quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:08 schreef crossover het volgende:
ah gelukkig, is dat oude topic eindelijk uit My Active Topics
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:14 schreef Geqxon het volgende:
Nu even beargumenteerd:
Je lapt 3400 euro, en je rijd 2 jaar lang met een replica, met een klein kutuitlaatje en dunne banden. scooters noemen we dat.
-Je wacht niet , je krijgt een leuk klein brommertje voor 20euro, enkrijgt op je 18e een leuke 25kw motor + je motorrijbewijs.
Geen lastige keuze hoor
Hijs 2900, he, ook niet overdrijven nu..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:24 schreef Geqxon het volgende:
Mja, ik vind 3400 euro om 2 jaar op een wanabee-neppert-replica "ik mag nog geen R1 rijden" brommer te rijden een beetje duur.
you wish...quote:Daarnaast krijg ik met mijn tomos meer complimenten dan jij in je hele leven met die TZR
Mn pappie had nog wat geld over op z'n bankrekening.. heb zelf 300 bij moeten lappen. (Hij houdt ook het geld bij de uiteindelijke verkoop, uiteraard..quote:En hoezo hoef je hem niet zelf te betalen, issie gestolen ofzo?
moet wel speciaal ding zijn dan <_< of scholden ze maar wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben in 8 maanden 3 keer met mijn tomos gecomplimenteerd door wildvreemden mensen. Één keer werd ik zelfs teruggeroepen toen ik keihard langsree. Jij?
De reden is dat mijn tomos uniek is. Van jouw TZR rijden er in nederland een paar duizend van rond. Stoer!
Ow en uhm: papa'skindje
Ik ben de tel kwijtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben in 8 maanden 3 keer met mijn tomos gecomplimenteerd door wildvreemden mensen. Één keer werd ik zelfs teruggeroepen toen ik keihard langsree. Jij?
Das waar, hoewel ik niet vaak een TZR zie rijden(in Nederland, wel te verstaan, moet je in Barcelona eens kijken.. op iedere hoek van de straat staat er daar wel eentje...), is het waar dat ie zo van de lopende band af komt. Ik wil ook wel de underseat enzo nog veranderen, maar ik ben ook een beetje bang dat ik t verklootquote:De reden is dat mijn tomos uniek is. Van jouw TZR rijden er in nederland een paar duizend van rond. Stoer!
Who caresquote:Ow en uhm: papa'skindje
Zondag zal ik na het poetsen even mooie foto's postenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:40 schreef Modwire het volgende:
Heb je btw nog mee foto's van je brommer, als hij zo uniek is wil ik er wel wat meer van zien... (In het andere topic heb je alleen een foto van de voorkant geplaatst)![]()
keerl ik heb alles zelf moeten betalenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:21 schreef Modwire het volgende:
Verder hoef ik het niet zelf betalen, dus dan is de keuze sowieso snel gemaakt
Blauw-zwart, in de 2004 kleurenstellingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:25 schreef beertema het volgende:
welk kleuren schema heeft je Tzr eigenlijk Modwire?
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:14 schreef Modwire het volgende:
[..]
Btw, ben ik de enige die vind dat PUB ontzettend overgemodereerd wordt??
Dat wilde ik ook net ff vragenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:40 schreef Modwire het volgende:
Heb je btw nog mee foto's van je brommer, als hij zo uniek is wil ik er wel wat meer van zien... (In het andere topic heb je alleen een foto van de voorkant geplaatst)![]()
Daar was toch iemand tegenaan gereden terwijl ie stil stond? Hoe is dat afgelopenquote:
net en maand oud?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:19 schreef vive_la_vida het volgende:
Ik ook maar ff dan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Aprilia sr 50 r
deze staat online voor verkoop en is wel mooi 800 euries ( kun je een mooie scooot voor halen )quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:16 schreef rob-88. het volgende:
hoeveel vertel vertel ( zag hem bij de brommerboer staan en toen was die volgens mij erg prijzig )
Die heb ik er eentje, Peugeot Fox Deliveryquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:09 schreef rob-88. het volgende:
ik vind zo''n brommertje waarmee die lui pizza's bezorgen ook wel vet ( alleen zijn ze prijzig ... )
laat me raden voor de deluxe versie betaal je ook een luxe prijsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:02 schreef Cerbie het volgende:
Die foxjes zijn net als een Puch Maxi niet kapot te krijgen, ik heb de mijne alweer een tijdje en het enige wat er aan kapot is gegaan is een zuigerveer.
Als je een elektrische start enzo wil moet je een Deluxe versie nemen, alleen die hebben dat, die vind ik er ook het mooiste uit zien, vooral de zwarte versie
1529¤quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:12 schreef rob-88. het volgende:
[..]
laat me raden voor de deluxe versie betaal je ook een luxe prijs![]()
Wat lul je manquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:05 schreef rob-88. het volgende:
jah zal morgen weer naar de maker brengen ( tip wil je je maandsalaris er door heen jagen koop een puch maxi ) de vorige keer moest er een heel nieuw blokje in![]()
dan gaan ze +/- 75 km/hquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:56 schreef Cerbie het volgende:
Ohja opvoeren, ik heb de mijne niet opgevoerd, maar met een andere uitlaat en vario gaan ze heel hard (voor een brommer dan).
Wat ik niet aan zou raden trouwens, trommelremmen en heel hard gaan is niet echt veilig enzo
Met alleen de varioring verplaatsen, niks anders moet je de 60 zo kunnen halen
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maar die foxies die zijn toch gewoon scooters eigenlijk, die er uit zien als een brommer?
Volgens mij wel...quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:11 schreef Geqxon het volgende:
Maar hebben ze dan ook een "Variomaat" waardoor ze zo een stront scooter geluid maken?
Voeg me ff toe op msnquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik werd pas om 12:20 wakker, waarna ik moest werken
Tering dat word weer een week wachten
Die voorvork, welke kleur heeftie, is hij als nieuw, stuur je hem via de post?
Mja, je zou het een verkapte scooter kunnen noemen, maar ik vind ze ook wel mooi. Ze trekken harder op dan een scooter omdat ze niet zo zwaar zijn, ongeveer 60 kilo.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:55 schreef rob-88. het volgende:
waarom ? ze zijn goedkoper en ik vind ze er wel mooi uit zien
( maar ze worden dus niet aangedreven door een ketting )
trekken ze dan standaart even hard op als een standaart scooter ?
Kom je zo niet met je schoenveters in de ketting terecht, of zit daar normaal een kap overheen? Wel een geinig dingquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:48 schreef rob-88. het volgende:
jah is wel een mooi dingik ben zelf niet zo lang en ik vind 50 al hard genoeg ( woon aan de rand van een volksbuurt en de politie rijd nogal regelmatig door ons straatje en de rollerbank ben ik ook al een paar keer tegen gekomen )
ik post wel een foto van mn maxihet liefst blijf ik hier op rijden maar het aan rennen + nog wat meer mindere technische aspecten vallen me soms een beetje tegen
let niet op de grote tering bende achterthuis ( is allemaal mijn schuldbeloof mn ouders al 5 maanden dat ik het een keer zal op ruimen
)
][[url=http://img296.imageshack.us/img296/7386/vakantieportugal0016sj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Daarom heb ik ook een tweedehands brommertje gekochtquote:Op donderdag 1 september 2005 15:38 schreef Repeat het volgende:
Echt zonde van je geld, als je nu geen scooter koopt twv 3000, heb je over 2 jaar 3000 meer te besteden aan je auto, en dat is echt het verschil tussen een afgeragde kutbak en een fatsoenlijke auto.
Dat probeerde ik dus duidelijk te maken tegenover een TZR gebruikerquote:Op donderdag 1 september 2005 15:38 schreef Repeat het volgende:
Echt zonde van je geld, als je nu geen scooter koopt twv 3000, heb je over 2 jaar 3000 meer te besteden aan je auto, en dat is echt het verschil tussen een afgeragde kutbak en een fatsoenlijke auto.
En het is nu het verschil tussen een knappe scooter/brommer en een puch..quote:Op donderdag 1 september 2005 15:38 schreef Repeat het volgende:
jep, maarja, puch gaat hard zat voor 2900 euro minderquote:Op donderdag 1 september 2005 23:35 schreef Modwire het volgende:
[..]
En het is nu het verschil tussen een knappe scooter/brommer en een puch..![]()
hele ding vonkt niet eens enzquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:09 schreef fs180 het volgende:
repeat: ontsteking afstellen..
zo.. nieuwe uitlaat erop, licht is nog steed brak.. achterlicht nu ook kapot.. kut niet lampje halen morgen, en nieuwe zuigerzeer.. was overleden
Bestaat er niet iets als een taxatie voor scooters ofzo dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:38 schreef Enzo18 het volgende:
het mooiste is, jullie knakker steken er nu zoveel geld in, tot ie gestolen word, krijg je geen cent terug van al die uren werk wat erin zit en je onderdelen!
Niet dat ik anti-brommer ben hoor, heb zelf 1,5 jaar Puch NRG gereden en een half jaar een echt puchje tot die gestolen was
Rijd nu VW Golf II 1.8 GTI 16V![]()
C-O-O-Lquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:07 schreef BID112 het volgende:
nou dan moet ik ook maar eventjes *pimpen*
ik heb een batavus city, uit het jaar 1980 dacht ik, het is leukspeelgoed en zeer goedkoop qua verzekering en benzine, en vooral in deze tijden is dat wel gemakkelijk.
Gebruik dat ding alleen voor korte afstanden, is ook wel logisch als je weet dat dat ding niet harder gaat/wilt dan 25km/h dus voor langere afstanden heb ik OV en gelukkig me auto
Ik vind hem zo fout dat hij eigenlijik wel weer grappig is.
eventjes een fototje, ter verduidelijking.
[afbeelding]
Goed spul! heb ook nog zoiets staan... maar dat vage ding wil INEENS niet meer harder dan 30?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:22 schreef Sport_Life het volgende:
[afbeelding]
dit zijn pas brommers... Reed menig scooter eruit (uitzonderingen op de sjonnies die ¤300 aan een uitlaat uitgaven en elke maand weer nieuwe onderdelen bij de scooterboer moesten halen vanwege slijtage) en dat ding is 100x geflikkerd zonder ook maar 1 deuk te hebben opgelopen.
K heb nu mn autorijbewijs en rijd er dus nooit meer op, maar t was een mooie tijd!!
grappig, ik was ook jouw leeftijd toen ik ermee begon te klooienquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Goed spul! heb ook nog zoiets staan... maar dat vage ding wil INEENS niet meer harder dan 30?
Ik vind hem niet echt mooi, met die stang zo in het midden en een erg laag stuurquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:59 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit echt de meest geile puch ever![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:22 schreef Sport_Life het volgende:
[afbeelding]
dit zijn pas brommers... Reed menig scooter eruit (uitzonderingen op de sjonnies die ¤300 aan een uitlaat uitgaven en elke maand weer nieuwe onderdelen bij de scooterboer moesten halen vanwege slijtage) en dat ding is 100x geflikkerd zonder ook maar 1 deuk te hebben opgelopen.
K heb nu mn autorijbewijs en rijd er dus nooit meer op, maar t was een mooie tijd!!
Ja ik weet het niet ik zal er nog is naar kijken binnenkortquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:59 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
grappig, ik was ook jouw leeftijd toen ik ermee begon te klooien. Datie niet meer harder dan 30 wil kan verschillende oorzaken hebben en valt dus ook niet zo op te lossen. Maar je hebt vast wel een oom die ooit ook op een kreidler heeft gereden
.
ik wilde ook een 50cc quad maar toen ik hoorde dat die dingen standaard 35 gingen? wilde ik hem al niet meerquote:Op zondag 4 september 2005 02:17 schreef Nashje het volgende:
Gisteren hier een jochie van 16 verongelukt met z'n scooter. Gassie was ongeveer 2 maanden 16 en maand geleden had ie z'n scooter gekocht. Naja zegt toch wel wat hoe je met je ding om gaat vind ik.
Ik zou wel graag een quad willen hebben. Zal m'n ma toch wel niet goedkeuren.
hier in de buurt rijdt iedereen rond met een 100/150 cc, dat wil welquote:Op zondag 4 september 2005 11:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ik wilde ook een 50cc quad maar toen ik hoorde dat die dingen standaard 35 gingen? wilde ik hem al niet meerdan betaal je 200 euro en dan kan ie maar 35
![]()
Je kan hem toch wel een stuk opvoeren, want die dingen passen toch niet op een rollenbank?
half scooter rijdend nederland heeft zo'n aprilia.. of een aerox..quote:Op zondag 4 september 2005 12:44 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Leuk scootertje is datvriend van me heeft er ook zo 1.
Aeroxjes zie je idd overal, maar hier in de buurt ken ik eigenlijk maar 2 SR replica's...quote:Op zondag 4 september 2005 12:57 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
half scooter rijdend nederland heeft zo'n aprilia.. of een aerox... Schakelbrommers zie je helemaal nergens meer helaas.
schakelbrommers zijn vet, rij er zelf ook eenquote:Op zondag 4 september 2005 12:57 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
half scooter rijdend nederland heeft zo'n aprilia.. of een aerox... Schakelbrommers zie je helemaal nergens meer helaas.
Valt erg mee, maar je moet er een auto rijbewijs voor hebben en dat heb ik nietquote:Op zondag 4 september 2005 12:21 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
hier in de buurt rijdt iedereen rond met een 100/150 cc, dat wil wel. Maar die dingen zijn voor de particulier bijna onbetaalbaar.
Neuh want die quads zijn erg zwaar...quote:Op zondag 4 september 2005 12:47 schreef Repeat het volgende:
quads zijn idd vette dingen met een 450cc blok oid, maar ik neem aan dat het met een 50cc ook wel leuk moet zijn. Alle standaard scooters en brommers hebben per slot van rekening ook gewoon zo'n blok
250cc 4takt is ook al genoeg om te driften hoorquote:Op zondag 4 september 2005 12:47 schreef Repeat het volgende:
quads zijn idd vette dingen met een 450cc blok oid, maar ik neem aan dat het met een 50cc ook wel leuk moet zijn. Alle standaard scooters en brommers hebben per slot van rekening ook gewoon zo'n blok
verkoop je emquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:22 schreef Sport_Life het volgende:
[afbeelding]
Nou dan wil ik jou "Woonkamer" wel eens zien, als je denk dat dat een woonkamer isquote:Op maandag 5 september 2005 12:36 schreef kokos het volgende:
[..]
Waarom staatie in godsnaam in de woonkamer![]()
Is dat pimp of is dat pimp?quote:Bullet Chroom puchshop.nl ¤ 21,90
Achterlicht klein Chroom / Wit (Rood lampje) Lexus look puchshop.nl ¤ 4,90
Voorvork compleet 50snel.nl ¤ 55,95
Koplamp Rond Chroom puchshop.nl ¤ 10,90
Stabilisator Chroom Standaard puchshop.nl ¤ 4,40
Voorspatbord Aero Plastic Chroom puchshop.nl ¤ 10,40
Schokdemperset 300 mm Chroom (imca) puchshop.nl ¤ 23,90
Remhandle set Klein Aluminium/Chroom puchshop.nl ¤ 11,50
Ventieldop Zuigermodel Aluminium puchshop.nl ¤ 1,00
Achterbrug Chroom Tecno puchshop.nl ¤ 36,90
Kabelgoot Chroom puchshop.nl ¤ 4,90
Koplampspoiler Rond Chroom puchshop.nl ¤ 7,90
Motorschermset Chr puchshop.nl ¤ 22,50
Motorschermknop Chroom 43 mm puchshop.nl ¤ 5,70
Voetenplank Chroom puchshop.nl ¤ 5,50
Tankdop Slot Nieuw Model (Bajonet) Chroom puchshop.nl ¤ 5,90
Zijstandaard Chroom puchshop.nl ¤ 7,80
Snelgashandle Chroom / Zwart Metaal (Lusito) puchshop.nl ¤ 16,90
Of je koopt gewoon een Kreidlerquote:Op maandag 5 september 2005 15:06 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat eraan te denken een puch maxi te kopen, en alle onderdelen vervangen voor chrome onderdelen. Als ik de aanschaf van nieuw spul min de prijs waar ik alle onderdelen voor kan verkopen van elkaar aftrek, kom ik op 138 euro uit. Is te doen
[..]
Is dat pimp of is dat pimp?
Ik heb een sprint frame laten verchromen dat is ook wel leukquote:Op maandag 5 september 2005 15:06 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat eraan te denken een puch maxi te kopen, en alle onderdelen vervangen voor chrome onderdelen. Als ik de aanschaf van nieuw spul min de prijs waar ik alle onderdelen voor kan verkopen van elkaar aftrek, kom ik op 138 euro uit. Is te doen
[..]
zet er een foto bijquote:Op maandag 5 september 2005 15:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
daar wil ik wel graag iest van zien dan!?quote:Op maandag 5 september 2005 17:39 schreef rob-88. het volgende:een puch met chroom is echt pimp
btw dit klink lame maar je kunt er een boete voor krijgen als je meer dan 35 % chrome hebt
en houdt in je achterhoofd dat je of 30 meter moet lopen met dat ding voordat die loopt of 30 x moet kicken maar verder vind ik het lijp als er meer puch maxi beziiters komen (Y)
hey grapjas.. een nframe heeft geen veringenquote:Op maandag 5 september 2005 19:17 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan dat alles op een zilver n-frame donderen met een MT-voorvork als bv. Baspuch:
[afbeelding]
ow ennuh, een puchje hoef je maar een keer of 5 te kicken hoor
nou.. tussen al je foto's zitten veringen.. waar wou je die laten dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:18 schreef Geqxon het volgende:
Wat boeit het dat een n-frame geen achtervering heeft? Ik zit nu ook met mijn poten direct op de achterbrug en zo kut is het nog niet eens
O en scooterjongetjes en meisjes, jullie kunnen jullie achterspatborden weer uit de kasthalen:
[afbeelding]
keuren kan voor altijd en ik dacht dat london ook nog in 2006 verzekerings plaatjes uit geeftquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef Geqxon het volgende:
November 2006 kan je hem voor het laatst laten keuren
En Mei 2006 moet je het al erop hebben zitten ivm. het nieuwe verzekeringsjaar
Solex loopt ongeveer 33 KM/h. Het probleem is dat mijn Solex nu gezien wordt als snorfiets, maar met die ***keuring binnenkort het een brommer wordt. Dit betekent dus met die beperkte snelheid op de rijbaan en een helm gaan dragen. Dit vind ik het niet waard en daarom ga ik de mijne waarschijnlijk binnenkort verkopen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:45 schreef Cerbie het volgende:
Hoe hard gaat zo'n Solex nou eigenlijk, die dingen zijn wel grappig
Dat was waarschijnlijk Joan van het Solexforum.. Tenminste, die heeft volgens mij ook wel eens zoiets gepost.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb ooit gehoord van een Solex die 90 boekte
Nee inderdaad, zit ook geen vering op hequote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef Cerbie het volgende:
Met zo'n frame en zulke remmen? Daar ga ik voor geen goud opzitten dan
Waarom zou hij worden gezien als een brommer binnenkort?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:47 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Solex loopt ongeveer 33 KM/h. Het probleem is dat mijn Solex nu gezien wordt als snorfiets, maar met die ***keuring binnenkort het een brommer wordt. Dit betekent dus met die beperkte snelheid op de rijbaan en een helm gaan dragen. Dit vind ik het niet waard en daarom ga ik de mijne waarschijnlijk binnenkort verkopen.
Omdat omstreeks 1965 het fenomeen "snorfiets" nog niet eens bestond..quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:09 schreef Modwire het volgende:
[..]
Waarom zou hij worden gezien als een brommer binnenkort?
hm, goed dat je het zegt. Mijn Fox heeft is ook uit onderdelen opgebouwd, ik weet niet zeker of dit blok wel bij dit frame hoort. De kilometerteller hoort er iig niet bij, de bijbehorende was kapot en nu heb ik er eentje waar minstens 5000 kilometer teveel op staatquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:37 schreef kokos het volgende:
Ga naar een dealer die je goed kent. Heb ik ook gedaan daar door heb ik mijn kenteken alvast geregeld. Ik rijd nog wel met verzekeringsplaat maar omdat mijn frame en blok nummer niet overeen komen zou hij gestolen zijn voor het systeem. De jongen die bij die dealer werkt heeft hem nu dus wel legaal gemaakt. Fraude ja.
Was het maar waar dat er zo'n dealer hier in de buurt zat. Ik ben echt alle zaken binnen een beetje rijdbare afstand voor de Solex afgeweest, en stuk voor stuk komen ze uit opquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:37 schreef kokos het volgende:
Ga naar een dealer die je goed kent. Heb ik ook gedaan daar door heb ik mijn kenteken alvast geregeld. Ik rijd nog wel met verzekeringsplaat maar omdat mijn frame en blok nummer niet overeen komen zou hij gestolen zijn voor het systeem. De jongen die bij die dealer werkt heeft hem nu dus wel legaal gemaakt. Fraude ja.
Ik ben nog lang niet gepensioneerdquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:37 schreef Cerbie het volgende:
[afbeelding]
Neem zo'n soort helm in het zwart en een grote leren jas erbij, past goed bij die Solex
Check je carburateur/luchtfilter eens.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:42 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Mijn (me pa's) Suzuki voordat we hem opgeknapt hadden( stond 25 jaar stil!)
Hij heeft het altijd gedaan ging 60 ofzo, en boekt hem nu nog maar 30...![]()
Alsof hij op de een of andere manier begrenst is ofzo... want hij klinkt niet alsof ie te veel of te weinig benzine krijgt, maar hij wil gewoo niet meer harder! Weet iemand wat het probleem kan zijn?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm denk het niet, want hij heeft het altijd gedaan met dat ding erop...quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:57 schreef MaximumRush het volgende:
Het is duidelijk je luchtfilter. Kijk dat ding man, er komt amper lucht doorheen volgens mij.
Dat is logisch, maar kijk eens hoe vies het is. Door al dat vuil komt er te weinig lucht binnen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Hmm denk het niet, want hij heeft het altijd gedaan met dat ding erop...
Maar ik heb hem er af gehaald dus het zou kunnen!
aan de rechterkant van je achterwiel is dat stront?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:18 schreef Geqxon het volgende:
Wat boeit het dat een n-frame geen achtervering heeft? Ik zit nu ook met mijn poten direct op de achterbrug en zo kut is het nog niet eens
O en scooterjongetjes en meisjes, jullie kunnen jullie achterspatborden weer uit de kasthalen:
[afbeelding]
Als je het nou is gelezen had zag hij er zo uit VOORDAT we hem opgeknapt haddenquote:Op woensdag 7 september 2005 08:33 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dat is logisch, maar kijk eens hoe vies het is. Door al dat vuil komt er te weinig lucht binnen.
En wat Roy mag gebruikenquote:
Afstelling:quote:Op donderdag 8 september 2005 11:28 schreef Burning_Eye het volgende:
[afbeelding]
Mijn pracht-scooter:D
Leuk, ik hoop dat je je zelf om een boom heen vouwtquote:Op donderdag 8 september 2005 17:26 schreef Burning_Eye het volgende:
de mijne gaat lekker het 3 dubbele![]()
ik zit nog steeds op waalslaanquote:Op woensdag 7 september 2005 22:57 schreef kokos het volgende:
rob waar ga je nu naar school dan?
Boeiend, ik kan lekker snel naar de 40 optrekken om vervolgens zonder helm lekker door de stad te zoefen. Ik hoef lekker nergens te remmen, echt heerlijk. En bij rollerbanken betaal ik gewoon ff 3 tientjes fooi, en dan ben ik er ook vanaf.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:26 schreef Burning_Eye het volgende:
Komt daar niet verandering in met het kentekengedoe, dat die overtredingen ook invloed hebben op je rijbewijs (punten enzo)quote:Op donderdag 8 september 2005 18:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Boeiend, ik kan lekker snel naar de 40 optrekken om vervolgens zonder helm lekker door de stad te zoefen. Ik hoef lekker nergens te remmen, echt heerlijk. En bij rollerbanken betaal ik gewoon ff 3 tientjes fooi, en dan ben ik er ook vanaf.
Digiteller? Als je dan onderuit gaat zie je er trouwens niet zo mooi meer uitquote:Op donderdag 8 september 2005 17:26 schreef Burning_Eye het volgende:
Ben jij ff stoer..quote:Op donderdag 8 september 2005 17:26 schreef Burning_Eye het volgende:
doe nu havo op kottenparkquote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef rob-88. het volgende:
[..]
ik zit nog steeds op waalslaanben havo gaan doen en met een beetje geluk haal ik mijn examen net
![]()
Wow, over een landingsbaan bedoel je?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:39 schreef Burning_Eye het volgende:
ik kan met mijn 1207 km/h lekker meegassen over de snelweg:)
Wat maakt het 's nachts nou weer uit vergeleken met de dag?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:46 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb een aantal brommers in de schuur staan, 1 daarvan is een Vespa Piaggo.
Dat ding rijd ontzettend lekker, alleen hij maakt iets teveel geluid voor in de nacht.
Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Andere uitlaat ofzo hoorde ik van een vriend?
* MeneerMuis heeft er totaal geen verstand van
Fabrieks minibikes zuigen bigtime!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:04 schreef Erik1 het volgende:
Aanschouw mijn brommer ehh... minibike
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
50cm hoog, 100cm lang, 20 kilo, 50cc 2takt
Topsnelheid volgens de specificaties 73KM/u, met de auto erachter aan 55 op de teller.
Dat bedoel ik dus...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:35 schreef Erik1 het volgende:
Minibikes hebben bijna altijd dat soort banden (behalve dirtbikes e.d.)
Veilig is het niet nee, maar als je niet onbenullig doet valt het meeBen 2 keer gevallen omdat het voetsteuntje eraf knapte, alleen wat schrammetjes aan overgehouden.
Je zit niet hoog dus als je valt ben je iig al dicht bij de grond
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:35 schreef Erik1 het volgende:
Ben 2 keer gevallen omdat het voetsteuntje eraf knapte
Dat zijn slick-tires, die gebruiken ze bij het proffesionele racen ook...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:25 schreef Cerbie het volgende:
Een beetje profiel op de banden was te duur?
Ik zou zelf niet op zo'n klein ding gaan zitten, niet veilig enzo
Nou, had het wel gezien op die school. Die school had het wel een beetje met mij gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:13 schreef rob-88. het volgende:
koop een scooter die klinkt toch als een gras maaier![]()
gewoon kijken of die herrie door de uitlaat of door het blok maakt en dan doen wat hier boven staat beschreven ( damm mn post voegt echt weer eens wat toe aan dit topic)
maarre kokos waarom ga je naar het kottenpark dan ( behalve dat er bij ons op school geen ruk te doen/beleven is )
Dus? Iedereen doet het toch welquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:57 schreef rob-88. het volgende:
maar waar rij je dan ( je mag toch niet op de openbare weg )
Zo'n minibike rijd iets van 60 hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:23 schreef fs180 het volgende:
politie wegrijden met een minibike.. wat denk je zelf gast
Makkelijk!quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:23 schreef fs180 het volgende:
politie wegrijden met een minibike.. wat denk je zelf gast
op top alleen nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:56 schreef Jeff89 het volgende:
Gisteren had een maat van me een minibike bij zich bij de plaatselijke bierdrink-dans-plek... Stond een groep gozers uit een ander dorp met scootertjes en brommers enzo.. Hij trok ze er allemaal uitGeniaal...
Onwijs gaaf die dingen. Ik kijk er al een tijdje naar op marktplaats enzo maar ze zijn zo idioot duurquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:15 schreef SadKingBilly het volgende:
Vespa PK50 XL Elestart, bouwjaar 1982
Geen versnellingen (alleen vrijstand), kickstarter, electrisch starten
topsnelheid in zijn "goede" periode bergaf windmee 60 echte km/u
[afbeelding]
Dit is niet de mijne, die ligt op het moment helemaal uit elkaar in de garage voor reviseren van het blok en restaureren van frame en onderdelen; na 8 jaar stilstaan was het helaas niet te starten..
Op het moment zit er de donkergroen metallic lak op waar de VW Golf II ooit mee uit kwam (toen een nieuwe - en extreem dure - kleur) maar ik zit nog te dubben of er weer de origineel donkergrijze kleur op gaat komen of bijvoorbeeld hemelsblauw of een airbrush..
Eerst maar weer eens aan de praat krijgen
Neonquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:07 schreef zenith_ust het volgende:
[afbeelding]
weer in spuit status binnenkort foto's
zo kan het ook [afbeelding]
Wat lul je dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:53 schreef Geqxon het volgende:
Nu met je 50cc ben ik je tot mijn top zeker nog wel voor. Pas daarna kom je mij voorbij
Wat kan het mij nog een reet schelen, over een paar weken als ie is ingereden zie ik je niet eens meer als je wegrijdquote:Op woensdag 14 september 2005 11:56 schreef Geqxon het volgende:
Nou dat is toch precies wat ik je net vertelde? Tot mijn top ben ik je voor. Voor mij is acceleratie veel belangrijker dan topsnelheid. Als ik uit de bocht kom zit ik met een simpel rukje aan het gas weer op mijn top (alsof ik voor een bocht het gas loslaat, NOT)
2-Speed
Ga jij nou maar fietsen met dat dingquote:Op woensdag 14 september 2005 12:02 schreef Geqxon het volgende:
Ga je tellerkabel nou maar fixen
[afbeelding]
Hiermee hou ik je zelfs tot de 50 bij![]()
Welke kleur had je hiervoor ?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:28 schreef zenith_ust het volgende:
kappen er op nog geen foto maar ben wel van neon gewisseld
[afbeelding]
kwalitiet: 6230 @ donker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |