quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je wacht op Battlefield: Mario?
Ik heb al sinds zondag geen bier op, kweet niet of ik nu trots moet zijn of me eigen moet schamenquote:
ach ik heb genoeg op voor 2quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb al sinds zondag geen bier op, kweet niet of ik nu trots moet zijn of me eigen moet schamen![]()
![]()
Ow god, dat is toch bij mij in de buurt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Vandaag naar Mysteryland
[afbeelding]
*huilie is*quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow god, dat is toch bij mij in de buurt?
*balkondeur dichtdoet*
Het is zaterdag, het is mooi weer, ik wil op het balkon zitten en vogeltjes horen fluiten. En niet ergens ver weg boem boem tssshhh tsssshhh horen dreunen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:59 schreef -Struikrover- het volgende:
*huilie is*
Ik heb m gelezen en tis een goeie blogquote:
quote:Uitkijken bij het aan vinken van de opties, voordat je het weet betaal je weer enkele euro’s meer aan onnodige zaken als schade door neerstortende vliegtuigmotoren.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol: Je stinkt
afz Struik
B: Bedankt
afs Struik
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:31 schreef kepler het volgende:
[..]
ben blij dat ik niet ben meegegaan... zit nu thuis met griep![]()
tenzij ik weer 40 graden koorts hebquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:34 schreef kepler het volgende:
[..]
morgen echter wel naar Circuit Park Zandvoort
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:34 schreef kepler het volgende:
[..]
tenzij ik weer 40 graden koorts heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |