Programma'tje hier programma'tje daar...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:36 schreef Maerycke het volgende:
Geluid van stream 1 en 2 horen bij 3 en 4 en vice versa. Het werkt wel als je het speciale programmaatje gebruikt en het geluid aan en uitvinkt naar voorkeur
Versatel is toch telefonie? Zit jij nu op je GSM te kijken of loop ik hopeloos achter?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:37 schreef koster het volgende:
ik kijk lekker met mjn versatel decodertje
Ik heb internet van versatel met het voetbal live, en nu is daar sinds gisteren 4 24uurs livecams van BB2005 aan toegevoegdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:40 schreef Stali. het volgende:
[..]
Versatel is toch telefonie? Zit jij nu op je GSM te kijken of loop ik hopeloos achter?
Allemaal op je mobieltje dus?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:44 schreef koster het volgende:
[..]
Ik heb internet van versatel met het voetbal live, en nu is daar sinds gisteren 4 24uurs livecams van BB2005 aan toegevoegd
ja was niks mis mee inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:50 schreef KonnieKipke het volgende:
We zagen weer fraaie borsten.
Dat is Joost. En dat was een foto van z'n vriendin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:04 schreef Magics het volgende:
roel gaf in de slaapkamer een kusje op de foto van ???? zn vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |