en Lieske deed d'r haar ook meteen los toen hij binnen kwam alquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Tanja ook gezien wat wij zien Milagro... Je moet 'r eens zien stralen....
Ik voorspel dat ie gaat nuecken met één van die andere grieten en dat Natalie dat superjaloers wordt.... catfight!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:30 schreef milagro het volgende:
[..]
en Lieske deed d'r haar ook meteen los toen hij binnen kwam al
Genoeg drama-queens aanwezig dus, in het huis.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:58 schreef Maerycke het volgende:
21.50: Nathalie, Menno en Linda staan in de keuken. Ze vinden allemaal dat Rob het spontane vertrek erg volwassen heeft opgevat. Nathalie is nog erg onder de indruk en meldt dat ze overwoog het huis zelfs te verlaten. Ze vindt dat ze eigenlijk koel moet blijven hieronder, omdat dit nu precies het effect is waar Big Brother op uit is. Linda zegt dat ze Nathalie absoluut had tegengehouden wanneer Nathalie het huis had willen verlaten.
dat zei ik ook al netquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik voorspel dat ie gaat nuecken met één van die andere grieten en dat Natalie dat superjaloers wordt.... catfight!!!
en flugel wordt dan ook jaloers natuurlijk
quote:geluid van 4 hoort bij 1
geluid van 1 hoort bij 4
geluid van 2 hoort bij 3
geluid 3 hoort 2
neehee, natalie mag er gewoon bij komen liggenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik voorspel dat ie gaat nuecken met één van die andere grieten en dat Natalie dat superjaloers wordt.... catfight!!!
en flugel wordt dan ook jaloers natuurlijk
OMGquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:38 schreef flugeltje het volgende:
Hé pssst, Milagro.....
Heb je deze al gezien?
[afbeelding]
Ff gejat van Gert uit het Ralph-topic....
Nee, met jouw post is het laagste niveau bereiktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:55 schreef agRESSIV-e het volgende:
aaaah moederkoek recepten, het laagste nivo tot nu toe is berijkt![]()
Wié?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:57 schreef agRESSIV-e het volgende:
en daniële vergeet weer eens haar zender...
hij was iig ontopicquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:57 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee, met jouw post is het laagste niveau bereikt
mijn god .. hoe kom ik daar nou weer op? ingid natuurlijkquote:
Uhhh je typt toch wel met 2 handen he?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:05 schreef milagro het volgende:
mmm, nice ass
zit die Joost nog steeds in de dagboekkamer, of ben ik verblind door Hém?
ik zit hier heel braaf boeken te kaften en thee te drinken en te schrijven en te plakken, van alles dus behalve dat wat die meneer oproeptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:07 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Uhhh je typt toch wel met 2 handen he?
hij heeft het over een vriendin dus ik denk het niet...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef Tobbes het volgende:
Is die gozer met die gestruipte longsleeve gay?
Zou best wel eens kunnen ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:18 schreef fiscus_primus het volgende:
ik denk dat joost een persoonlijke opdracht gekregen heeft. Geloof er niks van dat ie alleen over rob heeft gepraat...
Die heeft ook dus meer lullen gegeten dan doperwtjes en dient het mondje dus gevuld te blijven.quote:
ah dat zal het zijn, jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:30 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Die heeft ook dus meer lullen gegeten dan doperwtjes en dient het mondje dus gevuld te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |