Wat lul je manquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:05 schreef rob-88. het volgende:
jah zal morgen weer naar de maker brengen ( tip wil je je maandsalaris er door heen jagen koop een puch maxi ) de vorige keer moest er een heel nieuw blokje in![]()
dan gaan ze +/- 75 km/hquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:56 schreef Cerbie het volgende:
Ohja opvoeren, ik heb de mijne niet opgevoerd, maar met een andere uitlaat en vario gaan ze heel hard (voor een brommer dan).
Wat ik niet aan zou raden trouwens, trommelremmen en heel hard gaan is niet echt veilig enzo
Met alleen de varioring verplaatsen, niks anders moet je de 60 zo kunnen halen
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maar die foxies die zijn toch gewoon scooters eigenlijk, die er uit zien als een brommer?
Volgens mij wel...quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:11 schreef Geqxon het volgende:
Maar hebben ze dan ook een "Variomaat" waardoor ze zo een stront scooter geluid maken?
Voeg me ff toe op msnquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik werd pas om 12:20 wakker, waarna ik moest werken
Tering dat word weer een week wachten
Die voorvork, welke kleur heeftie, is hij als nieuw, stuur je hem via de post?
Mja, je zou het een verkapte scooter kunnen noemen, maar ik vind ze ook wel mooi. Ze trekken harder op dan een scooter omdat ze niet zo zwaar zijn, ongeveer 60 kilo.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:55 schreef rob-88. het volgende:
waarom ? ze zijn goedkoper en ik vind ze er wel mooi uit zien
( maar ze worden dus niet aangedreven door een ketting )
trekken ze dan standaart even hard op als een standaart scooter ?
Kom je zo niet met je schoenveters in de ketting terecht, of zit daar normaal een kap overheen? Wel een geinig dingquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:48 schreef rob-88. het volgende:
jah is wel een mooi dingik ben zelf niet zo lang en ik vind 50 al hard genoeg ( woon aan de rand van een volksbuurt en de politie rijd nogal regelmatig door ons straatje en de rollerbank ben ik ook al een paar keer tegen gekomen )
ik post wel een foto van mn maxihet liefst blijf ik hier op rijden maar het aan rennen + nog wat meer mindere technische aspecten vallen me soms een beetje tegen
let niet op de grote tering bende achterthuis ( is allemaal mijn schuldbeloof mn ouders al 5 maanden dat ik het een keer zal op ruimen
)
][[url=http://img296.imageshack.us/img296/7386/vakantieportugal0016sj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Daarom heb ik ook een tweedehands brommertje gekochtquote:Op donderdag 1 september 2005 15:38 schreef Repeat het volgende:
Echt zonde van je geld, als je nu geen scooter koopt twv 3000, heb je over 2 jaar 3000 meer te besteden aan je auto, en dat is echt het verschil tussen een afgeragde kutbak en een fatsoenlijke auto.
Dat probeerde ik dus duidelijk te maken tegenover een TZR gebruikerquote:Op donderdag 1 september 2005 15:38 schreef Repeat het volgende:
Echt zonde van je geld, als je nu geen scooter koopt twv 3000, heb je over 2 jaar 3000 meer te besteden aan je auto, en dat is echt het verschil tussen een afgeragde kutbak en een fatsoenlijke auto.
En het is nu het verschil tussen een knappe scooter/brommer en een puch..quote:Op donderdag 1 september 2005 15:38 schreef Repeat het volgende:
jep, maarja, puch gaat hard zat voor 2900 euro minderquote:Op donderdag 1 september 2005 23:35 schreef Modwire het volgende:
[..]
En het is nu het verschil tussen een knappe scooter/brommer en een puch..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |