Nee, met jouw post is het laagste niveau bereiktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:55 schreef agRESSIV-e het volgende:
aaaah moederkoek recepten, het laagste nivo tot nu toe is berijkt![]()
Wié?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:57 schreef agRESSIV-e het volgende:
en daniële vergeet weer eens haar zender...
hij was iig ontopicquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:57 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee, met jouw post is het laagste niveau bereikt
mijn god .. hoe kom ik daar nou weer op? ingid natuurlijkquote:
Uhhh je typt toch wel met 2 handen he?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:05 schreef milagro het volgende:
mmm, nice ass
zit die Joost nog steeds in de dagboekkamer, of ben ik verblind door Hém?
ik zit hier heel braaf boeken te kaften en thee te drinken en te schrijven en te plakken, van alles dus behalve dat wat die meneer oproeptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:07 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Uhhh je typt toch wel met 2 handen he?
hij heeft het over een vriendin dus ik denk het niet...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef Tobbes het volgende:
Is die gozer met die gestruipte longsleeve gay?
Zou best wel eens kunnen ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:18 schreef fiscus_primus het volgende:
ik denk dat joost een persoonlijke opdracht gekregen heeft. Geloof er niks van dat ie alleen over rob heeft gepraat...
Die heeft ook dus meer lullen gegeten dan doperwtjes en dient het mondje dus gevuld te blijven.quote:
ah dat zal het zijn, jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:30 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Die heeft ook dus meer lullen gegeten dan doperwtjes en dient het mondje dus gevuld te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |