quote:
Whahahahaha en die duim dan ook omhoog he....quote:
lijkt me ook cool hoor, gewoon met alle Gijsjes tegelijk uit een vliegtuig jumpen oidquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Chocobo het volgende:
Met BF de controle nemen van een straalvliegtuigBriljant zeg..... en dan hoooooog en dan jump met parachute naar beneden
Dat spel heeft wel iets van hype nodig.. lijkt me onwijs cool als ik zo lees en zie. Die ontploffingen ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:11 schreef Chocobo het volgende:
BF lijkt me ook wel cool,.... wat van gedowned vandaag
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Naakt halen gijs....geloof me !!![]()
nee ik ga zeker kijken of het me lukt om hem te halen, moet hoogstens ff wachten tot ik tijd heb om naar de Mediamrkt te crossen, is toch altijd net iets goedkoperquote:
Erg genoten toen met jou op de pc Gijs.... die avonturen... dat gevecht tegen die Shermanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat spel heeft wel iets van hype nodig.. lijkt me onwijs cool als ik zo lees en zie. Die ontploffingen ook
Regelrechte hit op de pc, zie niet waarom dat niet op de xbox zou kunnen.. Ja., die servers van EA misschien. Maar als die ok zijn... praat spel denk.
Dat wel. Mekaar neerschieten, schelden, pijpen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:11 schreef Chocobo het volgende:
Het meeste plezier wat ik gehad heb met live was met de eerste RB6.... dat is voor mij een feit.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef Yildiz het volgende:
Ik moest denken aan die donald-duck stripverhalen op FOK!, met die anus-gefixeerde dagobert enzo.
Heeft iemand dat topic nog, of n paar pics?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef Yildiz het volgende:
Ik moest denken aan die donald-duck stripverhalen op FOK!, met die anus-gefixeerde dagobert enzo.
Heeft iemand dat topic nog, of n paar pics?
Lachen was dat...nadelen van de PC versie zijn hopelijk weg. Geen lag meer, gewoon tegen mekaar kunnen praten ipv typen, besturing met een normale controller.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef Chocobo het volgende:
Erg genoten toen met jou op de pc Gijs.... die avonturen... dat gevecht tegen die ShermanIk krijg er spontaan gniffels van
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
Whahahahaha en die duim dan ook omhoog he....![]()
B.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd.Wanneer komt hij eigenlijk uit?
Ik weet ook nog wel een keer, jij liep iets voor me, spawnt een jeep, je springt er in en je rijd zo voor mn snufferd weg!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erg genoten toen met jou op de pc Gijs.... die avonturen... dat gevecht tegen die ShermanIk krijg er spontaan gniffels van
![]()
![]()
quote:
quote:Tom Clancy's Rainbow Six 4: LockDown
review | technical details | email a friend « Back
our price: £29.99 Delivered
availability: Due for release on 09/09/2005
RRP: £39.99 You save: £10.00 (25%)
Place this in your shopping basket
Er was niks drogers dan jou ineens te zien dalen met dat vliegtuig,..... ik zag je nog omdraaien ook in dat vliegtuig en naar boven kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel een keer, jij liep iets voor me, spawnt een jeep, je springt er in en je rijd zo voor mn snufferd weg!![]()
Of dat samen vliegen, bepaald moment spring jij er gewoon uit![]()
Ik er ook uit, kankerend zwemmen
Dat is een ander plaatje ja!quote:
hahahaha, ja mooi, droog was dat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er was niks drogers dan jou ineens te zien dalen met dat vliegtuig,..... ik zag je nog omdraaien ook in dat vliegtuig en naar boven kijkenKleiner en kleiner werd je....
Heel veel tranen toen !
Hey tentharing !! Kom misschien wel ff dit weekend bij je langs met RE.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Dat spel komt toch ook op de 360 ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er was niks drogers dan jou ineens te zien dalen met dat vliegtuig,..... ik zag je nog omdraaien ook in dat vliegtuig en naar boven kijkenKleiner en kleiner werd je....
Heel veel tranen toen !
Ben je klaar met vragen stellen Gijs?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat spel komt toch ook op de 360 ?
Nee dat wordt Battlefield 2 en dat is de grootste blindkoper van de eeuwquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben je klaar met vragen stellen Gijs?
hij kan niks andersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://games.ign.com/quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs dat is primaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Hey tentharing !! Kom misschien wel ff dit weekend bij je langs met RE.
Bel je nog wel. ok ?![]()
Verveel ik jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik, en dat zijn er al heel watquote:
Komt Battlefield 2 op de Xbox360?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Chocobo het volgende:
Nee dat wordt Battlefield 2 en dat is de grootste blindkoper van de eeuwOp de Xbox komt modern combat...
Yepquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt Battlefield 2 op de Xbox360?
Ja ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
yup. is ook pas een half jaar bekend ofzo, zelfs ik wist het manquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Okey, heb ik je familie vermoord, je zusje geneukt, ofzo?quote:
Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes postquote:
Ik las zoiets in dat blauwe balkje jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |