keek naar jou, naar Mark en naar Ursula uit. Geesje moet giechelen omdat ze iets leuk vindt. Arthur : Ze snappen er geen zak van waar we het over hebben (inderdaad). Geesje : Ik vind het fijn dat Marc en Wouter samen gaan. Arthur : Ik heb een leuke dag gehad met Dennis. Ik heb ook een aanvaring met hem gehad. Geesje : Is het wel leuk geweest ? Arthur : Ik heb hem (?) wel een paar keer er op gewezen.
Stream 3
0.59 Er wordt dusdanig door elkaar gekletst bij de keuken dat ik er niks van kan maken.
Stream 5
1.02 Geesje : Het is tijd om te slapen. Mustapha over Quincy : Het kost energie. We kunnen beter die bal richting bungalow gooien. Mustapha speelt vervolgens toch met de hond. Laurens bij het hek : We zijn blij dat jij hier niet bent Moes. Mustapha : Ik vermaak me wel. Margriet is ondertussen op zoek naar haar tandenborstel.
Ze krijgen hem niet in z'n mand.
Dennis: Ik vind het een beetje hypocriet. Arthur, die had zijn shampoo laten vallen en die wilde dus van Big Brother..., kijk, hij had het zelf laten vallen, ik wil niet roddelen, maar...
Stream 3
1.11 Judith met Dennis in de slaapkamer. Ze hebben allebei supermankleren. Dennis stelt voor het een keer tegelijkertijd aan te trekken. Het beeld staat voortdurend stil. Judith vertelt Dennis waar hij zijn spullen kan opbergen. Dennis heeft een pak bij zich. Judith : Jeanette wordt helemaal gek. Dennis : Wie is Jeanette in godsnaam ? Judith : Met blond haar aan de overkant. Dennis : O. Judith : Ga jij nog bubbelen Daan ? Daniela : Ja. Judith : Ik zit te twijfelen. Stream naar buiten waar o.a. Bram en Ting in het bubbelbad zitten. Martijn : Ik moet morgen mijn teennagels knippen.
1.15 Stream weer naar Dennis en Judith in de slaapkamer. Judith vertelt dat ze soms gewekt worden en dat je op bepaalde dagen fitness hebt. Dennis : Ik wist niet dat je met andere mensen op een kamer zou slapen. Ik wil niet in mijn ééntje wakker worden om elf uur. Dennis zegt dat hij niet veel rookt. Vervolgens zegt hij tegen Laurens dat hij code 2 moet bestellen. Dennis : Want ik heb nog maar twee pakjes of zo.
Stream 5
1.26 Margriet gaat in haar bed liggen. Geesje ligt al in haar bed. Jeanette : Ik denk dat we qua persoon meer hebben aan hem hier (Arthur). Ook Arthur en Stefan gaan naar bed. Ik geloof dat Arthur dropjes uitdeelt. Het licht is nog aan in de slaapkamer.
Stream 3
1.39 Laurens vertelt Dennis bij de keuken over de gebeurtenissen in het huis.
Stream 5
1.41 Mustapha : Ik ben de enige allochtoon hier. De rest in geïntegreerd. Geassimileerd zeggen ze dan. Arthur : Waar ben jij geboren dan ? Mustapha : Marokko. Jeanette vertelt over haar woordenwisseling omdat ze drank bestelde vanmorgen. Margriet : Zo is het helemaal niet gegaan, maar goed. We krijgen elke keer maar de helft van de boodschappen als je te veel besteld. Jeanette gaat er tegen in. Quincy is in de slaapkamer. Jeanette vindt het niet prettig dat hij in de slaapkamer is. Arthur : Zullen we hem naar zijn mand brengen ? Margriet : Hij wil misschien toch bij mensen in de buurt blijven. Het is me niet duidelijk wat er met de hond gebeurt.
1.45 Margriet : Jeanette, vertel het verhaal zelf maar. Jeanette : Ik heb er nu geen behoefte meer aan.
De stream stopt.
Ze rennen ineens al door de duivel bezeten met zijn drieën (Laurens, Bram en Dennis) naar buiten. Geen idee wat er aan de hand is. Na een aantal seconden zetten ze hun gezellig samenzijn aan de bar weer voort.
quote:Volgens mij had hij die dropjes meegesmokkeld want hij haalde ze uit een plastic tasje dat in een schoen zat en zei dat hij wel had verwacht dat ze daar niet zouden kijken.
Op vrijdag 4 oktober 2002 01:31 schreef Bus watcher het volgende:
Ik geloof dat Arthur dropjes uitdeelt. Het licht is nog aan in de slaapkamer.
en ojaa tuur en moes hebben hondekoekjes lopen vreten
Die dikke prutser van een ex-agent kan trouwens meteen oprotte! "ik ben weg bij politie omdat ik alleen papier werk deed" uhhhh zeg dat dan daar!! en eis wat! sukkel met je grote mond!
en waarom liet martijn krabbe die psycholoog niet uitspreken??? toen hij die sandra eens de waarheid wilde vertellen!!! beetje jammer ! Want hij wilde haar ff flink de waarheid vertellen maar hij kreeg de kans niet!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door AnTjE101 op 04-10-2002 11:38]
10.20
Bram vraagt zich af hoe dat zit met speeltjes van Quincy of die van de bunker naar de bungalow mogen worden gegooid.
Martijn denkt dat ze dat beter via de DBK kunnen doen.
Ze vinden het een lief hondje, hij heeft zelfs nog niet één keer geblaft merkt iemand op.
Margriet komt de kooi binnen.
Er is 'iets' met de koffie... (??) er is iets gebroken en nu mogen ze de koffie niet drinken. Er is om nieuwe koffie gevraagd maar of die er ook komt is niet toegezegd door BB.
Margriet zegt tegen Stefan "ik heb alleen maar appelrepen en ik zie jou met een honey(nogwat) reep lopen??!!"
"ja" zegt Stefan "die heb ik..... mevrouw de koningin.. hier is uw thee"
Margriet zegt "ik ben blij dat ik weer bij jullie zit"
Margriet zegt dat ze een beetje gaat 'hakken' ze is klaar met aardig doen. "Die kant zit echt wel in me hoor! Daardoor is toen mijn relatie stuk gegaan... 'Wat ben jij een valse kat ' zei mijn schoonmoeder toen."
Arthur zegt 150 meter bij zijn ouders vandaan te wonen.
Wat ik er van begrijp zijn zijn ouders op latere leeftijd gescheiden.
Oeps.. wat zie ik daar.. Judith en Bram liggen te stoeien op bed.. het gaat er wild aan toe.. ze hebben dikke lol.
"ik hoor het kraken" zegt Judith
"Als ik je pijn doe moet je het zeggen hoor... ik wil je geen pijn doen" zegt Bram
"Geen genade... dat nooit!!" zegt Judith "gewoon lekker even stoeien!!"
Na een onderbreking om haar zender goed te doen bespringt Bram Judith opnieuw.
"Nu heb ik je " schreeuwt Bram "Genade!!!"
"nee" zegt Judith " ik ben pas begonnen"
Met één of andere wilde trap schop Judith een lamp van de rails..
"Sorry sorry (en dat 10 keer!!)
Bram repareert de lamp vlug.
Judith ziet denk ik een santie boven haar hoofd hangen, want ze blijft maar sorry roepen en 'oh wat stom!!'
Judith en Bram gaan naar de DBK om hun zonde te vertellen.
10.50
Bram en Judith hebben hun excuus aangeboden in de DBK.
"Oh" zegt Judith "ik kan me zo naar voelen.. het is lang geleden dat ik iets kapot heb gemaakt."
Bram zegt ook nooit dingen met opzet te willen vernielen.
Judith hoopt maar niet dat anderen de dupe worden van dit voorval.
"oh wát erg" zegt ze 'tig' keer .
Buiten hoor ik de bewoners 'whiskey' roepen... zouden ze Quincy omgedoopt hebben?
Margriet zegt dat ze vanavond niet naar het café kunnen... dankzij Daniela!!
Ze wijst Arthur er nog maar eens op dat er absoluut niets door het hek mag worden gegeven!
Jeanette staat bij het hek met Dennis te praten, maar ik heb geen geluid bij die stream.
In de keuken praat Judith nog na over de stoeipartij... ze zegt "ik heb het ook wel met Daan gedaan.. en toen ging het goed! Ik vind het ook kut voor Bram, die zit net hier."
Bram zegt "ik kan vragen of ik het zelf mag herstellen... als ik de spullen heb kan ik het zelf maken"
Judith: "Ik voel me vier!! We hebben ook gezegd dat we het nooit meer zullen doen"
Judith en Bram lopen weer naar de slaapkamer om de 'schade' te bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |