Fabrieks minibikes zuigen bigtime!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:04 schreef Erik1 het volgende:
Aanschouw mijn brommer ehh... minibike
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
50cm hoog, 100cm lang, 20 kilo, 50cc 2takt
Topsnelheid volgens de specificaties 73KM/u, met de auto erachter aan 55 op de teller.
Dat bedoel ik dus...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:35 schreef Erik1 het volgende:
Minibikes hebben bijna altijd dat soort banden (behalve dirtbikes e.d.)
Veilig is het niet nee, maar als je niet onbenullig doet valt het meeBen 2 keer gevallen omdat het voetsteuntje eraf knapte, alleen wat schrammetjes aan overgehouden.
Je zit niet hoog dus als je valt ben je iig al dicht bij de grond
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:35 schreef Erik1 het volgende:
Ben 2 keer gevallen omdat het voetsteuntje eraf knapte
Dat zijn slick-tires, die gebruiken ze bij het proffesionele racen ook...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:25 schreef Cerbie het volgende:
Een beetje profiel op de banden was te duur?
Ik zou zelf niet op zo'n klein ding gaan zitten, niet veilig enzo
Nou, had het wel gezien op die school. Die school had het wel een beetje met mij gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:13 schreef rob-88. het volgende:
koop een scooter die klinkt toch als een gras maaier![]()
gewoon kijken of die herrie door de uitlaat of door het blok maakt en dan doen wat hier boven staat beschreven ( damm mn post voegt echt weer eens wat toe aan dit topic)
maarre kokos waarom ga je naar het kottenpark dan ( behalve dat er bij ons op school geen ruk te doen/beleven is )
Dus? Iedereen doet het toch welquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:57 schreef rob-88. het volgende:
maar waar rij je dan ( je mag toch niet op de openbare weg )
Zo'n minibike rijd iets van 60 hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:23 schreef fs180 het volgende:
politie wegrijden met een minibike.. wat denk je zelf gast
Makkelijk!quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:23 schreef fs180 het volgende:
politie wegrijden met een minibike.. wat denk je zelf gast
op top alleen nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:56 schreef Jeff89 het volgende:
Gisteren had een maat van me een minibike bij zich bij de plaatselijke bierdrink-dans-plek... Stond een groep gozers uit een ander dorp met scootertjes en brommers enzo.. Hij trok ze er allemaal uitGeniaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |