Nu nog niet. Heb je serieuse intresse?quote:Op zondag 11 september 2005 18:22 schreef BYM het volgende:
Heb je ook foto's?
Was gemonteerd toen heeft hij een kleine rondje om huis gereden om de smaak te pakken te krijgen en nu wildie toch iets anders dan deze 80cc kit.quote:Op zondag 11 september 2005 18:20 schreef klabbakus het volgende:
waarom 200 meter gelopen?
waarom niet meer/minder,rijd 'm dan goed in
(geen intresse hoor, gewoon nieuwsgierig)
alu cilinders hoef je niet in te rijden, ik heb trouwens ook nog een stage 6 pro cilindertje liggen leuk voor op straat hij is als nieuw 80¤, alhoewel ik niet denk dat je scooteronderdelen op fok kwijt raaktquote:Op zondag 11 september 2005 18:20 schreef klabbakus het volgende:
waarom 200 meter gelopen?
waarom niet meer/minder,rijd 'm dan goed in
(geen intresse hoor, gewoon nieuwsgierig)
22,5 pk?quote:Op zondag 11 september 2005 18:10 schreef kokos het volgende:
Ik bied bij deze aan de fabrizi kit van mijn maat, we wouden er een projectje van maken maar fabrizi is een beetje een overkill.
Specs:
Fabrizi 80 cc kit
alle toebehoren
uitlaat enz enz enz
Volgens alle gegevens goed voor standaard al 22,5 pk. (untuned)
De nieuw prijs was 1,190 Euro.
Dus doe een goed bod. Heeft maximaal 200 meter gelopen.
Alles is nog per-fect!
Bij serieuse intresse kan er naar foto gevraagt worden.
Hij kan worder verstuurd. Verzekerd + vooruit betaald of onder rembours wat jij wilt. In iedergeval met de verzekering dat hij aan komt. Niet dat een van ons genaait word. Of op te halen natuurlijk.
Degene die intresse heeft weet wat het waard dus bied maar.
Massimo heeft 27 pk er uit gehaald.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:21 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
22,5 pk?
Lijkt me nogal overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |