Dus wat we tot nu toe in dit topic gedaan hebben (ouwehoeren over de streams) klopt dus niet helemaal? Hier mag je alleen typo's etc posten?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, dit topic is bedoeld voor commentaar en/of kanttekeningen op de geschreven streamverslagen in Streamverslagen van donderdag 25 augustus 2005 deel 3 en niet op de streams zelf. Dat laatste kun je in Big Brother 5 - Slowchat (Deel 3) doen.
Zoals ik het nu begrijp zijn de streamverslagen 'het logboek'. Is dit topic bedoeld voor aanvullingen, opmerkingen en of feedback óver die geschreven verslagen en mogen we in het SC topic ouwehoeren... Maar hier zal een modje toch écht duidelijkheid in moeten geven, want écht snappen doe ik het niet meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:53 schreef Falco het volgende:
Dit topic is toch voor loos gelul en dat andere topic is toch om meer serieus aan te geven wat er aan de hand is? Dus dat het andere topic meer een logboek is...
Is dat niet ongeveer hetzelfde..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, dit topic is bedoeld voor commentaar en/of kanttekeningen op de geschreven streamverslagen in Streamverslagen van donderdag 25 augustus 2005 deel 3 en niet op de streams zelf. Dat laatste kun je in Big Brother 5 - Slowchat (Deel 3) doen.
I het topic "streamverslagen" is het de bedoeling dat je sec, en enigszins objectief, verslag doet van wat je op de streams ziet en hoort. Commentaar daarop, of losse opmerkingen omdat je ook aan het meekijken bent maar verder geen verslag schrijft, kunnen hier.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:53 schreef Falco het volgende:
Dit topic is toch voor loos gelul en dat andere topic is toch om meer serieus aan te geven wat er aan de hand is? Dus dat het andere topic meer een logboek is...
beter 1 topic met streamverslagen en daarbij meteen je eigen commentaar, op de weblog komt de complete verslag te staan voor een duidelijk overzicht dus dat boeid verder ook niet .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals ik het nu begrijp zijn de streamverslagen 'het logboek'. Is dit topic bedoeld voor aanvullingen, opmerkingen en of feedback óver die geschreven verslagen en mogen we in het SC topic ouwehoeren... Maar hier zal een modje toch écht duidelijkheid in moeten geven, want écht snappen doe ik het niet meer.![]()
streamtopic is voor streams, de mensen die overdag niet kunnen kijken vooral en de enkeling die 'snachts wilt slapenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals ik het nu begrijp zijn de streamverslagen 'het logboek'. Is dit topic bedoeld voor aanvullingen, opmerkingen en of feedback óver die geschreven verslagen en mogen we in het SC topic ouwehoeren... Maar hier zal een modje toch écht duidelijkheid in moeten geven, want écht snappen doe ik het niet meer.![]()
Met deze verdeling ben ik het wel eens...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:59 schreef milagro het volgende:
[..]
streamtopic is voor streams, de mensen die overdag niet kunnen kijken vooral en de enkeling die 'snachts wilt slapen
dit topic is voor het fulmineren tegen de bewoners, het klagen over de bewoners, het opzoeken van mede of tegenstanders in deze.
het SC topic is voor alles wat niet noodzakelijkerwijs over BB gaat, denk ik.
en mag Ralph weer in beeld, dank u!
Nee, in vorige edities bleek dat mensen vaak vragen over de streamverslagen hadden, vinden dat de streamverslaggever niet objectief genoeg is, of dingen verduidelijkt willen hebben door de auteur. Dat gebeurt vaak genoeg om een eigen topic te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is dat niet ongeveer hetzelfde..
Nee. Je kunt bijvoorbeeld in dit topic zeggen dat iemand uitstekend streamverslagen schrijft of juist niet. Kijk maar eens in het archief.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is dat niet ongeveer hetzelfde..
Wat begrijpen mensen toch niet aan 'commentaar op streamverslagen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:59 schreef milagro het volgende:
dit topic is voor het fulmineren tegen de bewoners, het klagen over de bewoners, het opzoeken van mede of tegenstanders in deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |