Oh dat ding waar je t zondag over hadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog is weer thuis
Veel eurootjes lichter en een DSLR rijker
voor de liefhebbers: een prehistorisch ding, de Canon D30, met drie MP
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog is weer thuis
Welcome to the digital agequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog is weer thuis
ywquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:03 schreef Subhuman het volgende:
Hey dat is gaaf zeg!Ga gelijk even opzoeken wat voor filmpjes er in moeten! Bedankt!
Feli Pquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog is weer thuis
Ik help ongeveer agents aan de telefoon die zelf de oplossing voor het probleem van de klant niet meer weten. Dan roepen ze mij erbij en ik red ze eruit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat doe jij dan precies ongeveer?
dus eigenlijk zit die schijnheilige tronie gewoon in de vrouwenhandelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik help ongeveer agents aan de telefoon die zelf de oplossing voor het probleem van de klant niet meer weten. Dan roepen ze mij erbij en ik red ze eruit.
Wat ik precies doe, dat zullen jullie nooit weten.
Eens kijken of ik daar iets over kan vinden op die oude filmsite.quote:The Iso-Rapid was released on the market in the mid 1960s. It took a special auto-load 35 mm cassette which took a picture measuring 24 mm square on CT18 film.
Je hebt dus je vorige score met windows patience niet verbeterd vandaag. Jammerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:08 schreef Subhuman het volgende:
Wat ik precies doe, dat zullen jullie nooit weten.
En alle kruiswoordpuzzels in het bedrijfskrantje dat ik vond waren ook al ingevuld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hebt dus je vorige score met windows patience niet verbeterd vandaag. Jammer
Balen gastquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:11 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En alle kruiswoordpuzzels in het bedrijfskrantje dat ik vond waren ook al ingevuld.
WHZquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Balen gastWat een kloteleven moet jij hebben zeg
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Balen gastWat een kloteleven moet jij hebben zeg
Ja, maar wel lekker hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat ding waar je t zondag over had
wel een boel knaakjes he
12.3 in de sneeuw.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee ik had het niet over JOUW skipak
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:24 schreef PdeHoog het volgende:
Eerst volgende modellenshoot ga ik jou proberen te verslaan in hoeveelheden foto's
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:24 schreef Auticia het volgende:
[..]
12.3 in de sneeuw.
Kan ik hier skiles nemen?
Ik zal beginnen met het wissen van alle posts van een user genaamd Dr_Flash. Ken je die toevallig?quote:
Jawel hoor, want ik krijg meer foto's op een CF-kaartje dan jij met mijn 3 MPquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |