Wie doet dat nou. Die "streamverslagen" zijn gewoon normale posts over wat er gebeurd. Zo bijzonder is het toch niet dat er complimentjes over gegeven moet worden ...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee. Je kunt bijvoorbeeld in dit topic zeggen dat iemand uitstekend streamverslagen schrijft of juist niet.
daar sta ik ook best verbaasd van te kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:05 schreef milagro het volgende:
grappig om te zien hoe snel men toch wel een soort van band opbouwt, hè
Een streamverslag kan ook het rechtstreekse verslag zijn (de beelden)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:04 schreef APK het volgende:
[..]
Wat begrijpen mensen toch niet aan 'commentaar op streamverslagen.
Klagen over bewonersetc. kun je toch in hun eigen topics doen
Dit heb je best mooi verwoordquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:06 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Wie doet dat nou. Die "streamverslagen" zijn gewoon normale posts over wat er gebeurd. Zo bijzonder is het toch niet dat er complimentjes over gegeven moet worden ...
Maar dat zal wel aan mij liggen.
dan moet je steeds heen en weer 'lopen' tussen allerlei topics.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:04 schreef APK het volgende:
[..]
Wat begrijpen mensen toch niet aan 'commentaar op streamverslagen.
Klagen over bewonersetc. kun je toch in hun eigen topics doen
nee, hij heeft gedouchtquote:
Nee, een streamverslag is alleen maar een verslag van het beeld en geluid.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een streamverslag kan ook het rechtstreekse verslag zijn (de beelden).
tegen december snappen we allemaal wélke posts wáár horen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:09 schreef milagro het volgende:
[..]
dan moet je steeds heen en weer 'lopen' tussen allerlei topics.
ik zie dit topic als een direct reageren op de live streams , op wat je NU ziet dus
en het streamtopic is voor mensen om bij te blijven, als ze niet hebben kunnen kijken.
de eigen topics dan weer als je gewoon eens lekker wilt vitten en zaniken over 1 persoon.
Ja, dat ligt aan jou. Want het kan pittige en leuke discussies opleveren. Iemand die favoriet is van een bepaalde bewoner zal gauw de neiging hebben om een gekleurd verslag te schrijven. Andere mensen kunnen daar dan weer commentaar op leveren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:06 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Wie doet dat nou. Die "streamverslagen" zijn gewoon normale posts over wat er gebeurd. Zo bijzonder is het toch niet dat er complimentjes over gegeven moet worden ...
Maar dat zal wel aan mij liggen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:13 schreef agRESSIV-e het volgende:
wie zit er nu in die blauwe polo?
ik heb het gevoel dat er sommige mensen "gemute" worden ??
dat is toch lieske??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
En wat ligt dat domme wijf toch steeds te duimen?? Is ze ons aan het hinten dat zíj de purnoster is?
dat is ralphquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:13 schreef agRESSIV-e het volgende:
wie zit er nu in die blauwe polo?
ik heb het gevoel dat er sommige mensen "gemute" worden ??
Lieske: FAKEquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:14 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dat is toch lieske??
die ligt gewoon heel intens te genieten!![]()
dat dacht ik dus ook! maar zijn discussie met rikkert(???) word wel "gemute"quote:
Ingrid, toch is dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
En wat ligt dat domme wijf toch steeds te duimen?? Is ze ons aan het hinten dat zíj de purnoster is?
ik heb hier 4 verschillende streams hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:17 schreef agRESSIV-e het volgende:
er is op dit moment maar één stream toch?
Nu hij dat blauwe shirt aanheeft en z'n haar nat heeft gemaakt....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid, toch is dat?
had ik al gezegd, dat ik Ralph erg.. vast wel
wee hun gebeente als ze hem eruit stemmen
ikwil nu wel graag de huidige vriend zien, ter vergelijk, zeg maar![]()
ik moet hoognodig eens een kazerne binnenlopen, geloof ik, als Ralph representatief is voor zijn beroepsgroep ... mijn hemel, zegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:16 schreef Dr_Greene het volgende:
Geloof er niets van dat die Ralph brandweerman is.
Brandweermannen zijn toch ouder dan veertig en hebben een grote snor??
ahh ik ook weer!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
ik heb hier 4 verschillende streams hoor![]()
O, en ik begreep de bedoeling van de verschillende topics dus helemaal fout![]()
Nieuw enzo...
ik ook, oud en zoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
ik heb hier 4 verschillende streams hoor![]()
O, en ik begreep de bedoeling van de verschillende topics dus helemaal fout![]()
Nieuw enzo...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ik moet hoognodig eens een kazerne binnenlopen, geloof ik, als Ralph representatief is voor zijn beroepsgroep ... mijn hemel, zeg
ga je niet mee danquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik weet het nu zeker.. je bent écht gek..
Volgens mij heeft Tanja ook gezien wat wij zien Milagro... Je moet 'r eens zien stralen....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ga je niet mee dan![]()
ik bedoel, ik val op donker, maar ik mag graag een uitzondering maken...
kijk dan toch![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoor Ralph wel , hoor, hij stelde De Buik een hoop vragen net ...die stemquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:26 schreef agRESSIV-e het volgende:
als ralph praat, met iemand, of een groepje, word dat gemute!
ik denk dat wij dat nog niet mogen horen, en moeten wachten tot de uitzending
Daarom heb ik 2 windows open staanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef Tasha het volgende:
Echt waar, de slaapkamerbeelden hebben het commentaar van de woonkamer en andersom, niks geen mute.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |