Nou dan wil ik jou "Woonkamer" wel eens zien, als je denk dat dat een woonkamer isquote:Op maandag 5 september 2005 12:36 schreef kokos het volgende:
[..]
Waarom staatie in godsnaam in de woonkamer![]()
Is dat pimp of is dat pimp?quote:Bullet Chroom puchshop.nl ¤ 21,90
Achterlicht klein Chroom / Wit (Rood lampje) Lexus look puchshop.nl ¤ 4,90
Voorvork compleet 50snel.nl ¤ 55,95
Koplamp Rond Chroom puchshop.nl ¤ 10,90
Stabilisator Chroom Standaard puchshop.nl ¤ 4,40
Voorspatbord Aero Plastic Chroom puchshop.nl ¤ 10,40
Schokdemperset 300 mm Chroom (imca) puchshop.nl ¤ 23,90
Remhandle set Klein Aluminium/Chroom puchshop.nl ¤ 11,50
Ventieldop Zuigermodel Aluminium puchshop.nl ¤ 1,00
Achterbrug Chroom Tecno puchshop.nl ¤ 36,90
Kabelgoot Chroom puchshop.nl ¤ 4,90
Koplampspoiler Rond Chroom puchshop.nl ¤ 7,90
Motorschermset Chr puchshop.nl ¤ 22,50
Motorschermknop Chroom 43 mm puchshop.nl ¤ 5,70
Voetenplank Chroom puchshop.nl ¤ 5,50
Tankdop Slot Nieuw Model (Bajonet) Chroom puchshop.nl ¤ 5,90
Zijstandaard Chroom puchshop.nl ¤ 7,80
Snelgashandle Chroom / Zwart Metaal (Lusito) puchshop.nl ¤ 16,90
Of je koopt gewoon een Kreidlerquote:Op maandag 5 september 2005 15:06 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat eraan te denken een puch maxi te kopen, en alle onderdelen vervangen voor chrome onderdelen. Als ik de aanschaf van nieuw spul min de prijs waar ik alle onderdelen voor kan verkopen van elkaar aftrek, kom ik op 138 euro uit. Is te doen
[..]
Is dat pimp of is dat pimp?
Ik heb een sprint frame laten verchromen dat is ook wel leukquote:Op maandag 5 september 2005 15:06 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat eraan te denken een puch maxi te kopen, en alle onderdelen vervangen voor chrome onderdelen. Als ik de aanschaf van nieuw spul min de prijs waar ik alle onderdelen voor kan verkopen van elkaar aftrek, kom ik op 138 euro uit. Is te doen
[..]
zet er een foto bijquote:Op maandag 5 september 2005 15:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
daar wil ik wel graag iest van zien dan!?quote:Op maandag 5 september 2005 17:39 schreef rob-88. het volgende:een puch met chroom is echt pimp
btw dit klink lame maar je kunt er een boete voor krijgen als je meer dan 35 % chrome hebt
en houdt in je achterhoofd dat je of 30 meter moet lopen met dat ding voordat die loopt of 30 x moet kicken maar verder vind ik het lijp als er meer puch maxi beziiters komen (Y)
hey grapjas.. een nframe heeft geen veringenquote:Op maandag 5 september 2005 19:17 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan dat alles op een zilver n-frame donderen met een MT-voorvork als bv. Baspuch:
[afbeelding]
ow ennuh, een puchje hoef je maar een keer of 5 te kicken hoor
nou.. tussen al je foto's zitten veringen.. waar wou je die laten dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:18 schreef Geqxon het volgende:
Wat boeit het dat een n-frame geen achtervering heeft? Ik zit nu ook met mijn poten direct op de achterbrug en zo kut is het nog niet eens
O en scooterjongetjes en meisjes, jullie kunnen jullie achterspatborden weer uit de kasthalen:
[afbeelding]
keuren kan voor altijd en ik dacht dat london ook nog in 2006 verzekerings plaatjes uit geeftquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef Geqxon het volgende:
November 2006 kan je hem voor het laatst laten keuren
En Mei 2006 moet je het al erop hebben zitten ivm. het nieuwe verzekeringsjaar
Solex loopt ongeveer 33 KM/h. Het probleem is dat mijn Solex nu gezien wordt als snorfiets, maar met die ***keuring binnenkort het een brommer wordt. Dit betekent dus met die beperkte snelheid op de rijbaan en een helm gaan dragen. Dit vind ik het niet waard en daarom ga ik de mijne waarschijnlijk binnenkort verkopen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:45 schreef Cerbie het volgende:
Hoe hard gaat zo'n Solex nou eigenlijk, die dingen zijn wel grappig
Dat was waarschijnlijk Joan van het Solexforum.. Tenminste, die heeft volgens mij ook wel eens zoiets gepost.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb ooit gehoord van een Solex die 90 boekte
Nee inderdaad, zit ook geen vering op hequote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef Cerbie het volgende:
Met zo'n frame en zulke remmen? Daar ga ik voor geen goud opzitten dan
Waarom zou hij worden gezien als een brommer binnenkort?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:47 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Solex loopt ongeveer 33 KM/h. Het probleem is dat mijn Solex nu gezien wordt als snorfiets, maar met die ***keuring binnenkort het een brommer wordt. Dit betekent dus met die beperkte snelheid op de rijbaan en een helm gaan dragen. Dit vind ik het niet waard en daarom ga ik de mijne waarschijnlijk binnenkort verkopen.
Omdat omstreeks 1965 het fenomeen "snorfiets" nog niet eens bestond..quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:09 schreef Modwire het volgende:
[..]
Waarom zou hij worden gezien als een brommer binnenkort?
hm, goed dat je het zegt. Mijn Fox heeft is ook uit onderdelen opgebouwd, ik weet niet zeker of dit blok wel bij dit frame hoort. De kilometerteller hoort er iig niet bij, de bijbehorende was kapot en nu heb ik er eentje waar minstens 5000 kilometer teveel op staatquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:37 schreef kokos het volgende:
Ga naar een dealer die je goed kent. Heb ik ook gedaan daar door heb ik mijn kenteken alvast geregeld. Ik rijd nog wel met verzekeringsplaat maar omdat mijn frame en blok nummer niet overeen komen zou hij gestolen zijn voor het systeem. De jongen die bij die dealer werkt heeft hem nu dus wel legaal gemaakt. Fraude ja.
Was het maar waar dat er zo'n dealer hier in de buurt zat. Ik ben echt alle zaken binnen een beetje rijdbare afstand voor de Solex afgeweest, en stuk voor stuk komen ze uit opquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:37 schreef kokos het volgende:
Ga naar een dealer die je goed kent. Heb ik ook gedaan daar door heb ik mijn kenteken alvast geregeld. Ik rijd nog wel met verzekeringsplaat maar omdat mijn frame en blok nummer niet overeen komen zou hij gestolen zijn voor het systeem. De jongen die bij die dealer werkt heeft hem nu dus wel legaal gemaakt. Fraude ja.
Ik ben nog lang niet gepensioneerdquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:37 schreef Cerbie het volgende:
[afbeelding]
Neem zo'n soort helm in het zwart en een grote leren jas erbij, past goed bij die Solex
Check je carburateur/luchtfilter eens.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:42 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Mijn (me pa's) Suzuki voordat we hem opgeknapt hadden( stond 25 jaar stil!)
Hij heeft het altijd gedaan ging 60 ofzo, en boekt hem nu nog maar 30...![]()
Alsof hij op de een of andere manier begrenst is ofzo... want hij klinkt niet alsof ie te veel of te weinig benzine krijgt, maar hij wil gewoo niet meer harder! Weet iemand wat het probleem kan zijn?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm denk het niet, want hij heeft het altijd gedaan met dat ding erop...quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:57 schreef MaximumRush het volgende:
Het is duidelijk je luchtfilter. Kijk dat ding man, er komt amper lucht doorheen volgens mij.
Dat is logisch, maar kijk eens hoe vies het is. Door al dat vuil komt er te weinig lucht binnen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Hmm denk het niet, want hij heeft het altijd gedaan met dat ding erop...
Maar ik heb hem er af gehaald dus het zou kunnen!
aan de rechterkant van je achterwiel is dat stront?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:18 schreef Geqxon het volgende:
Wat boeit het dat een n-frame geen achtervering heeft? Ik zit nu ook met mijn poten direct op de achterbrug en zo kut is het nog niet eens
O en scooterjongetjes en meisjes, jullie kunnen jullie achterspatborden weer uit de kasthalen:
[afbeelding]
Als je het nou is gelezen had zag hij er zo uit VOORDAT we hem opgeknapt haddenquote:Op woensdag 7 september 2005 08:33 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dat is logisch, maar kijk eens hoe vies het is. Door al dat vuil komt er te weinig lucht binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |