Dat was wel zo denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, met de Gijsjes onderling het spel spelen maakte de voorgangers zo leuk. Want de levels waren niet echt super en er waren zat bugs in het spel.
In Gouda liep er ook altijd zo één weet je nog?? gast liep altijd in een bloemetjesjurk en zo'n diadeem in zijn haar.... maar met een vette volle baardquote:
Ik ga hem op zekers halen gijsquote:
Ja hequote:
hahahaa dat is onwijs vermoeiendquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:23 schreef Bastard het volgende:
Khad net trouwens een vage droom.. ik droomd de ik steeds hetzelfde droomde. En dat was omdat de oude dromen er niet uit konden, zodat er geen nieuwe dromen meer bij konden. Soort van verstopping in mijn dromen dus..
Dat gaat vervelen hoor!
Jaaaa inderdaad... hahahahaha... die gast plukte ook alle peuken van de straat... en hij dronk de cola op die andere op straat hadden laten staanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
In Gouda liep er ook altijd zo één weet je nog?? gast liep altijd in een bloemetjesjurk en zo'n diadeem in zijn haar.... maar met een vette volle baard
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaa inderdaad... hahahahaha... die gast plukte ook alle peuken van de straat... en hij dronk de cola op die andere op straat hadden laten staan
TYYYFFUUUSSSS gijijijissssssquote:
ik heb nog een ergere gevondenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
TYYYFFUUUSSSS gijijijissssss
Dat wordt opzeker een note![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |