Heb je daar centen voor dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Nog 2 maanden voor de Xbox 360 met PGR 3
Hoop het ......quote:
Hij is backwards compatible, dus je XBox kun je sowiezo verkopen. En je had toch nog wat oude games? Gewoon voor PGR3 inruilen bij de FRS.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoop het ......
Moet ik kerstkado geld vragen aan moeder, schoonmoeder, vrouw en m`n xbox verkopen![]()
![]()
![]()
Die oude games moet juist meeverkopen anders krijg je helemaal niks voor je Xboxquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij is backwards compatible, dus je XBox kun je sowiezo verkopen. En je had toch nog wat oude games? Gewoon voor PGR3 inruilen bij de FRS.
Kun je er PGR3 op spelen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:18 schreef QueenR het volgende:
hier op de valreep in dit topic nog wat fotootjes van de kittens, een heet er natuurlijk gijs:
[afbeelding]
en nog wat van de kleinste, en de slaapkop
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dus mocht er iemand nog een droppie willen.. je ziet het.
lief he!
Ik ben op zoek naar een afstandbediening voor de XBox, zodat je DVD's kunt afspelen. Die heb je zeker toevallig niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Die oude games moet juist meeverkopen anders krijg je helemaal niks voor je Xbox![]()
quote:
pas nog een weggegooid... was niet aaibaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een afstandbediening voor de XBox, zodat je DVD's kunt afspelen. Die heb je zeker toevallig niet?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:23 schreef QueenR het volgende:
![]()
typish weer... brrrrrrrr [afbeelding]
quote:
Ik zou zeggen RS6 eigenlijk, je weet dat het een cool spel is, met ok servers. Nieuwe maps, nieuwe wapens, eigen character bouwen.. lijkt mij cool.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal nu maar gewoon Battlefield...kunnen we nog leuk knallen.
Is gephotoshopped lieverd, net als die bonzai kittens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:35 schreef QueenR het volgende:
![]()
![]()
hoe kil kan jij worden???![]()
*afstandsbediening nu zeker niet meer opzoekt*
Na Burnout zal EA toch wel hebben geleerd van hun fouten? Ik ga er vanuit dat die servers in orde zijn. Zeker aangezien TW2006 een launchtitel voor de 360 wordt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:41 schreef Bastard het volgende:
Ik zou zeggen RS6 eigenlijk, je weet dat het een cool spel is, met ok servers. Nieuwe maps, nieuwe wapens, eigen character bouwen.. lijkt mij cool.
BF lijkt me net zo cool, maar twijfel over de EA servers eigenlijk, maar misschien komt ie er dan gewoon bij
Dat moet nep zijn ! Veel games zijn dan nog niet eens uit. De console helemaal niet op 1 novemberquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal nu maar gewoon Battlefield...kunnen we nog leuk knallen.
Lekker lachen als B. weer eens een tank denkt uit te schakelen met een sniper rifle....van 1 meter afstand.quote:
Whahahaahahahahahhahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lekker lachen als B. weer eens een tank denkt uit te schakelen met een sniper rifle....van 1 meter afstand.
Je wacht op Battlefield: Mario?quote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je wacht op Battlefield: Mario?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb al sinds zondag geen bier op, kweet niet of ik nu trots moet zijn of me eigen moet schamenquote:
ach ik heb genoeg op voor 2quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb al sinds zondag geen bier op, kweet niet of ik nu trots moet zijn of me eigen moet schamen![]()
![]()
Ow god, dat is toch bij mij in de buurt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Vandaag naar Mysteryland
[afbeelding]
*huilie is*quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow god, dat is toch bij mij in de buurt?
*balkondeur dichtdoet*
Het is zaterdag, het is mooi weer, ik wil op het balkon zitten en vogeltjes horen fluiten. En niet ergens ver weg boem boem tssshhh tsssshhh horen dreunen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:59 schreef -Struikrover- het volgende:
*huilie is*
Ik heb m gelezen en tis een goeie blogquote:
quote:Uitkijken bij het aan vinken van de opties, voordat je het weet betaal je weer enkele euro’s meer aan onnodige zaken als schade door neerstortende vliegtuigmotoren.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol: Je stinkt
afz Struik
B: Bedankt
afs Struik
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:31 schreef kepler het volgende:
[..]
ben blij dat ik niet ben meegegaan... zit nu thuis met griep![]()
tenzij ik weer 40 graden koorts hebquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:34 schreef kepler het volgende:
[..]
morgen echter wel naar Circuit Park Zandvoort
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:34 schreef kepler het volgende:
[..]
tenzij ik weer 40 graden koorts heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |