Gijs... kom op... Ajax en PSV...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die voetbalblog van gister doet jullie niets he?Stelletje leken
Sterker nog... ik haal RS niet hoor... ik wacht lekker op BF ... wat een machtig spelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:23 schreef Chocobo het volgende:
Surfer en ik checken wat movies van RB6 en BF, maar we denken beiden dat BF leuker is![]()
En hoeveel keer was Feyenoord kampioen van NL de afgelopen 30 (!) jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... kom op... Ajax en PSV...
Ik ook. RB6 heeft leuke nieuwe features. Maar het blijven kleine indoor-levels en wapens die nauwelijks van elkaar verschillen. Qua gameplay is het dus niet echt een sprong voorwaarts. Dan lijkt BF me veel leuker. Tanks, vliegtuigen, helikopters, grote speelvelden waar we domme acties kunnen uithalen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:23 schreef Chocobo het volgende:
Surfer en ik checken wat movies van RB6 en BF, maar we denken beiden dat BF leuker is![]()
Vanaf 13 september een wekelijks itemquote:
Hey 4 hele keren jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En hoeveel keer was Feyenoord kampioen van NL de afgelopen 30 (!) jaar
3 keer zelfsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hey 4 hele keren ja![]()
Zo blijft het nog leuk als je wat wint
Nee gijs... uiteraard ga ik kijken.. maar ik ben dan meer voor PSV als voor Aja
Battlefield: Modern Combat komt nog op de XBox. Battlefield 2 op de XBox360.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:31 schreef Magneet het volgende:
BF is toch pas op de 360 of hoe zit het nou?
Ja Gijs... RS3 is nog steeds het beste live spel wat ik heb gespeeld.. maar dat komt ook omdat het nieuw was...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook. RB6 heeft leuke nieuwe features. Maar het blijven kleine indoor-levels en wapens die nauwelijks van elkaar verschillen. Qua gameplay is het dus niet echt een sprong voorwaarts. Dan lijkt BF me veel leuker. Tanks, vliegtuigen, helikopters, grote speelvelden waar we domme acties kunnen uithalen.
Laten we eerlijk zijn, met de Gijsjes onderling het spel spelen maakte de voorgangers zo leuk. Want de levels waren niet echt super en er waren zat bugs in het spel.
Ja .. ik dacht ook dat het dezelfde waren hoor...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Battlefield: Modern Combat komt nog op de XBox. Battlefield 2 op de XBox360.
Ik heb hetzelfde Gijs. We hebben toen zo gelachen met BF1942. En dat was nog met alle beperkingen van een PC game. BF op de XBox met fatsoenlijke voice-com wordt geweldig!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:33 schreef silver-surfer het volgende:
Ik wil weer eens wat anders... en BF ziet er prachtig uit... en de gameplay is volgens mij ook geniaal!!
Ben hem aan het downenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:34 schreef silver-surfer het volgende:
Gijs... dat Ghost Recon filmpje voor 360
we zullen zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Sterker nog... ik haal RS niet hoor... ik wacht lekker op BF ... wat een machtig spel
Nee gijs... ik niet... ga niet weer 60 euro betalen voor 1 maand online gamen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:35 schreef Magneet het volgende:
mensen er zit anderhalve maand tussen Battlefield: Modern Combat & rbs4 dat moet toch goed te doen zijn om nog fun te hebben
Kan ik mooi nog even mijn backlog wegwerken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:35 schreef Magneet het volgende:
mensen er zit anderhalve maand tussen Battlefield: Modern Combat & rbs4 dat moet toch goed te doen zijn om nog fun te hebben
Daar ben ik ook. En ik moet zeggen dat die side-quests als pizza-bezorger of pooier me niet zo boeien, dus die doe ik niet. Ik ga nu gewoon voor uitspelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:42 schreef Magneet het volgende:
gta-sa heb ik ondertussen wel gezien eerlijk gezegd, zit nu wel in de laatste stad enzo maar het begint me nu te saai te worden
ja datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |