Je zou er jeuk van krijgenquote:
*rozebottel in nek van briggy stoptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:41 schreef Briggy het volgende:
[..]
Een mens kan nooit jeuk genoeg hebben![]()
Ohh, dat was voor de Agfa ISO-Rapid 1F die ik hier heb staan. Ja daar gaan wat aparte rolletjes in, heb me er verder nog niet in verdiept.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kan.. je ging op zoek naar rolletjes, maar je was bang dat die er niet meer waren?
Daar heb ik haar eigenlijk niet meer over gehoord...quote:En hoe zat het met die HIE en die vriendin van je?
die is A'damquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:53 schreef Auticia het volgende:
Is PdeHoog hier nog ergens?
naast jou, onder die sombreroquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:53 schreef Auticia het volgende:
Ah. Ik denk ik vraag hem even of hij er mee in zou stemmen als ik die foto op mijn website zet.quote:
Voelt wat kriebelenquote:
Die is bijna thuis denk ik, een uur geleden belde hij dattie op de terugweg was met zijn nieuwe aanwinstquote:
dat schijnen vrouwen fijn te vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:55 schreef Auticia het volgende:
[..]
Heeft die man nu zulke grote handen?!
Kijk eens wat ik toevallig tegenkwam:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:51 schreef Subhuman het volgende:
Ohh, dat was voor de Agfa ISO-Rapid 1F die ik hier heb staan. Ja daar gaan wat aparte rolletjes in, heb me er verder nog niet in verdiept.
okquote:Daar heb ik haar eigenlijk niet meer over gehoord...Ik zal haar eens vragen als ik haar weer zie.
Hejjeen date sharkie?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Aha.. hier zitten jullie. Ik was ehm.. bezig op MSN
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:53 schreef Auticia het volgende:
Hey dat is gaaf zeg!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Kijk eens wat ik toevallig tegenkwam:
http://www.filmforclassics.com/
misschien wat voor jou.. misschien is er een filiaal in NL
Wat doe jij dan precies ongeveer?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:52 schreef Subhuman het volgende:
Hoi!
* Sub heeft net lekker de hele avond gewerkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |