Het was één of ander kutgebouwtje waar ik voor stond, dus dat had niet veel bijgedaan aan de kwaliteit van de foto's.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:28 schreef fr.oosje het volgende:
Ik weet niet waar je het vuurwerk gaat fotograferen, maar ik vind dat je er eigenlijk altijd wel een stuk van de omgeving bij moet doen. Anders worden het van die niet zeggende plaatjes.
Verder 100 asa en F8 sluiter openzetten met Bulb. Zodra je 1 of twee stukken in beeld heb gehad, sluiter weer dicht.
Zie hier onder voor voorbeelden
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Verder 100 asa en F8, sluiter openzetten met Bulb
echt?? Daar ga ik zeker ff een keertje heen danquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:14 schreef Briggy het volgende:
Het was echt heel leuk om te doen, er is de hele zomer elke vrijdag vuurwerk in Scheveningen.
Dat was dit jaar van 1 juli tot en met vrijdag 5 augustus.
... het eerstvolgende vuurwerk in Scheveningen: Alle zondagen in december, even geduld dus nog
Dit zou wel es een meet knn wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
echt?? Daar ga ik zeker ff een keertje heen dan
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:echt?? Daar ga ik zeker ff een keertje heen dan
Dat wilde ik ook net zeggen... leuke lokatie voor een meetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Dit zou wel es een meet knn worden
Dankje Lquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:29 schreef elcastel het volgende:
Stuk voor stuk hele gave plaatjes Briggy !
ja waarom nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dit zou wel es een meet knn worden
Statief en een kabel remotequote:Op maandag 31 december 2007 18:11 schreef SiGNe het volgende:
rond 0:00 is het waarschijnlijk wel droog..
Hoe gaan jullie de foto's maken? statief of uit de hand?
altijd lastig met oud en nieuw omdat je vaak al flink wat drank op hebt..
Op bulb zetten is beter ( als je een remote gebruikt )...quote:Op maandag 31 december 2007 18:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Statief en een afstandbediening gebruiken. Sluitertijd rond 2 seconden.. Manueel scherpstellen..
Same here.. We stonden aan de overkant van de waal, en konden de waalkade niet eens meer zien, laat staan het vuurwerk. Helaasquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:50 schreef snoezelkok het volgende:
Hier was het gister mistig kon echt helemaal niks doen qua foto's maken. Iedereen een gelukkig en creatief jaar he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |