Goed spul! heb ook nog zoiets staan... maar dat vage ding wil INEENS niet meer harder dan 30?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:22 schreef Sport_Life het volgende:
[afbeelding]
dit zijn pas brommers... Reed menig scooter eruit (uitzonderingen op de sjonnies die ¤300 aan een uitlaat uitgaven en elke maand weer nieuwe onderdelen bij de scooterboer moesten halen vanwege slijtage) en dat ding is 100x geflikkerd zonder ook maar 1 deuk te hebben opgelopen.
K heb nu mn autorijbewijs en rijd er dus nooit meer op, maar t was een mooie tijd!!
grappig, ik was ook jouw leeftijd toen ik ermee begon te klooienquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Goed spul! heb ook nog zoiets staan... maar dat vage ding wil INEENS niet meer harder dan 30?
Ik vind hem niet echt mooi, met die stang zo in het midden en een erg laag stuurquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:59 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit echt de meest geile puch ever![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:22 schreef Sport_Life het volgende:
[afbeelding]
dit zijn pas brommers... Reed menig scooter eruit (uitzonderingen op de sjonnies die ¤300 aan een uitlaat uitgaven en elke maand weer nieuwe onderdelen bij de scooterboer moesten halen vanwege slijtage) en dat ding is 100x geflikkerd zonder ook maar 1 deuk te hebben opgelopen.
K heb nu mn autorijbewijs en rijd er dus nooit meer op, maar t was een mooie tijd!!
Ja ik weet het niet ik zal er nog is naar kijken binnenkortquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:59 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
grappig, ik was ook jouw leeftijd toen ik ermee begon te klooien. Datie niet meer harder dan 30 wil kan verschillende oorzaken hebben en valt dus ook niet zo op te lossen. Maar je hebt vast wel een oom die ooit ook op een kreidler heeft gereden
.
ik wilde ook een 50cc quad maar toen ik hoorde dat die dingen standaard 35 gingen? wilde ik hem al niet meerquote:Op zondag 4 september 2005 02:17 schreef Nashje het volgende:
Gisteren hier een jochie van 16 verongelukt met z'n scooter. Gassie was ongeveer 2 maanden 16 en maand geleden had ie z'n scooter gekocht. Naja zegt toch wel wat hoe je met je ding om gaat vind ik.
Ik zou wel graag een quad willen hebben. Zal m'n ma toch wel niet goedkeuren.
hier in de buurt rijdt iedereen rond met een 100/150 cc, dat wil welquote:Op zondag 4 september 2005 11:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ik wilde ook een 50cc quad maar toen ik hoorde dat die dingen standaard 35 gingen? wilde ik hem al niet meerdan betaal je 200 euro en dan kan ie maar 35
![]()
Je kan hem toch wel een stuk opvoeren, want die dingen passen toch niet op een rollenbank?
half scooter rijdend nederland heeft zo'n aprilia.. of een aerox..quote:Op zondag 4 september 2005 12:44 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Leuk scootertje is datvriend van me heeft er ook zo 1.
Aeroxjes zie je idd overal, maar hier in de buurt ken ik eigenlijk maar 2 SR replica's...quote:Op zondag 4 september 2005 12:57 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
half scooter rijdend nederland heeft zo'n aprilia.. of een aerox... Schakelbrommers zie je helemaal nergens meer helaas.
schakelbrommers zijn vet, rij er zelf ook eenquote:Op zondag 4 september 2005 12:57 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
half scooter rijdend nederland heeft zo'n aprilia.. of een aerox... Schakelbrommers zie je helemaal nergens meer helaas.
Valt erg mee, maar je moet er een auto rijbewijs voor hebben en dat heb ik nietquote:Op zondag 4 september 2005 12:21 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
hier in de buurt rijdt iedereen rond met een 100/150 cc, dat wil wel. Maar die dingen zijn voor de particulier bijna onbetaalbaar.
Neuh want die quads zijn erg zwaar...quote:Op zondag 4 september 2005 12:47 schreef Repeat het volgende:
quads zijn idd vette dingen met een 450cc blok oid, maar ik neem aan dat het met een 50cc ook wel leuk moet zijn. Alle standaard scooters en brommers hebben per slot van rekening ook gewoon zo'n blok
250cc 4takt is ook al genoeg om te driften hoorquote:Op zondag 4 september 2005 12:47 schreef Repeat het volgende:
quads zijn idd vette dingen met een 450cc blok oid, maar ik neem aan dat het met een 50cc ook wel leuk moet zijn. Alle standaard scooters en brommers hebben per slot van rekening ook gewoon zo'n blok
verkoop je emquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:22 schreef Sport_Life het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |