Vol nieuw deel, dus niet zoals BA denk.. volle mep dus, tenzij je hem via internet besteldquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:47 schreef Magneet het volgende:
is het trouwens weer een 30 euro release of is het de volle mep deze keer?
Vast welquote:
Wat dan wel, Donkey Kong?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vast welMaar dat bedoelde ik niet
![]()
Het was een ouwe usual insidersgrapquote:
Waarom dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:58 schreef Chocobo het volgende:
Preview van RB6 gelezenWordt er weer 1
Ja dat had ik dus ook toen ik het had gelezenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:58 schreef Chocobo het volgende:
Preview van RB6 gelezenWordt er weer 1
Mooi foto's Gijsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Kleuren zijn een beetje verrot door die cheapass scanner maar goed. Hier zijn een paar pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alles is nieuw... nieuwe levels, nieuwe wapens etc etc,... maar MP mode is zwaar verbetert. Je eigen character bouwen die alleen op Xboxlive blijft.... lees er hier maar over !quote:
Heb net een setje besteld bij Dixons... nieuw live set voordat de 360 er is. Ben bijna een half jaar offline geweestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef Magneet het volgende:
gaan we de nieuwe rb6 lekker hypen Gijsjes? CHo haal jij er weer live voor? dan moet ik no mather what ergens het geld voor die game vandaan gaan schrapen
Ik wil het spel verder niet gaan hypen.. meerendeel van de hypers zijn na een week, 2 week weer stil.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef Magneet het volgende:
gaan we de nieuwe rb6 lekker hypen Gijsjes? CHo haal jij er weer live voor? dan moet ik no mather what ergens het geld voor die game vandaan gaan schrapen
Zoooo jij hebt vast genotenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Kleuren zijn een beetje verrot door die cheapass scanner maar goed. Hier zijn een paar pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kijk de kat nog even uit de boom. Voorlopig gaat mijn voorkeur toch naar BF uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Bastard het volgende:
Ik wil het spel verder niet gaan hypen.. meerendeel van de hypers zijn na een week, 2 week weer stil.
Maar misschien toch leuk als je het spel haalt, gaan we weer als vanouds knallen in rb6 misschien
Gijs, haal m maar niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd.Wanneer komt hij eigenlijk uit?
Laat maar liggen Gijs.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:11 schreef Magneet het volgende:
bij play staat rb6 op 29.99 pondvolle mep dus
ik hoop ut. Tis alleen zwaar klote dat Miranda nu geen job heeft, scheelt echt fucking veel geld in de maandquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wil het spel verder niet gaan hypen.. meerendeel van de hypers zijn na een week, 2 week weer stil.
Maar misschien toch leuk als je het spel haalt, gaan we weer als vanouds knallen in rb6 misschien
Naakt halen gijs....geloof me !!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die nieuwe RB6, das deel 4 he? Voor de gewone Xbox?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |