WTFquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:03 schreef HMaster-II het volgende:
NKRP
NSFWquote:
Zo ziet iedereen er fantastisch uit ja...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:05 schreef Shark.Bait het volgende:
Photoshop voor gevorderden
Voor diegenen die het gemist hebben.
Not Suitable For Workquote:
okee, google dus:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:14 schreef rustig het volgende:
[..]
Not Suitable For Work
(google is uw vriend)![]()
ja die kwam ik ook al tegen!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee, google dus:
NKRP - Namakkal Kavignar Ramalingam Pillai
En nu?
Daswiedania.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee, google dus:
NKRP - Namakkal Kavignar Ramalingam Pillai
En nu?
Ha, Auticiaquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die staan inmiddels op de enorm geheime website. Ik wil graag nog wel even van de betreffende modellen horen of ze het goed vinden dat ik ze ook elders gebruik btw.
Van mij mag je ze gebruiken!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:25 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ha, Auticia
Ook voor jou, de vraag:
[..]
gaan we de hele avond zwaar offtopic irritant doenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:25 schreef Auticia het volgende:
Even dat boekje zoeken.
3.2 iemand aanspreken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaan we de hele avond zwaar offtopic irritant doen
U danst heel goed!
3.6 Iets aanbiedenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:38 schreef Auticia het volgende:
[..]
3.2 iemand aanspreken.
Hoepel op!.
.
quote:
Turn zequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:56 schreef pea4fun het volgende:
cursus russich? dan kan ik rustig ff naar turnen...doeiii
zure melkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:57 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die gerechten die erin staan lijken me anders best ranzig..
Vleessoep met zoute augurkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zure melk
koude bietensap
gebakken melk, koud opgediend WTF??
Moet jij nou het goeie voorbeeld geven??quote:
Jakkes. Klinkt als een zwangere vrouwen menu...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Vleessoep met zoute augurken.
De Russische Keuken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:12 schreef purplerose het volgende:
Is dat een nieuwsoortig dieet ofzo? of een macrobiotisch iets?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:24 schreef Auticia het volgende:
Zuringsoep gebonden met geklopt ei.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:29 schreef Re het volgende:
heeft iemand nog een date in de aanbieding?
[afbeelding]
Dat ziet er uit als astronautenvoerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:29 schreef Re het volgende:
heeft iemand nog een date in de aanbieding?
[afbeelding]
als het maar niet die stoephoer is of althans die kan best wel door de grinder heen iddquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:30 schreef Auticia het volgende:
Je hebt ook een patty nodig, zie ik.
Mijn grinder, wat DOE je??!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:36 schreef Re het volgende:
[..]
als het maar niet die stoephoer is of althans die kan best wel door de grinder heen idd
NKRPquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:19 schreef rustig het volgende:
[..]
ja die kwam ik ook al tegen!
snapte dr niks van...
heeft toelichting nodig![]()
Voor het ietwat zwaardere werk...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:51 schreef Auticia het volgende:
Vernuftige apparaatjes, heur!
[afbeelding]
Het lijkt me geen gezellig keukenhulpje, nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:56 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Voor het ietwat zwaardere werk...
Wel een handig nagelvijltje voor de damesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:59 schreef Auticia het volgende:
[..]
Het lijkt me geen gezellig keukenhulpje, nee.
Nee, dan een augurkensnijderquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:59 schreef Auticia het volgende:
[..]
Het lijkt me geen gezellig keukenhulpje, nee.
Kan.. je ging op zoek naar rolletjes, maar je was bang dat die er niet meer waren?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef Subhuman het volgende:
Shark: Ik heb afgelopen weekend voordat de meet begon een Minolta Hi-Matic F meetzoeker opgehaald. Bedoel je die?
Ja, sub, vertel eens wat meer over die HIE en die vriendin!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En hoe zat het met die HIE en die vriendin van je?
*popcorn paktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:31 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, sub, vertel eens wat meer over die HIE en die vriendin!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Sub schijnt ehh "bezig" te zijn met zijn vriendin, en daar komt straks de reportage van
Nou modden doetie niet als je dat bedoeltquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:38 schreef Auticia het volgende:
[..]Hij is toch gewoon aan het werk nu?
nee, druk aan het scannen voor ene HM2quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen nog steeds aan de hap of zo?
Wat tof van jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee, druk aan het scannen voor ene HM2
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat tof van je![]()
Kan hij dat niet zelf?
ah okee, dan is negatieven scannen beter denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik kan negatieven in scannen... Hij moet het van afdrukken doen..
dat dacht hij ook jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okee, dan is negatieven scannen beter denk ik
Ik ook hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa niet gek hoorWe zijn benieuwd naar de resultaten
en das dan nog maar halve resolutiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa niet gek hoorWe zijn benieuwd naar de resultaten
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:15 schreef Xilantof het volgende:
En ik kan vast verklappen dat ie wel wat leuks heeft geschoten ja...
Gelukkig gooien er een paar mensen wel wat foto's tussenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou modden doetie niet als je dat bedoelthet Lekmeettopic raakt behoorlijk verbaggerd zo af en toe
Ja het reguleert zichzelf aardigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:25 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Gelukkig gooien er een paar mensen wel wat foto's tussen
Nog niet, door al dat gepost ben ik er nog niet aan toegekomenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
is er al een topic met macro's van die waterpijp van purplerose?
Hoi Flashquote:
Oh van Scheveningen nogquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hoi Flash
Ik ga zo eindelijk eens mijn vuurwerkfoto's posten, beter laat dan nooit![]()
Mwoa dat is dus een alufolie papiertje wat over die smeulende appeltoestand ligtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:02 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Die heb'k ook, maar dat is niet echt handig om wiet te roken. Wat je wel kan doen is 5 joints maken en die in elk gatje van die stenen koker stoppen. Dan alle5 gelijk aansteken en smoken maar
Nou ze staan er hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh van Scheveningen nogJa daar zijn we best benieuwd naar
ja ik zag zequote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:08 schreef Briggy het volgende:
[..]
Nou ze staan er hoor... in het Vuurwerktopic
Ik ook beetjequote:
Dat ben jij toch meestalquote:
quote:
Ja, klopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa dat is dus een alufolie papiertje wat over die smeulende appeltoestand ligt
ja klopt, er was ook nog zo'n kolen kapje wat erop moest, dat moest je eerst gloeiend stokenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:20 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Je moet voor de appeltabak daar dan nog de houtskool boven leggen.
De echte achtergrond toch wel?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:19 schreef elcastel het volgende:
Ik heb veel affectie met die voorgrond, de achtergrond/hoofdonderwerp heeft me nooit zo getrokken..
Ben alleen benieuwd hoe lang zoiets bijft staan bij een AMERIKAANSE providerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:21 schreef purplerose het volgende:
Ik heb gekozen voor een natuurlijke achtergrond
en waarom zou je ook niet? Imageshack is gewoon met afstand de meest zaaddodende KUTimagehost die je kan verzinnenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef purplerose het volgende:
Niet lang denk
Denk ook dat ik voortaan me foto's ergens anders mag hosten van hun
Die weer wel ja. Dus voorgrond is top, hoofdonderwerp doet me weinig en alles in de achtergrond .... blablabla, even mijn vleitje dichtlikken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De echte achtergrond toch wel?
Ik denk dat het behoorlijk meevalt, mijn wietfoto (THC) doet het daar nog steeds.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef purplerose het volgende:
Niet lang denk
Denk ook dat ik voortaan me foto's ergens anders mag hosten van hun
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:30 schreef elcastel het volgende:
vleitje
Volgens mij istie beschonkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
lik even je vleitje dicht anders El
ja gatver ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:34 schreef elcastel het volgende:
Ik heb jeuk aan me Peleng !
Ik heb jeuk aan een plasma-tvquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:34 schreef elcastel het volgende:
Ik heb jeuk aan me Peleng !
*rozebottel openmaakt en in nek van El stoptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:35 schreef elcastel het volgende:
Ja kappen nu, zometeen heb ik overal jeuk !
Als ik alles op moet noemen waar ik jeuk aan heb... ben ik morgen nog bezigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:35 schreef elcastel het volgende:
Ja kappen nu, zometeen heb ik overal jeuk !
Daar ben ik nog nooit geweestquote:
jij krijgt geen rozebottelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:36 schreef Briggy het volgende:
[..]
Als ik alles op moet noemen waar ik jeuk aan heb... ben ik morgen nog bezig![]()
quote:
quote:
Ik steek dus de moord in een joint, daarom neem ik het puur in een pijpquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:30 schreef elcastel het volgende:
[..]
Die weer wel ja. Dus voorgrond is top, hoofdonderwerp doet me weinig en alles in de achtergrond .... blablabla, even mijn vleitje dichtlikken..
Een mens kan nooit jeuk genoeg hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Wat nou? Je hebt al meer dan jeuk genoeg
Je zou er jeuk van krijgenquote:
*rozebottel in nek van briggy stoptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:41 schreef Briggy het volgende:
[..]
Een mens kan nooit jeuk genoeg hebben![]()
Ohh, dat was voor de Agfa ISO-Rapid 1F die ik hier heb staan. Ja daar gaan wat aparte rolletjes in, heb me er verder nog niet in verdiept.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kan.. je ging op zoek naar rolletjes, maar je was bang dat die er niet meer waren?
Daar heb ik haar eigenlijk niet meer over gehoord...quote:En hoe zat het met die HIE en die vriendin van je?
die is A'damquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:53 schreef Auticia het volgende:
Is PdeHoog hier nog ergens?
naast jou, onder die sombreroquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:53 schreef Auticia het volgende:
Ah. Ik denk ik vraag hem even of hij er mee in zou stemmen als ik die foto op mijn website zet.quote:
Voelt wat kriebelenquote:
Die is bijna thuis denk ik, een uur geleden belde hij dattie op de terugweg was met zijn nieuwe aanwinstquote:
dat schijnen vrouwen fijn te vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:55 schreef Auticia het volgende:
[..]
Heeft die man nu zulke grote handen?!
Kijk eens wat ik toevallig tegenkwam:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:51 schreef Subhuman het volgende:
Ohh, dat was voor de Agfa ISO-Rapid 1F die ik hier heb staan. Ja daar gaan wat aparte rolletjes in, heb me er verder nog niet in verdiept.
okquote:Daar heb ik haar eigenlijk niet meer over gehoord...Ik zal haar eens vragen als ik haar weer zie.
Hejjeen date sharkie?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Aha.. hier zitten jullie. Ik was ehm.. bezig op MSN
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:53 schreef Auticia het volgende:
Hey dat is gaaf zeg!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Kijk eens wat ik toevallig tegenkwam:
http://www.filmforclassics.com/
misschien wat voor jou.. misschien is er een filiaal in NL
Wat doe jij dan precies ongeveer?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:52 schreef Subhuman het volgende:
Hoi!
* Sub heeft net lekker de hele avond gewerkt!
Oh dat ding waar je t zondag over hadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog is weer thuis
Veel eurootjes lichter en een DSLR rijker
voor de liefhebbers: een prehistorisch ding, de Canon D30, met drie MP
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog is weer thuis
Welcome to the digital agequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog is weer thuis
ywquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:03 schreef Subhuman het volgende:
Hey dat is gaaf zeg!Ga gelijk even opzoeken wat voor filmpjes er in moeten! Bedankt!
Feli Pquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog is weer thuis
Ik help ongeveer agents aan de telefoon die zelf de oplossing voor het probleem van de klant niet meer weten. Dan roepen ze mij erbij en ik red ze eruit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat doe jij dan precies ongeveer?
dus eigenlijk zit die schijnheilige tronie gewoon in de vrouwenhandelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik help ongeveer agents aan de telefoon die zelf de oplossing voor het probleem van de klant niet meer weten. Dan roepen ze mij erbij en ik red ze eruit.
Wat ik precies doe, dat zullen jullie nooit weten.
Eens kijken of ik daar iets over kan vinden op die oude filmsite.quote:The Iso-Rapid was released on the market in the mid 1960s. It took a special auto-load 35 mm cassette which took a picture measuring 24 mm square on CT18 film.
Je hebt dus je vorige score met windows patience niet verbeterd vandaag. Jammerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:08 schreef Subhuman het volgende:
Wat ik precies doe, dat zullen jullie nooit weten.
En alle kruiswoordpuzzels in het bedrijfskrantje dat ik vond waren ook al ingevuld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hebt dus je vorige score met windows patience niet verbeterd vandaag. Jammer
Balen gastquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:11 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En alle kruiswoordpuzzels in het bedrijfskrantje dat ik vond waren ook al ingevuld.
WHZquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Balen gastWat een kloteleven moet jij hebben zeg
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Balen gastWat een kloteleven moet jij hebben zeg
Ja, maar wel lekker hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat ding waar je t zondag over had
wel een boel knaakjes he
12.3 in de sneeuw.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee ik had het niet over JOUW skipak
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:24 schreef PdeHoog het volgende:
Eerst volgende modellenshoot ga ik jou proberen te verslaan in hoeveelheden foto's
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:24 schreef Auticia het volgende:
[..]
12.3 in de sneeuw.
Kan ik hier skiles nemen?
Ik zal beginnen met het wissen van alle posts van een user genaamd Dr_Flash. Ken je die toevallig?quote:
Jawel hoor, want ik krijg meer foto's op een CF-kaartje dan jij met mijn 3 MPquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen
neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik zal beginnen met het wissen van alle posts van een user genaamd Dr_Flash. Ken je die toevallig?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel hoor, want ik krijg meer foto's op een CF-kaartje dan jij met mijn 3 MP![]()
Rose-violette fume une bongquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef Subhuman het volgende:
Wie doet er mee met mijn opfriscursus Frans?
quote:
Truste tiesjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:46 schreef Auticia het volgende:
10.5 bij de kapper.
Wilt u mijn snor bijknippen?
Slaap lekker allemaal.
mja, beetje cheap ass zooi dus eigenlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:57 schreef Shark.Bait het volgende:
Zeg fles, wat voor glaswerk heb jij eigenlijk voor je eos systeem?
Maar daar kan je toch wel foto's mee maken voor de high/low key?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
mja, beetje cheap ass zooi dus eigenlijk
de 18-55 f/3,5-5,6 EF-S kitlens, de 90-300 f/4,5-5,6 EF USM en de 50/1,8. En een Tamron 2x TC. Met name over die 90-300 ben ik niet zo tevreden
En als je de stap nooit waagt......quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa, de 50 is eigenlijk de enige die daarvoor in aanmerking komt wmb... Maar misschien is dat wel genoeg hoorEr zal toch niet erg gezoomd worden in een studio denk ik. Met de TC is er desnoods nog een 100/3,5 van te maken, maar ik had liever nog wat lichtsterkers gehad...
Heb ook geen idee hoe zeer dat van andere dingen nog afhangt. Ik denk dat je met hi-key en low-key veel meer aandacht moet besteden aan belichting en zo. Normaal knal je gewoon wat je voor de voeten komt, maar in een studio wordt dat heel anders, en daar heb ik nog nooit mee gewerkt
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En als je de stap nooit waagt......
Mja, goed punt eigenlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En als je de stap nooit waagt......
iddquote:
mja, zou best een goeie ervarign zijn denk ik eigenlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
iddJe schiet toch digitaal en zo
Je hebt in ieder geval een middag lol en zo
Hoiquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
mogguh!!
studiowerk is leuk Fles, plus dat je meer controle over alles hebt
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:21 schreef Re het volgende:
ja studio werk is erg leuk, ligt aan of je het in een professionele studio wilt doen of in een zelf gefabriceerde
quote:
Ik zou het de grootste onzin vinden als er een rel over komt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:40 schreef purplerose het volgende:
Zou er een rel gaan ontstaan over mijn idee of niet
Ik neem weddenschappen aan
neehoor, mensen die intresse hebben zullen zich wel melden....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:40 schreef purplerose het volgende:
Als je graag wil rellen, dan kan je het beter anders aanpakkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:40 schreef purplerose het volgende:
Hihi... inspector Gadgetquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
2:35 - 6:55 - 7:31 - 11:26
interessant dagritme heb jij
ik heb een bloedhekel aan rellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:46 schreef purplerose het volgende:
Ik ben niet zo goed in rellen flesch
Vind zelf dat dat zelf niet zo hoeft
Maar jij hebt ervaring erin?
Halloquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb een bloedhekel aan rellen
de relmuis?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
HalloWas de relmuis niet naar jou vernoemd?
Uitgeslapen is een groot woord, ik ben wakkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:47 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]valt wel mee hoor. 't viel me gewoon op.
Uitgeslapen nu?
gatverquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:02 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ben zo walgelijk blij de laatste dagen.
cool!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, echt niets bijzonders, gewoon.
Nou, jij bent wel heeeeel erg vrolijk....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:37 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
You are the love we left behind
Touch me Mona Lisa
You are the love we've left behind
Touch me Mona Lisa
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:38 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nou, jij bent wel heeeeel erg vrolijk....
Komt door al die leuke foto's van jou (en onsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:39 schreef Auticia het volgende:
[..]. Ik kan er echt niets aan doen!
.
Maar het geeft ook niks!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:39 schreef Auticia het volgende:
[..]
. Ik kan er echt niets aan doen!
.
Moet je niet willen ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:39 schreef Auticia het volgende:
.
Ze staat er echt leuk op he??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt door al die leuke foto's van jou (en ons)
zou je er dan wat aan willen doen danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:39 schreef Auticia het volgende:
.
ja hard werken hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:45 schreef Puckzzz het volgende:
jeetje wat zijn jullie saai!!
al een uur nix gepost!
Ik niet dan ?quote:
WHZquote:
Saai???quote:
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:07 schreef Vliegvrager het volgende:
Iemand nog positieve of negatieve ervaringen met webhosters die hij/zij wil delen? toevallig
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Saai???
Ik draai op vrijdagmiddag op kantoor altijd DJ Flesje's Happy Hardcore Vrijdagmiddagdisco
Preciesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]met de Party Animals enzo?
* Puckzzz begint te zingen met een hoog (en zeer vals) stemmetje...Have you ever been mellow...lalaaaallaaa
Dat vroeg je toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat moest je gewoon even kwijt he?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:45 schreef Briggy het volgende:
.... en treinkaartjes gekocht voor zondag![]()
ik heb goeie ervaringen met e-hosted en pcextremequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:07 schreef Vliegvrager het volgende:
Iemand nog positieve of negatieve ervaringen met webhosters die hij/zij wil delen? toevallig
Hier ook PCextreme (met dank aan PdeHoog) zowel privé als op het werk...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:55 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
ik heb goeie ervaringen met e-hosted en pcextreme
Ik heb ook goeie ervaringen met PCExtreme!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:55 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
ik heb goeie ervaringen met e-hosted en pcextreme
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
And if you see the stars tonight
then tell me what they say
and let me know how bright they are
and I will always gaze!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil het alle2 welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:14 schreef purplerose het volgende:
Kan ik ook een digitale liposuctie krijgen ipv de nose job
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |