Boeiend, ik kan lekker snel naar de 40 optrekken om vervolgens zonder helm lekker door de stad te zoefen. Ik hoef lekker nergens te remmen, echt heerlijk. En bij rollerbanken betaal ik gewoon ff 3 tientjes fooi, en dan ben ik er ook vanaf.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:26 schreef Burning_Eye het volgende:
de mijne gaat lekker het 3 dubbele![]()
Komt daar niet verandering in met het kentekengedoe, dat die overtredingen ook invloed hebben op je rijbewijs (punten enzo)quote:Op donderdag 8 september 2005 18:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Boeiend, ik kan lekker snel naar de 40 optrekken om vervolgens zonder helm lekker door de stad te zoefen. Ik hoef lekker nergens te remmen, echt heerlijk. En bij rollerbanken betaal ik gewoon ff 3 tientjes fooi, en dan ben ik er ook vanaf.
Digiteller? Als je dan onderuit gaat zie je er trouwens niet zo mooi meer uitquote:Op donderdag 8 september 2005 17:26 schreef Burning_Eye het volgende:
Ben jij ff stoer..quote:Op donderdag 8 september 2005 17:26 schreef Burning_Eye het volgende:
doe nu havo op kottenparkquote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef rob-88. het volgende:
[..]
ik zit nog steeds op waalslaanben havo gaan doen en met een beetje geluk haal ik mijn examen net
![]()
Wow, over een landingsbaan bedoel je?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:39 schreef Burning_Eye het volgende:
ik kan met mijn 1207 km/h lekker meegassen over de snelweg:)
Wat maakt het 's nachts nou weer uit vergeleken met de dag?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:46 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb een aantal brommers in de schuur staan, 1 daarvan is een Vespa Piaggo.
Dat ding rijd ontzettend lekker, alleen hij maakt iets teveel geluid voor in de nacht.
Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Andere uitlaat ofzo hoorde ik van een vriend?
* MeneerMuis heeft er totaal geen verstand van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |