Klaar ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:35 schreef Magneet het volgende:
mogen idd wel wat kleiner die foto's ja
hey dat ken ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:37 schreef -Struikrover- het volgende:
*Geen vriend meer heeft aan kepler![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kuiken
[afbeelding]
gaat best lekker gijs. seizoen is alweer afgelopen dus binnenkort weer hard trainen voor 2006 !!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoest met je schijfjes gooien dan ?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:47 schreef kepler het volgende:
[..]
[afbeelding]
lijkt een beetje op deze smiliey:
die foto's van het raften zijn met een wegwerpcamera gemaaktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:59 schreef Strolie75 het volgende:
Kepler heeft in elk geval een betere camera
Nee, ik heb een verotte scannerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:59 schreef Strolie75 het volgende:
Kepler heeft in elk geval een betere camera
Ik denk dat er zo`n 6 of 7 zijn gelukt. De rest zijn de kleuren van het rolletje uitgelopen of zitten er druppels voor lensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:07 schreef kepler het volgende:
[..]
die foto's van het raften zijn met een wegwerpcamera gemaaktIk ben redelijk verbaasd dat ze uberhaupt gelukt zijn
je hebt gewoon alle foto's weggegooid waar jij op staatquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik denk dat er zo`n 6 of 7 zijn gelukt. De rest zijn de kleuren van het rolletje uitgelopen of zitten er druppels voor lens
http://www.ricardis.tudelft.nl/~devlieger/Reis2005/quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:12 schreef Strolie75 het volgende:
Post trouwens een wat meer foto's van jullie vakantie. Die van Kepler heb ik nooit gevonden.
En is er nog iets gebeurt? Is Marloes nog geneukt?
Hele mooie foto's Gijsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:14 schreef kepler het volgende:
[..]
http://www.ricardis.tudelft.nl/~devlieger/Reis2005/
dank je welquote:
Ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:56 schreef kepler het volgende:
godver nu heb ik heimwee naar Canada
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |