Onwijs gaaf die dingen. Ik kijk er al een tijdje naar op marktplaats enzo maar ze zijn zo idioot duurquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:15 schreef SadKingBilly het volgende:
Vespa PK50 XL Elestart, bouwjaar 1982
Geen versnellingen (alleen vrijstand), kickstarter, electrisch starten
topsnelheid in zijn "goede" periode bergaf windmee 60 echte km/u
[afbeelding]
Dit is niet de mijne, die ligt op het moment helemaal uit elkaar in de garage voor reviseren van het blok en restaureren van frame en onderdelen; na 8 jaar stilstaan was het helaas niet te starten..
Op het moment zit er de donkergroen metallic lak op waar de VW Golf II ooit mee uit kwam (toen een nieuwe - en extreem dure - kleur) maar ik zit nog te dubben of er weer de origineel donkergrijze kleur op gaat komen of bijvoorbeeld hemelsblauw of een airbrush..
Eerst maar weer eens aan de praat krijgen
Neonquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:07 schreef zenith_ust het volgende:
[afbeelding]
weer in spuit status binnenkort foto's
zo kan het ook [afbeelding]
Wat lul je dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:53 schreef Geqxon het volgende:
Nu met je 50cc ben ik je tot mijn top zeker nog wel voor. Pas daarna kom je mij voorbij
Wat kan het mij nog een reet schelen, over een paar weken als ie is ingereden zie ik je niet eens meer als je wegrijdquote:Op woensdag 14 september 2005 11:56 schreef Geqxon het volgende:
Nou dat is toch precies wat ik je net vertelde? Tot mijn top ben ik je voor. Voor mij is acceleratie veel belangrijker dan topsnelheid. Als ik uit de bocht kom zit ik met een simpel rukje aan het gas weer op mijn top (alsof ik voor een bocht het gas loslaat, NOT)
2-Speed
Ga jij nou maar fietsen met dat dingquote:Op woensdag 14 september 2005 12:02 schreef Geqxon het volgende:
Ga je tellerkabel nou maar fixen
[afbeelding]
Hiermee hou ik je zelfs tot de 50 bij![]()
Welke kleur had je hiervoor ?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:28 schreef zenith_ust het volgende:
kappen er op nog geen foto maar ben wel van neon gewisseld
[afbeelding]
kwalitiet: 6230 @ donker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |