Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die nieuwe RB6, das deel 4 he? Voor de gewone Xbox?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:39 schreef FlyingFox het volgende:
Typo?
Vast te nieuwquote:U hebt gezocht op geficeerd:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Hey, onze incrowd spelfout, wat doe je.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:40 schreef NJ het volgende:
Ik ga er even vanuit dat jullie anaal gefixeerd zijn.
Leuk.. op vakantie geweest?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Kleuren zijn een beetje verrot door die cheapass scanner maar goed. Hier zijn een paar pics
Ist wat? Als in, dat worden weer avonden lang knallen met de Gijsjes?quote:
Lees die preview nou ff Gijs.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:42 schreef Magneet het volgende:
ik was idd ff rbs BA aan het doen om te kijken hoe slecht het ook weer was
ik hoop hetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ist wat? Als in, dat worden weer avonden lang knallen met de Gijsjes?
Gijs, ik weet niet wie m gaat halen hoor.. vlgs mij Cho wel. Strol wil hem overslaan voor BF2.. meer weet ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ist wat? Als in, dat worden weer avonden lang knallen met de Gijsjes?
ik had al wat gelezen maar ik wil eigenlijk gewoon knallen, nik shealen en die shitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lees die preview nou ff Gijs.
Je hebt nu meer taken, je kan medic zijn of sneaky zijn en shit. Kun je dus andere healen, bepaalde wapens unlocken. Nee word wel beter hoor..
Hier word je of 2 topics eerst genegerd, of helemaal tot je veters afgefikt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:45 schreef FlyingFox het volgende:
Je komt er ook echt niet tussen he, in zo'n hechte kliek.
cho moet er meteen weer een live abbo voor afsluitenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, ik weet niet wie m gaat halen hoor.. vlgs mij Cho wel. Strol wil hem overslaan voor BF2.. meer weet ik niet.
Ik ga hem spelen
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik had al wat gelezen maar ik wil eigenlijk gewoon knallen, nik shealen en die shit
Vol nieuw deel, dus niet zoals BA denk.. volle mep dus, tenzij je hem via internet besteldquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:47 schreef Magneet het volgende:
is het trouwens weer een 30 euro release of is het de volle mep deze keer?
Vast welquote:
Wat dan wel, Donkey Kong?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vast welMaar dat bedoelde ik niet
![]()
Het was een ouwe usual insidersgrapquote:
Waarom dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:58 schreef Chocobo het volgende:
Preview van RB6 gelezenWordt er weer 1
Ja dat had ik dus ook toen ik het had gelezenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:58 schreef Chocobo het volgende:
Preview van RB6 gelezenWordt er weer 1
Mooi foto's Gijsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Kleuren zijn een beetje verrot door die cheapass scanner maar goed. Hier zijn een paar pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alles is nieuw... nieuwe levels, nieuwe wapens etc etc,... maar MP mode is zwaar verbetert. Je eigen character bouwen die alleen op Xboxlive blijft.... lees er hier maar over !quote:
Heb net een setje besteld bij Dixons... nieuw live set voordat de 360 er is. Ben bijna een half jaar offline geweestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef Magneet het volgende:
gaan we de nieuwe rb6 lekker hypen Gijsjes? CHo haal jij er weer live voor? dan moet ik no mather what ergens het geld voor die game vandaan gaan schrapen
Ik wil het spel verder niet gaan hypen.. meerendeel van de hypers zijn na een week, 2 week weer stil.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef Magneet het volgende:
gaan we de nieuwe rb6 lekker hypen Gijsjes? CHo haal jij er weer live voor? dan moet ik no mather what ergens het geld voor die game vandaan gaan schrapen
Zoooo jij hebt vast genotenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kijk de kat nog even uit de boom. Voorlopig gaat mijn voorkeur toch naar BF uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Bastard het volgende:
Ik wil het spel verder niet gaan hypen.. meerendeel van de hypers zijn na een week, 2 week weer stil.
Maar misschien toch leuk als je het spel haalt, gaan we weer als vanouds knallen in rb6 misschien
Gijs, haal m maar niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd.Wanneer komt hij eigenlijk uit?
Laat maar liggen Gijs.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:11 schreef Magneet het volgende:
bij play staat rb6 op 29.99 pondvolle mep dus
ik hoop ut. Tis alleen zwaar klote dat Miranda nu geen job heeft, scheelt echt fucking veel geld in de maandquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wil het spel verder niet gaan hypen.. meerendeel van de hypers zijn na een week, 2 week weer stil.
Maar misschien toch leuk als je het spel haalt, gaan we weer als vanouds knallen in rb6 misschien
Naakt halen gijs....geloof me !!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die nieuwe RB6, das deel 4 he? Voor de gewone Xbox?
quote:
Whahahahaha en die duim dan ook omhoog he....quote:
lijkt me ook cool hoor, gewoon met alle Gijsjes tegelijk uit een vliegtuig jumpen oidquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Chocobo het volgende:
Met BF de controle nemen van een straalvliegtuigBriljant zeg..... en dan hoooooog en dan jump met parachute naar beneden
Dat spel heeft wel iets van hype nodig.. lijkt me onwijs cool als ik zo lees en zie. Die ontploffingen ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:11 schreef Chocobo het volgende:
BF lijkt me ook wel cool,.... wat van gedowned vandaag
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Naakt halen gijs....geloof me !!![]()
nee ik ga zeker kijken of het me lukt om hem te halen, moet hoogstens ff wachten tot ik tijd heb om naar de Mediamrkt te crossen, is toch altijd net iets goedkoperquote:
Erg genoten toen met jou op de pc Gijs.... die avonturen... dat gevecht tegen die Shermanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat spel heeft wel iets van hype nodig.. lijkt me onwijs cool als ik zo lees en zie. Die ontploffingen ook
Regelrechte hit op de pc, zie niet waarom dat niet op de xbox zou kunnen.. Ja., die servers van EA misschien. Maar als die ok zijn... praat spel denk.
Dat wel. Mekaar neerschieten, schelden, pijpen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:11 schreef Chocobo het volgende:
Het meeste plezier wat ik gehad heb met live was met de eerste RB6.... dat is voor mij een feit.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef Yildiz het volgende:
Ik moest denken aan die donald-duck stripverhalen op FOK!, met die anus-gefixeerde dagobert enzo.
Heeft iemand dat topic nog, of n paar pics?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef Yildiz het volgende:
Ik moest denken aan die donald-duck stripverhalen op FOK!, met die anus-gefixeerde dagobert enzo.
Heeft iemand dat topic nog, of n paar pics?
Lachen was dat...nadelen van de PC versie zijn hopelijk weg. Geen lag meer, gewoon tegen mekaar kunnen praten ipv typen, besturing met een normale controller.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef Chocobo het volgende:
Erg genoten toen met jou op de pc Gijs.... die avonturen... dat gevecht tegen die ShermanIk krijg er spontaan gniffels van
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
Whahahahaha en die duim dan ook omhoog he....![]()
B.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd.Wanneer komt hij eigenlijk uit?
Ik weet ook nog wel een keer, jij liep iets voor me, spawnt een jeep, je springt er in en je rijd zo voor mn snufferd weg!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erg genoten toen met jou op de pc Gijs.... die avonturen... dat gevecht tegen die ShermanIk krijg er spontaan gniffels van
![]()
![]()
quote:
quote:Tom Clancy's Rainbow Six 4: LockDown
review | technical details | email a friend « Back
our price: £29.99 Delivered
availability: Due for release on 09/09/2005
RRP: £39.99 You save: £10.00 (25%)
Place this in your shopping basket
Er was niks drogers dan jou ineens te zien dalen met dat vliegtuig,..... ik zag je nog omdraaien ook in dat vliegtuig en naar boven kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel een keer, jij liep iets voor me, spawnt een jeep, je springt er in en je rijd zo voor mn snufferd weg!![]()
Of dat samen vliegen, bepaald moment spring jij er gewoon uit![]()
Ik er ook uit, kankerend zwemmen
Dat is een ander plaatje ja!quote:
hahahaha, ja mooi, droog was dat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er was niks drogers dan jou ineens te zien dalen met dat vliegtuig,..... ik zag je nog omdraaien ook in dat vliegtuig en naar boven kijkenKleiner en kleiner werd je....
Heel veel tranen toen !
Hey tentharing !! Kom misschien wel ff dit weekend bij je langs met RE.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Dat spel komt toch ook op de 360 ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er was niks drogers dan jou ineens te zien dalen met dat vliegtuig,..... ik zag je nog omdraaien ook in dat vliegtuig en naar boven kijkenKleiner en kleiner werd je....
Heel veel tranen toen !
Ben je klaar met vragen stellen Gijs?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat spel komt toch ook op de 360 ?
Nee dat wordt Battlefield 2 en dat is de grootste blindkoper van de eeuwquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben je klaar met vragen stellen Gijs?
hij kan niks andersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://games.ign.com/quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs dat is primaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Hey tentharing !! Kom misschien wel ff dit weekend bij je langs met RE.
Bel je nog wel. ok ?![]()
Verveel ik jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik, en dat zijn er al heel watquote:
Komt Battlefield 2 op de Xbox360?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Chocobo het volgende:
Nee dat wordt Battlefield 2 en dat is de grootste blindkoper van de eeuwOp de Xbox komt modern combat...
Yepquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt Battlefield 2 op de Xbox360?
Ja ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
yup. is ook pas een half jaar bekend ofzo, zelfs ik wist het manquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Okey, heb ik je familie vermoord, je zusje geneukt, ofzo?quote:
Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes postquote:
Ik las zoiets in dat blauwe balkje jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post![]()
Klaar ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:35 schreef Magneet het volgende:
mogen idd wel wat kleiner die foto's ja
hey dat ken ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:37 schreef -Struikrover- het volgende:
*Geen vriend meer heeft aan kepler![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kuiken
[afbeelding]
gaat best lekker gijs. seizoen is alweer afgelopen dus binnenkort weer hard trainen voor 2006 !!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoest met je schijfjes gooien dan ?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:47 schreef kepler het volgende:
[..]
[afbeelding]
lijkt een beetje op deze smiliey:
die foto's van het raften zijn met een wegwerpcamera gemaaktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:59 schreef Strolie75 het volgende:
Kepler heeft in elk geval een betere camera
Nee, ik heb een verotte scannerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:59 schreef Strolie75 het volgende:
Kepler heeft in elk geval een betere camera
Ik denk dat er zo`n 6 of 7 zijn gelukt. De rest zijn de kleuren van het rolletje uitgelopen of zitten er druppels voor lensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:07 schreef kepler het volgende:
[..]
die foto's van het raften zijn met een wegwerpcamera gemaaktIk ben redelijk verbaasd dat ze uberhaupt gelukt zijn
je hebt gewoon alle foto's weggegooid waar jij op staatquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik denk dat er zo`n 6 of 7 zijn gelukt. De rest zijn de kleuren van het rolletje uitgelopen of zitten er druppels voor lens
http://www.ricardis.tudelft.nl/~devlieger/Reis2005/quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:12 schreef Strolie75 het volgende:
Post trouwens een wat meer foto's van jullie vakantie. Die van Kepler heb ik nooit gevonden.
En is er nog iets gebeurt? Is Marloes nog geneukt?
Hele mooie foto's Gijsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:14 schreef kepler het volgende:
[..]
http://www.ricardis.tudelft.nl/~devlieger/Reis2005/
dank je welquote:
Ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:56 schreef kepler het volgende:
godver nu heb ik heimwee naar Canada
quote:Dragon Quest VIII (For PlayStation 2™ / US NTSC)
** Reservering, wordt verzonden zodra het binnen is (Nov 05, 2005) **
Release: Nov 05, 2005
$59.90 (~48.71 EUR)
quote:
quote:Dragon Quest VIII (For PlayStation 2™ / US NTSC)
** Reservering, wordt verzonden zodra het binnen is (Nov 05, 2005) **
De controller was helaas out of stock.quote:
Al tijdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De controller was helaas out of stock.
Volgende maand kijken, deze maand even de cc rekening van Hong Kong afwachten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:41 schreef Chocobo het volgende:
35 euro nu kopen prijs
http://cgi.ebay.nl/Dragon(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
[afbeelding]
Heftig hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:14 schreef silver-surfer het volgende:
Gloeiende gloeiende ...dat Ghost Recon filmpje
360
Ga je hem ook meteen halen surfer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:14 schreef silver-surfer het volgende:
Gloeiende gloeiende ...dat Ghost Recon filmpje
360
Gijs......... denk na !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die voetbalblog van gister doet jullie niets he?Stelletje leken
Gijs... kom op... Ajax en PSV...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die voetbalblog van gister doet jullie niets he?Stelletje leken
Sterker nog... ik haal RS niet hoor... ik wacht lekker op BF ... wat een machtig spelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:23 schreef Chocobo het volgende:
Surfer en ik checken wat movies van RB6 en BF, maar we denken beiden dat BF leuker is![]()
En hoeveel keer was Feyenoord kampioen van NL de afgelopen 30 (!) jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... kom op... Ajax en PSV...
Ik ook. RB6 heeft leuke nieuwe features. Maar het blijven kleine indoor-levels en wapens die nauwelijks van elkaar verschillen. Qua gameplay is het dus niet echt een sprong voorwaarts. Dan lijkt BF me veel leuker. Tanks, vliegtuigen, helikopters, grote speelvelden waar we domme acties kunnen uithalen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:23 schreef Chocobo het volgende:
Surfer en ik checken wat movies van RB6 en BF, maar we denken beiden dat BF leuker is![]()
Vanaf 13 september een wekelijks itemquote:
Hey 4 hele keren jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En hoeveel keer was Feyenoord kampioen van NL de afgelopen 30 (!) jaar
3 keer zelfsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hey 4 hele keren ja![]()
Zo blijft het nog leuk als je wat wint
Nee gijs... uiteraard ga ik kijken.. maar ik ben dan meer voor PSV als voor Aja
Battlefield: Modern Combat komt nog op de XBox. Battlefield 2 op de XBox360.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:31 schreef Magneet het volgende:
BF is toch pas op de 360 of hoe zit het nou?
Ja Gijs... RS3 is nog steeds het beste live spel wat ik heb gespeeld.. maar dat komt ook omdat het nieuw was...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook. RB6 heeft leuke nieuwe features. Maar het blijven kleine indoor-levels en wapens die nauwelijks van elkaar verschillen. Qua gameplay is het dus niet echt een sprong voorwaarts. Dan lijkt BF me veel leuker. Tanks, vliegtuigen, helikopters, grote speelvelden waar we domme acties kunnen uithalen.
Laten we eerlijk zijn, met de Gijsjes onderling het spel spelen maakte de voorgangers zo leuk. Want de levels waren niet echt super en er waren zat bugs in het spel.
Ja .. ik dacht ook dat het dezelfde waren hoor...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Battlefield: Modern Combat komt nog op de XBox. Battlefield 2 op de XBox360.
Ik heb hetzelfde Gijs. We hebben toen zo gelachen met BF1942. En dat was nog met alle beperkingen van een PC game. BF op de XBox met fatsoenlijke voice-com wordt geweldig!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:33 schreef silver-surfer het volgende:
Ik wil weer eens wat anders... en BF ziet er prachtig uit... en de gameplay is volgens mij ook geniaal!!
Ben hem aan het downenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:34 schreef silver-surfer het volgende:
Gijs... dat Ghost Recon filmpje voor 360
we zullen zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Sterker nog... ik haal RS niet hoor... ik wacht lekker op BF ... wat een machtig spel
Nee gijs... ik niet... ga niet weer 60 euro betalen voor 1 maand online gamen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:35 schreef Magneet het volgende:
mensen er zit anderhalve maand tussen Battlefield: Modern Combat & rbs4 dat moet toch goed te doen zijn om nog fun te hebben
Kan ik mooi nog even mijn backlog wegwerken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:35 schreef Magneet het volgende:
mensen er zit anderhalve maand tussen Battlefield: Modern Combat & rbs4 dat moet toch goed te doen zijn om nog fun te hebben
Daar ben ik ook. En ik moet zeggen dat die side-quests als pizza-bezorger of pooier me niet zo boeien, dus die doe ik niet. Ik ga nu gewoon voor uitspelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:42 schreef Magneet het volgende:
gta-sa heb ik ondertussen wel gezien eerlijk gezegd, zit nu wel in de laatste stad enzo maar het begint me nu te saai te worden
ja datquote:
Dat was wel zo denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, met de Gijsjes onderling het spel spelen maakte de voorgangers zo leuk. Want de levels waren niet echt super en er waren zat bugs in het spel.
In Gouda liep er ook altijd zo één weet je nog?? gast liep altijd in een bloemetjesjurk en zo'n diadeem in zijn haar.... maar met een vette volle baardquote:
Ik ga hem op zekers halen gijsquote:
Ja hequote:
hahahaa dat is onwijs vermoeiendquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:23 schreef Bastard het volgende:
Khad net trouwens een vage droom.. ik droomd de ik steeds hetzelfde droomde. En dat was omdat de oude dromen er niet uit konden, zodat er geen nieuwe dromen meer bij konden. Soort van verstopping in mijn dromen dus..
Dat gaat vervelen hoor!
Jaaaa inderdaad... hahahahaha... die gast plukte ook alle peuken van de straat... en hij dronk de cola op die andere op straat hadden laten staanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
In Gouda liep er ook altijd zo één weet je nog?? gast liep altijd in een bloemetjesjurk en zo'n diadeem in zijn haar.... maar met een vette volle baard
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaa inderdaad... hahahahaha... die gast plukte ook alle peuken van de straat... en hij dronk de cola op die andere op straat hadden laten staan
TYYYFFUUUSSSS gijijijissssssquote:
ik heb nog een ergere gevondenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
TYYYFFUUUSSSS gijijijissssss
Dat wordt opzeker een note![]()
quote:
quote:
Ik ben zo blij nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
serieus gijs![]()
![]()
heb ik je iets aangedaan ofzo????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat hij zegt.quote:
WHOEHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:30 schreef Bastard het volgende:
http://media.putfile.com/Badparents
Baard.. maar erg strak
WHOEHAAHAHAHAHAHAHA wat een prutserquote:
Ja mooi, die jongen schrok zo hard dat ie bjna naar buiten vielquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
ik kende em nog niet
dan heb je humor man!!!![]()
Doen wij nu volgende week een biertje? Woensdag of donderdag ofzo?quote:
serieus gijs.... dit is echt briljant!!!!!!!!!!!!!!! die gasten pissen in hun broek man!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja mooi, die jongen schrok zo hard dat ie bjna naar buiten viel
"Whats wrong with you?"![]()
Is goed Gijs, kwam je hierheen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doen wij nu volgende week een biertje? Woensdag of donderdag ofzo?
Wat de neuk... Dat is gewoon ziek...quote:
Dat kan.quote:
Ook hij is maar mens Gijsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:29 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news/580(...)n_in_ziekenhuis.html
zei ik van wel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij zei van wel .. weet niet of die kan?
zat jij bij hem in de klas gijs??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:29 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news/580(...)n_in_ziekenhuis.html
ooit wel eens college van die man gehad, en volgens mij is hij ook hoogleraar bij de master die ik ga doen. Maar dat laatste weet ik niet helemaal zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zat jij bij hem in de klas gijs??
Nu niet meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:34 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij is hij ook hoogleraar bij de master die ik ga doen.
Dan moet ik weer werken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:31 schreef kepler het volgende:
vanaf Maandag weer mooi zomerweer *o8
Dus geen biertjes meer bij B.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeekend, vandaag voor het laatst bij m`n baas geweest![]()
Fuck`m
Komt er nog een blog vandaag hoer ?quote:
Volgende week wat vaker, dan zit ik weer op mijn werk.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgende week wat vaker, dan zit ik weer op mijn werk.
Haal nu maar gewoon Battlefield...kunnen we nog leuk knallen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:01 schreef Chocobo het volgende:
Blijf met het dilemma zitten. RB6 of BFDe release van de 360 is al ook zo dichtbij
Heb je daar centen voor dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Nog 2 maanden voor de Xbox 360 met PGR 3
Hoop het ......quote:
Hij is backwards compatible, dus je XBox kun je sowiezo verkopen. En je had toch nog wat oude games? Gewoon voor PGR3 inruilen bij de FRS.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoop het ......
Moet ik kerstkado geld vragen aan moeder, schoonmoeder, vrouw en m`n xbox verkopen![]()
![]()
![]()
Die oude games moet juist meeverkopen anders krijg je helemaal niks voor je Xboxquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij is backwards compatible, dus je XBox kun je sowiezo verkopen. En je had toch nog wat oude games? Gewoon voor PGR3 inruilen bij de FRS.
Kun je er PGR3 op spelen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:18 schreef QueenR het volgende:
hier op de valreep in dit topic nog wat fotootjes van de kittens, een heet er natuurlijk gijs:
[afbeelding]
en nog wat van de kleinste, en de slaapkop
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dus mocht er iemand nog een droppie willen.. je ziet het.
lief he!
Ik ben op zoek naar een afstandbediening voor de XBox, zodat je DVD's kunt afspelen. Die heb je zeker toevallig niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Die oude games moet juist meeverkopen anders krijg je helemaal niks voor je Xbox![]()
quote:
pas nog een weggegooid... was niet aaibaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een afstandbediening voor de XBox, zodat je DVD's kunt afspelen. Die heb je zeker toevallig niet?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:23 schreef QueenR het volgende:
![]()
typish weer... brrrrrrrr [afbeelding]
quote:
Ik zou zeggen RS6 eigenlijk, je weet dat het een cool spel is, met ok servers. Nieuwe maps, nieuwe wapens, eigen character bouwen.. lijkt mij cool.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal nu maar gewoon Battlefield...kunnen we nog leuk knallen.
Is gephotoshopped lieverd, net als die bonzai kittens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:35 schreef QueenR het volgende:
![]()
![]()
hoe kil kan jij worden???![]()
*afstandsbediening nu zeker niet meer opzoekt*
Na Burnout zal EA toch wel hebben geleerd van hun fouten? Ik ga er vanuit dat die servers in orde zijn. Zeker aangezien TW2006 een launchtitel voor de 360 wordt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:41 schreef Bastard het volgende:
Ik zou zeggen RS6 eigenlijk, je weet dat het een cool spel is, met ok servers. Nieuwe maps, nieuwe wapens, eigen character bouwen.. lijkt mij cool.
BF lijkt me net zo cool, maar twijfel over de EA servers eigenlijk, maar misschien komt ie er dan gewoon bij
Dat moet nep zijn ! Veel games zijn dan nog niet eens uit. De console helemaal niet op 1 novemberquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal nu maar gewoon Battlefield...kunnen we nog leuk knallen.
Lekker lachen als B. weer eens een tank denkt uit te schakelen met een sniper rifle....van 1 meter afstand.quote:
Whahahaahahahahahhahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lekker lachen als B. weer eens een tank denkt uit te schakelen met een sniper rifle....van 1 meter afstand.
Je wacht op Battlefield: Mario?quote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je wacht op Battlefield: Mario?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb al sinds zondag geen bier op, kweet niet of ik nu trots moet zijn of me eigen moet schamenquote:
ach ik heb genoeg op voor 2quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb al sinds zondag geen bier op, kweet niet of ik nu trots moet zijn of me eigen moet schamen![]()
![]()
Ow god, dat is toch bij mij in de buurt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Vandaag naar Mysteryland
[afbeelding]
*huilie is*quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow god, dat is toch bij mij in de buurt?
*balkondeur dichtdoet*
Het is zaterdag, het is mooi weer, ik wil op het balkon zitten en vogeltjes horen fluiten. En niet ergens ver weg boem boem tssshhh tsssshhh horen dreunen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:59 schreef -Struikrover- het volgende:
*huilie is*
Ik heb m gelezen en tis een goeie blogquote:
quote:Uitkijken bij het aan vinken van de opties, voordat je het weet betaal je weer enkele euro’s meer aan onnodige zaken als schade door neerstortende vliegtuigmotoren.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol: Je stinkt
afz Struik
B: Bedankt
afs Struik
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:31 schreef kepler het volgende:
[..]
ben blij dat ik niet ben meegegaan... zit nu thuis met griep![]()
tenzij ik weer 40 graden koorts hebquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:34 schreef kepler het volgende:
[..]
morgen echter wel naar Circuit Park Zandvoort
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:34 schreef kepler het volgende:
[..]
tenzij ik weer 40 graden koorts heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |